1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Grapperhaus: avondklok wordt niet heroverwogen

    Het kabinet houdt vast aan de avondklok, zegt minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid.



    Sinds de avondklok zaterdag is ingegaan is het in verscheidene steden onrustig geweest. De politie werd belaagd en winkels geplunderd.

    De avondklok is nodig voor bestrijding van het coronavirus, aldus de bewindsman die is belast met de handhaving van de coronamaatregelen. Het deskundigenteam OMT heeft de avondklok geadviseerd. De maatregel blijft tot het einde van de huidige lockdown op 9 februari van kracht, meldde het kabinet eerder.

    De mensen die afgelopen avonden in verschillende steden winkels plunderden en vernielingen aanbrachten, doen dat volgens Grapperhaus niet uit onvrede over de avondklok. De maatregel lijkt vooral een mooie aanleiding om rellen te schoppen, aldus de minister. "Ik daag iedereen uit om mij uit te leggen wat het plunderen van een winkel te maken heeft met corona."

    Zo snel mogelijk berecht
    Volgens Grapperhaus treedt de politie hard op tegen de relschoppers. "Mensen komen hier niet mee weg." Mensen die worden aangehouden zullen zo snel mogelijk berecht worden, zegt hij. "De inzet is onvoorwaardelijke gevangenisstraf." Ook zal de schade waar mogelijk op daders worden verhaald.

    De inzet van de politie zal later worden geëvalueerd, maar volgens de minister kunnen de politie en ME het nog wel samen aan. "We blijven gewoon inzetten zoals de politie dat nu doet."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    879
    28-01-2014

    Relschoppers vast houden en bij elke rel de rekening voor hun verhogen 1000 euro ? Morgen weer een rel dan komt er nog eens 1000 euro bij

  3. #3
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Het gaat oorlog worden.

    De eerste dooie kan je verwachten

  4. #4
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Kom maar op. Het is dat schulden beloond worden in dit land anders zou het miss wel werken. Nice try.
    https://youtu.be/pXeOtkaIxgU

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Het gaat oorlog worden.

    De eerste dooie kan je verwachten
    Ik zal er geen traan om laten als plunderaars dodelijk door kogels worden getroffen. Er zal eerder een lach om mijn gezicht verschijnen. Ik ben echt zo klaar met dit soort tuig zonder geweten. Dit neemt echter niet weg dat ik tegen al die corona maatregelen ben, dus ook tegen de avond klok. Ik steun de demonstranten maar NIET de relschoppers en de plunderaars. Die mogen van mij het graf in!
    WWG1WGA

  6. #6
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Nog een paar dagen door rellen dus.
    Kan deze man hopelijk weer gezichtsverlies lijden.


    Europese politiek

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Bloeddorstig jij.

    Het plunderen en vernielen van goederen word vergoed door de verzekeraars.
    Laat dat nou de elite zijn die jongeren willen raken. Vandaar de strengere maatregelen. De elite is boos. Maar gewoon door rellen en goederen kapot maken helpt tegen deze fascisten want het raakt ze in de broekzak. Ze kunnen hun Goebbels tactieken erop afvuren wat ze willen, de complotgekkies hadden toch gelijk!!!
    Ik ben heel erg tegen al die corona maatregelen en ik besef als geen ander dat dit alles te maken heeft met het streven naar een nieuwe wereld orde, een wereld-dictatuur, een soort communisme op wereldschaal. Daar moet men tegen strijden. Het respect voor een eventuele volksopstand, waar ik voorstander van ben, wordt helemaal teniet gedaan door kneuzen zoals jij die nu winkels leegplunderen, en daarmee ondernemers die toch al aan de afgrond staan, nog verder de afgrond induwen. Maar joh, ga lekker zo door en vroeg of laat wordt het licht uit je ogen geschoten door een agent of soldaat met hardnekkige onderbuikgevoelens. Ik zal er geen traan om laten maar zal het zelfs toejuigen.
    WWG1WGA

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Ik ben heel erg tegen al die corona maatregelen en ik besef als geen ander dat dit alles te maken heeft met het streven naar een nieuwe wereld orde, een wereld-dictatuur, een soort communisme op wereldschaal. Daar moet men tegen strijden. Het respect voor een eventuele volksopstand, waar ik voorstander van ben, wordt helemaal teniet gedaan door kneuzen zoals jij die nu winkels leegplunderen, en daarmee ondernemers die toch al aan de afgrond staan, nog verder de afgrond induwen. Maar joh, ga lekker zo door en vroeg of laat wordt het licht uit je ogen geschoten door een agent of soldaat met hardnekkige onderbuikgevoelens. Ik zal er geen traan om laten maar zal het zelfs toejuigen.
    Dan ben je er bijna

    Heb je nooit afgevraagd ?

    Het gaat niet om wat je weet..maar wat je ermee doet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Dan ben je er bijna

    Heb je nooit afgevraagd ?

    Het gaat niet om wat je weet..maar wat je ermee doet
    Kennis delen is véél effectiever dan plunderen.
    WWG1WGA

  10. #10
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #11
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Ik zal er geen traan om laten als plunderaars dodelijk door kogels worden getroffen. Er zal eerder een lach om mijn gezicht verschijnen. Ik ben echt zo klaar met dit soort tuig zonder geweten. Dit neemt echter niet weg dat ik tegen al die corona maatregelen ben, dus ook tegen de avond klok. Ik steun de demonstranten maar NIET de relschoppers en de plunderaars. Die mogen van mij het graf in!
    wat schattig.

    Als het Urkers waren dan waren het dappere mannen

    Ik had eerder al gezegd dat de lockdown alleen zal slagen als allochtonen aan de rellen meedoen enkel vanwege jullie haat richting deze groep zullen jullie de ezels in Den Haag steunen die flater na flater slaan.

    Ik ben goed in analyses, mijn voorspelling komen voor een grote gedeelte uit.










    ||
    V

  12. #12
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Kennis delen is véél effectiever dan plunderen.
    Sturen is beter dan door schuif systeem.

    neem je verantwoordelijkheid..

    Kennis is Macht


    Maar je gaat ermee om als een kleuter

    Srry

    I Never Lie!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ik vind je maar bloeddorstig en barbaars. Jij hebt geen recht om mensen te doden omdat men andermans spullen vernielen.
    Het enige wat je terug kan doen is hun spullen vernielen of opsluiten. Maar moord????

    Daarom zijn jullie ka Hollanders hypocrieten.

    IS heeft gewoon gelijk over jullie bloeddorstige barbaren. Zodra jullie de kans krijgen dan vermoorden jullie elke andersdenkende.

    Een volksopstand moet juist komen van jongeren want jullie flikkers komen nooit in opstand, al staat Hitler weer op uit de dood.
    Oké je bent gewoon een trol, dat is nu wel duidelijk.
    WWG1WGA

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    129
    25-01-2021

    Nog maar 2 weken, dat het tuig dat niet eens vol kan houden zegt veel over de grootte van hun prefrontale cortex.