1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    03-11-2020

    Dames ik schaam me dood

    Toegestuurd gekregen!
    Hey lieve dame zou je dit voor mij willen plaatsen op m.nl


    Ik en mijn man zijn 3 jaar getrouwd,vandaag heeft hij mij voor het eerst via de andere ingang geprobeerd
    Dit lukte echter niet en ik had ontzettend veel pijn.Buiten dat het haram is was het ook tegen mijn wil.Ik vind dit niet kunnen en ik ben hiervoor echt aan het denken om een scheiding aan te vragen.
    Buiten dat kwam er tijdens de daad veel ontlasting vrij.Hierdoor schaam ik me dood. Hij praat niet meer tegen mij vanwege dit.Terwijl ik juist de gene moet zijn die boos op hem moet zijn
    Hoe pak ik dit aan dames?
    J

  2. #2
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Omg dit kan niet waar zijn. Walgelijk.
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Je moet blij zijn dat er ontlasting kwam. Hij gaat dit nooit meer proberen, je hoeft dus niet te scheiden. Hij denkt dat hij leeft in die vieze filmpjes van hem, hij poept toch ook uit dat gaatje dus schaam je niet. Als hij zegt dat hij het vies vond zeg dan gewoon: geef me een stok en laat mij die in je kont duwen, dan komt er vast ook poep uit.

    Stuur hem een app met een fatwa waarin beschreven wordt waarom het haram is en dat het schade brengt aan een vrouw en een vrouw geen genot voelt. Draai de rollen om en zeg dat je niet met hem gaat praten tot hij zijn excuses aanbiedt omdat hij jou onder dwang pijn heeft gedaan en je hem niet meer kan vertrouwen met jouw lichaam.

    SubhanAllah Allah geeft de man een sterker lichaam, dat betekend niet dat hij zijn kracht tegen jou mag gebruiken voor deze vieze zaken.
    Veel mannen hebben deze fantasie dus wees niet bang dat hij de enige is. Maar uitvoeren kan gewoon niet.
    Married and children!

  4. #4
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Tegen jouw wil? Als in verkrachting? Het feit dat hij dit al wil is al ziek in mijn ogen laat staan tegen jouw wil!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Smerig dat voorpop gesteld .... maar zoals alle vrouwen zullen ze een zaak/verhaal altijd een bepaalde wending geven zodar het lijkt alsof ze zo ziellig zijn en slachtoffer zijn ....

    Je stond er bij en keek er naar ... waarschijnlijk was je in de heetst van de strijd zo opgewonden en stond je er voor open om te experimenteren ..... achter af na dat je was afgekoeld en je geilheid was gezakt ... kreeg je een vieze gevoel ...... en dat schuif je nu op hem af .....

    Als hij je gedwongen heeft of je durft om wat voor reden dan ook geen NEE tegen hem te zeggen dan is dat een grotere reden om van hem te scheiden ...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Mannen die dat willen zijn stiekem homo. Scheiden is beetje overdreven. Ik zou dit wel ff bespreken want hier klopt iets niet.

  7. #7
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Mannen die dat willen zijn stiekem homo. Scheiden is beetje overdreven. Ik zou dit wel ff bespreken want hier klopt iets niet.
    Denk je dat? Ik denk het niet, als je kijkt hoe normaal zoiets is geworden bij koeffar...ook onder normale hetero koppels. Denk dat mensen gewoon verder en verder willen gaan, de spanning opzoeken. Maar als je partner als moslim zijnde dit verlangt van je dan is scheiding toch ni overdreven hoor.

  8. #8
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Hahaha lach er maar mee, maar een man die geen godsvrees kent en dan nog dingen tegen uw wil doet, die mag van mij vertrekken.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Ik denk dat ts een vies ventje is, die hoopt hier wat te kunnen praten over zijn fantasie.