1. #16
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Maakt mij echt niet uit hoor wat hun vriendjes of vriendinnetjes wel hebben en zij niet. En mijn kids hamdoulah hun interesseert dat ook niet.
    Ze hebben genoeg speelgoed en houden van buiten spelen of met ons spelen, ze missen niets.
    IPad komt hier niet meer binnen.

    Trouwens op school moeten ze een uurtje per week op de iPad educatieve dingen doen, om mee te zijn met hun tijd. En zelf mijn oma van bijna 80 kan met de iPad werken. Dat aanleren gaat echt snel, ik maak mij helemaal geen zorgen dat ze niet mee zullen zijn met hun tijd.
    Een baby van 8 maanden die een telefoon met YouTube erop krijgt toegestopt in z'n handen, is dat tegenwoordig mee zijn met de tijd? Nou liever niet dan.
    als ze jonger zijn, spelen kinderen ook liever met speelgoed. Maar van zodra ze ouder worden, wordt dat echt moeilijker.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    als ze jonger zijn, spelen kinderen ook liever met speelgoed. Maar van zodra ze ouder worden, wordt dat echt moeilijker.
    Klopt, maar ik wil het ze echt niet meegeven van thuis uit. IPad is denk ik ook niet noodzakelijk voor schoolwerk (voor corona en voor afstandsonderwijs). Dus ik wil het zo lang mogelijk uit huis houden.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #18
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Klopt, maar ik wil het ze echt niet meegeven van thuis uit. IPad is denk ik ook niet noodzakelijk voor schoolwerk (voor corona en voor afstandsonderwijs). Dus ik wil het zo lang mogelijk uit huis houden.
    Ja je hebt echt gelijk hoor. Bij mij kwam het in huis omdat de scholen het ons verplicht lieten aankopen. Ze werken met ipads op school. Studieboeken verdwijnen meer en meer op de achtergrond. Heel andere tijden dan bij ons vroeger.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Ja je hebt echt gelijk hoor. Bij mij kwam het in huis omdat de scholen het ons verplicht lieten aankopen. Ze werken met ipads op school. Studieboeken verdwijnen meer en meer op de achtergrond. Heel andere tijden dan bij ons vroeger.
    Soubhanallah gewoon verplicht worden om het aan te kopen. Eens in huis is het wel moeilijk om te beperken, omdat ze weten dat het er is.
    Ik studeer zelf ook en ik vind juist dat wanneer ik leerstof digitaal krijg dat veel minder blijft hangen dan wanneer ik het op papier krijg. Maar kan natuurlijk ook komen omdat wij papieren boeken gewoon zijn.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #20
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Soubhanallah gewoon verplicht worden om het aan te kopen. Eens in huis is het wel moeilijk om te beperken, omdat ze weten dat het er is.
    Ik studeer zelf ook en ik vind juist dat wanneer ik leerstof digitaal krijg dat veel minder blijft hangen dan wanneer ik het op papier krijg. Maar kan natuurlijk ook komen omdat wij papieren boeken gewoon zijn.
    Ja maar dat is de norm nu, kiezen ze plots voor afstandsonderwijs, moet ze online lessen kunnen geven. Ik vind het ook maar nix, maar hamdullilah bestaat deze alternatief toch nog. Anders zouden ze al helemaal geen les kunnen krijgen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Vaak hebben al hun klas genoten een iPad thuis, het is minder als uw kindjes niet zo’n ding hebben, kunnen ze niet over mee praten, omdat moeder dat niet wil hebben. Nou ik zeg niet dat je met de iedereen mee moet gaan hoor, dat mag je lekker zelf invullen, maar een aandachtspunt voor mij is dat mijn kids niet te kort geschoten worden, zolang de prestaties van ze op school goed is, ben ik een beetje soepel.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Vaak hebben al hun klas genoten een iPad thuis, het is minder als uw kindjes niet zo’n ding hebben, kunnen ze niet over mee praten, omdat moeder dat niet wil hebben. Nou ik zeg niet dat je met de iedereen mee moet gaan hoor, dat mag je lekker zelf invullen, maar een aandachtspunt voor mij is dat mijn kids niet te kort geschoten worden, zolang de prestaties van ze op school goed is, ben ik een beetje soepel.
    Salaam alaykum

    Ja dat klopt ,dus zolang de kids het goed doen op school en thuis .
    Gheir in shaa Allah
    Allah i slah

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Baraka Allahu feekoum voor de eerlijke reacties broeders en zusters .
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Hier ook Roblox en Minecraft..sinds hun hobby's zijn geannuleerd hebben we alles al gespeeld van gezelschapspelletjes tot kleuren en tekenen, boeken lezen, Wandelen, fietsen maar zowel zij als ik zijn het inmiddels beu. Dus ja dan maar Ipad en tv . Ze stoppen wel gelijk als ik zeg " enough". Dan gaan ze gelukkig niet zeuren.
    Ik kijk uit naar de normale tijden...
    Salaam alaykum

    Ja ja moet creatief worden met wat je hebt nu corona tijden.Ameen in shaa Allah komt goed bi idni Allah. Xxx bedankt voor je reactie .

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Er is nu niks te doen msaken die kinderen moeten maskers en lockdowns meemaken. Ik zou zeker niet streng zijn deze tijd voor kids

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Indd maar elhamdoelillah zijn ook genoeg dingen te doen.

    Gheir in shaa Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾