1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    BS, ben zelf een dertiger en alles wat je geboend hebt klopt niet. Zodra ik trouw zal ik ook niet gelijk aan kinderen beginnen omdat ik wil kijken toe de man en het huwelijk is.
    in mn vorige reactie had ik het over mentaal zieke vrowien ... had het met name over jou ....

  2. #32
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    een gezonde man met gemiddelde zaad kan tot late leeftijd zich voorplanten .... is een FEIT
    Een ezel kan zich ook voortplanten.

  3. #33
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Al kunnen mannen op hun 50e nog kids krijgen. De vraag is eerder ga jij je kinderen op latere leeftijd aankunnen en normaal opvoeden? Heb jij het geduld en de tijd? Ben jij fysiek en mentaal in staat om er volledig voor te gaan? Nee dacht het niet. Dat het voor de vrouw op een gegeven moment ophoudt, ja dat klopt. Achter alles zit een wijsheid. Moet er niet aan denken om op mn 50e te moeten baren en die hele reutemeteut.
    Maar goed als ik op mn 30e pas ging trouwen dan wilde ik idd niet lang wachten. Vind ik ook logisch want die tijd heb je misschien niet om meerdere kids te krijgen. Is niks mis mee om zo te denken.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #34
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    ik zweer dacht precies dit! Mannen staan er niet bij stil dat hun zaad erop achter uitgaat. verschillende onderzoeken geven te kennen dat mannen dan kans hebben op kinderen met stoornissen en allerlei afwijkingen. En dan heb je ook nog dat ze fysiek achteruit gaan.

    En ze overlijden ook 9 van de 10 keer sneller dan vrouwen.
    Gelukkig hebben ze ons nog, die hen eraan kunnen herinneren.

    Wordt echt moe van vetkleppen op leeftijd die zich superieur wanen aan de vrouw.

  5. #35
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    voel me eerlijk gezegd ook niet aangetrokken tot VOLLE hoofden .... ik hou van SIMPELE vrouwen .....
    Correctie: je houdt niet van slimme vrouwen maar domme vrouwen.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #36
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    in mn vorige reactie had ik het over mentaal zieke vrowien ... had het met name over jou ....
    Geen mindgames hier, werkt niet.
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #37
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een ezel kan zich ook voortplanten.
    *Account niet meer in gebruik*

  8. #38
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Al kunnen mannen op hun 50e nog kids krijgen. De vraag is eerder ga jij je kinderen op latere leeftijd aankunnen en normaal opvoeden? Heb jij het geduld en de tijd? Ben jij fysiek en mentaal in staat om er volledig voor te gaan? Nee dacht het niet. Dat het voor de vrouw op een gegeven moment ophoudt, ja dat klopt. Achter alles zit een wijsheid. Moet er niet aan denken om op mn 50e te moeten baren en die hele reutemeteut.
    Maar goed als ik op mn 30e pas ging trouwen dan wilde ik idd niet lang wachten. Vind ik ook logisch want die tijd heb je misschien niet om meerdere kids te krijgen. Is niks mis mee om zo te denken.
    Nee, want dan ligt ie na een werkdag om 17.00 al voor pampus op de bank. Ze kunnen het ook niet aan. Het is de vrouw die ze dan moet liften tegen die tijd. Hem man laten voelen en leugens ophangen aan vriendinnen dat haar man een leeuw is. Terwijl ze in feite een dooie geit thuis op de bank heeft.

  9. #39
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Asfoureh, ik ga echt stuk. HAHAHA!
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een ezel kan zich ook voortplanten.
    klopt lekker knus met allemaal kleine ezeltjes om je heen .... lekker wandelen door de bergen .....

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wees daar maar niet al te zeker van. Je zaadcelletjes gaan evengoed achteruit.

    Dan heb ik het nog geeneens gehad over je dikke pens en micro leuter.

    Mannen die denken dat de tijd speciaal voor hun stilstaat. Keep dreaming.
    Hahaha, dat is waar. Maar goed zoals ik al zei, het is maar met welke persoon je trouwt.

  12. #42
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Tanger..kwaliteit van sperma neemt af vanaf 35 jaar. Daar gaat je droom
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Correctie: je houdt niet van slimme vrouwen maar domme vrouwen.
    dat heb ik nooit ontkend toch ??? Iederen weet dat ik van oppervlakkige vrouwen hou ....

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Tanger..kwaliteit van sperma neemt af vanaf 35 jaar. Daar gaat je droom
    neemt af ja maar ze scoten nog goed genoeg tot op hoge leeftijd .....

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-09-2018

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Al kunnen mannen op hun 50e nog kids krijgen. De vraag is eerder ga jij je kinderen op latere leeftijd aankunnen en normaal opvoeden? Heb jij het geduld en de tijd? Ben jij fysiek en mentaal in staat om er volledig voor te gaan? Nee dacht het niet. Dat het voor de vrouw op een gegeven moment ophoudt, ja dat klopt. Achter alles zit een wijsheid. Moet er niet aan denken om op mn 50e te moeten baren en die hele reutemeteut.
    Maar goed als ik op mn 30e pas ging trouwen dan wilde ik idd niet lang wachten. Vind ik ook logisch want die tijd heb je misschien niet om meerdere kids te krijgen. Is niks mis mee om zo te denken.
    Ook waar. Maar begin 30 is gewoon niet oud, niet anno 2021 en later.