1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    03-10-2020

    Waarom lopen deze dieren nog op straat Als je thuis moet zijn

    Rare Mensen gaan ze rellen ze hebben rubberen kogels nodig zo verspreiden ze de corona nog meer bij elkaar komen staan als flikkers om te gaan rellen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.755
    25-01-2019

    Ga maar eens thuis zitten met 8 kinderen thuis

    Zijn jongeren laat ze boete risico oplopen
    Sim sala bim ewa kim

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20
    03-10-2020

    Ze vallen mij lastig en iedereen door hun word corona nog een handje geholpen om te verspreiden onder de rellenschopers die het naar huis brengen en die weer hun ouders en anderen gaan besmetten.

    En vallen mij lastig met vuurwerk en overlast en getoeterd als stelletjes die net getrouwd zijn.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Gebeurt er niks in rotterdam

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    20
    03-10-2020

    Wat hebben ze daar gedaan eigenlijk een auto in brand gestoken ?

  6. #6
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Kan iemand mij uitleggen waarom ze nog steeds zonder gezicht-bedekking aan het rellen zijn.
    Ze mogen geen gezichtsbedekking dragen, scheelt ze een boete.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    letterlijk alleen dieren en politie lopen na 2100uur over straat. de wolf heeft nu wel zijn verspreiding volop. laten ze maar hun gaan gang
    tot ze klap krijgen. kijk die water kanon die vrouw raakte, schedel breuk en 18 hechtingen, krijg je er van demonstreren eh debielen,
    allah heeft haar bestraft neht dat doe je toch ook nie?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    20
    03-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Ze gebruiken een soort bom. Ze hebben meerdere laten afgaan. Ik hoorde ze helemaal van plein 40/45 toen ik daar net was. Paar km verderop

    Auto's - vuilnisbakken - bussen - containers enz.
    Gestoorden shit nu gaan Marokkanen ook rellen waarom kunnen deze dieren niet gewoon thuis blijven