1. #346
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    zegt een vent van dik in de 40 en nog ongetrouwd

  2. #347
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Heb mn slapeloze nacht gevuld met het lezen van deze topic en heb me echt suf gelachen. Echt vermakelijk. Tnx guys
    graag gedaan

  3. #348
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    zegt een vent van dik in de 40 en nog ongetrouwd
    Dit maakt toch niet uit?
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #349
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Dit maakt toch niet uit?
    sorry hoor ze heeft gelijk!!!! Een man van in de 40 die niet getrouwd is is niet normaal . Ik zet mn vraagtekens bij zulke mannen .

  5. #350
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    sorry hoor ze heeft gelijk!!!! Een man van in de 40 die niet getrouwd is is niet normaal . Ik zet mn vraagtekens bij zulke mannen .
    Iemand kan gewoon normaal zijn, trouwen maakt je niet beter of normaler. Een man kan gewerkt hebben aan zijn carrière, heren behoefte gehad hebben aan een huwelijk, bezig zijn geweest met andere dingen etc?
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #351
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MannelijkeMan Bekijk reactie
    Je kunt tijden niet vergelijken, elke tijd heeft eigen kenmerken. Heel vroeger werden meisjes op hun 14e al moeder, nu is 35 normaal.. vroeger leefden families bij elkaar veel hulp onderling, nu veel singles die alleen wonen ver van familie etc...vraag voor de ongetrouwde / gescheiden dames: moet je nieuwe partner per se Marokkaans zijn? Of als die maar moslim is?
    mijn dichter mag met de zwartste bos neger uit de jungle van Afrika trouwen mits hij een goede karakter heeft en een goede moslim is !!!!



    Iedereen is gelijk, behalve in vroomheid en goede daden
    Geef een reactie
    “O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een donkere en een donkere is niet beter dan een blanke – behalve in termen van vroomheid en goede daden.”
    Deze hadith is overgeleverd van de Profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem) door Abu Nadrah (moge Allah tevreden met hem zijn), is vermeld door imam Ahmad (22391) en sahih verklaard door Sheikh Al-Albaanie.

  7. #352
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    En mannen trouwen op hun 40e. Tja.
    Wollahilah.

    Het zijn altijd de vrouwen die trouwen te jong, te oud, beginnen te jong en te oud aan kids, ga zo maar door. Maar waar zijn de mannen hier in het verhaal?

    Oh.. wacht die zijn tot hun 40ste aan het "clubben" met hun veelste strakke broekjes met sabrina's en anita's, whoopwhoop

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  8. #353
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Vrouwen die zo oud zijn zijn de moeite niet. Zijn meestal gefrustreerde wijfjes
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #354
    MVC Lid

    Reacties
    120
    06-03-2021

    Jaa inderdaad dat hoor ik vaak
    Ma denk eerder dat er geen vrome partners meer zijn