1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Als er een volksopstand moet komen is het nu!

    Waar zijn jullie????

    Je bent anti maatregelen maar zit thuis te klagen over gasten die zich daartegen verzetten??? En dan wil je me framen dat ik plunder je malle mur.


    Je hebt poep in je hoofd en bent zelf een boreale trol.

    "Als er een volksopstand moet komen is het nu!"

    pas op waar je voor vraagt.

    Er zijn meer PVV stemmers en aanhangers in dit land dan er moslim zijn.
    Dus wat denk je dat er gaat gebeuren...

    Logica en gezond verstand is je niet gegeven zie ik al.

  2. #17
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #18
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    ...
    Door jouw kijk ik er anders tegen aan

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Vertel wat gaat er gebeuren dan? Komen er concentratiekampen?

    Ik ga toch niet over zo iets geks fantaseren.

    Dat doen alleen gekkies. We wonen in een prachtig land,
    waar we iedere hard moeten werken om het nog mooier te maken.
    Want er zijn vele zaken die aangepakt moeten worden.

    En dan ga ik geen opstanden onderhouden hier.

    Denk toch eens na!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    ...maar dan hoef je nog niet te stelen, door winkels leeg te plunderen.
    WWG1WGA

  6. #21
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    ...maar dan hoef je nog niet te stelen, door winkels leeg te plunderen.
    Totaal niet mee eens dat er is geplunderd. Maar je sluit mensen op, geen sportscholen, geen scholen, geen cafe's, geen buurthuizen. DEfuq verwacht men van jongeren? dat ze 24?7 thuis gaan zitten? ER gaat opeens ergens iets kortsluiten daar boven..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #22
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Die rellen zijn alleen maar goed, volgende keer op het buitenhof in Den Haag, dan kunnen zij het helemaal niet meer negeren

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2
    26-01-2021

    Al die domme tattas: ‘ niet zeuren, in de zomer kunnen we gewoon weer op de camping zitten’.
    Hoe dom ben je als je nog steeds gelooft dat toevallig de hele wereld nu zo ongeveer dezelfde dictatuur regeltjes op een geniepige manier invoeren. Eerst brainwashen, bang maken en dan beetje bij beetje de mensen helemaal opsluiten. Nu 21.00, morgen 18.00 net als Frankrijk en daarna de non-schaapjes afvoeren naar de kampen waarbij ze ‘ opgevoed’ worden net als in China.

  9. #24
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Die rellen zijn alleen maar goed, volgende keer op het buitenhof in Den Haag, dan kunnen zij het helemaal niet meer negeren

    Jaren worden mensen door de regering met regels verkracht, geen ene haan die ernaar kraait. Nu mensen niet na 21:00 uur buiten mogen beginnen ze wel te rellen en in opstand te komen.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #25
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Jaren worden mensen door de regering met regels verkracht, geen ene haan die ernaar kraait. Nu mensen niet na 21:00 uur buiten mogen beginnen ze wel te rellen en in opstand te komen.
    Ja klopt ja, en niet omdat we nu een jaar bezig met een nepcrisis wereldwijd over een kutvirus met een mortaliteitcijfer die hetzelfde is als een griep. Niet omdat mensen een jaar lang geterroriseerd worden met angsthysterie op tv en maatregelen, nee omdat ze niet om 21:00 naar buiten mogen..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    31-01-2013

    Zullen we het even bij corona maatregelen hebben, rellen is bij zaak.. Even naar de kern

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Ik zal er geen traan om laten als plunderaars dodelijk door kogels worden getroffen. Er zal eerder een lach om mijn gezicht verschijnen. Ik ben echt zo klaar met dit soort tuig zonder geweten. Dit neemt echter niet weg dat ik tegen al die corona maatregelen ben, dus ook tegen de avond klok. Ik steun de demonstranten maar NIET de relschoppers en de plunderaars. Die mogen van mij het graf in!
    Zolang die daders bruin zijn natuurlijk .

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    wat schattig.

    Als het Urkers waren dan waren het dappere mannen

    Ik had eerder al gezegd dat de lockdown alleen zal slagen als allochtonen aan de rellen meedoen enkel vanwege jullie haat richting deze groep zullen jullie de ezels in Den Haag steunen die flater na flater slaan.

    Ik ben goed in analyses, mijn voorspelling komen voor een grote gedeelte uit.










    ||
    V
    Wat klets je nou toch! Plunderaars en relschoppers komen in alle lagen van de bevolking voor. En - geloof het of niet - óók hier op het forum zijn er sympathisanten te vinden. En als ik de beelden van en door plunderaars bekijk, dan kan ik aan de uitspraken en intonaties heel goed ventileren welk deel van de bevolking het is dat daar loopt te plunderen.
    WWG1WGA

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Wat klets je nou toch! Plunderaars en relschoppers komen in alle lagen van de bevolking voor. En - geloof het of niet - óók hier op het forum zijn er sympathisanten te vinden. En als ik de beelden van en door plunderaars bekijk, dan kan ik aan de uitspraken en intonaties heel goed ventileren welk deel van de bevolking het is dat daar loopt te plunderen.
    Praat papagaai van wilders zegt de nazis die al 20 jaar extreem rechtse tokies tolereren die iedereen koud wilt maken die geen blank huiskleurtje heeft . Ga dat achterlijke volk in urk maar aanspreken voordat je met je naziideen aan komt .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Ik ben heel erg tegen al die corona maatregelen en ik besef als geen ander dat dit alles te maken heeft met het streven naar een nieuwe wereld orde, een wereld-dictatuur, een soort communisme op wereldschaal. Daar moet men tegen strijden. Het respect voor een eventuele volksopstand, waar ik voorstander van ben, wordt helemaal teniet gedaan door kneuzen zoals jij die nu winkels leegplunderen, en daarmee ondernemers die toch al aan de afgrond staan, nog verder de afgrond induwen. Maar joh, ga lekker zo door en vroeg of laat wordt het licht uit je ogen geschoten door een agent of soldaat met hardnekkige onderbuikgevoelens. Ik zal er geen traan om laten maar zal het zelfs toejuigen.
    Yep