1. #31
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Nee jij haat mij en wederom is Allaah mijn getuige.


    لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا


    يعود
    انظر الى هنا يا حقير

  2. #32
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Heeft de profeet salla Allaahu 3alaihi wa salam geen karavanen overvallen?

    De sahabah radiyaAllaahu 3anhoma pleegde gewoon ovtjes ik weet niet van jou.
    De eerste OV liep zelfs uit op doden. De Profeet sallallaahu 3alaihi wa salam was woedend maar Allaah nam het op voor de OV plegers waarna de profeet hen het goede nieuws bracht.

    Ook de verbannen Moren uit Andalus pleegde ovtjes.

    Maar jij wilt dingen niet in perspectief plaatsen. Dat doe je ook met Islam. Je denkwijze is zo krom dat je een satanist zou gehoorzamen.

    Want wat ik ventileer is geen mening, behalve de 3e alinea, maar een constatering.
    Jij hebt helemaal geen kennis noch begrip over die ahadith, simpelweg een sahib hawaa wiens hart en verstand corrupt is en wegen probeert te zoeken om zijn corruptie islamitisch goed te verklaren.

    Jij bent een mujrim, vol met nifaq en ik twijfel hier niet aan. Je uitspraken en geloofsleer zegt voldoende over jou. Moge Allah jou leiden of je gezicht en rug breken. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #33
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij hebt helemaal geen kennis noch begrip over die ahadith, simpelweg een sahib hawaa wiens hart en verstand corrupt is en wegen probeert te zoeken om zijn corruptie islamitisch goed te verklaren.

    Jij bent een mujrim, vol met nifaq en ik twijfel hier niet aan. Je uitspraken en geloofsleer zegt voldoende over jou. Moge Allah jou leiden of je gezicht en rug breken. Amien.
    Iedereen negeert deze gek.

    Ik praat met hem omdat hij depressief is.

    Uit Humanisme dus.

    Je moet wel geduld met hem hebben, echt slim is hij niet. Helaas

  4. #34
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Heeft de profeet salla Allaahu 3alaihi wa salam geen karavanen overvallen?

    De sahabah radiyaAllaahu 3anhoma pleegde gewoon ovtjes ik weet niet van jou.
    De eerste OV liep zelfs uit op doden. De Profeet sallallaahu 3alaihi wa salam was woedend maar Allaah nam het op voor de OV plegers waarna de profeet hen het goede nieuws bracht.

    Ook de verbannen Moren uit Andalus pleegde ovtjes.

    Maar jij wilt dingen niet in perspectief plaatsen. Dat doe je ook met Islam. Je denkwijze is zo krom dat je een satanist zou gehoorzamen.

    Want wat ik ventileer is geen mening, behalve de 3e alinea, maar een constatering.
    het was onderscheppen van goederen die bestemd waren voor 9oraish die op het punt stonden madina aan te vallen.

  5. #35
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    het was onderscheppen van goederen die bestemd waren voor 9oraish die op het punt stonden madina aan te vallen.
    hij gaat je doodwensen.

    Sma3t ya big D. al 7a9oud















  6. #36
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij hebt helemaal geen kennis noch begrip over die ahadith, simpelweg een sahib hawaa wiens hart en verstand corrupt is en wegen probeert te zoeken om zijn corruptie islamitisch goed te verklaren.

    Jij bent een mujrim, vol met nifaq en ik twijfel hier niet aan. Je uitspraken en geloofsleer zegt voldoende over jou. Moge Allah jou leiden of je gezicht en rug breken. Amien.
    je zit op de troon, jij bepaald wie is moslim en wie niet,

    dat doe je wel heel vaak

  7. #37
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    hij gaat je doodwensen.

    Sma3t ya big D. al 7a9oud














    oprotten iblis , persona non grata

  8. #38
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    oprotten iblis , persona non grata
    shaخs غayr mura7ib bih howa enta ya bou3ou

    Djeugd









  9. #39
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Ana shaخs musalim

  10. #40
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    shaخs غayr mura7ib bih howa enta ya bou3ou

    Djeugd








    shoef abdars ye3tek shi loelie

  11. #41
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Ana shaخs musalim
    nta geria jaria

  12. #42
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    shoef abdars ye3tek shi loelie
    انظر الى زاويتك
    Je bloedt

  13. #43
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Hahahahahahahahahahahahaha jij vredig?
    صحيح

    شخص مسالم، ضد السب وشتم يا ابن الف ديوث









  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Kan iemand mij vertellen wat de straf is voor zulke vergrijpen ?Zoals vernieling en storen van de openbare orde ....tegenwerken politie ,niet gehoorzamen van de regels overheid.Ect.

    Salama ya Rabbi .

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Steun jongeren het zijn geen criminelen de grote criminelen zijn politie overheid Rutte en journalisten alleen zo krijgen wij onze vrijheid terug.

    Je laat je toch niet opsluiten in je eigen huis wat is dat voor ziek iets.

    Ik eis dat alle vaders en moeders ook naar buiten gaan alleeb zo krijgen wij onze vrijheid terug zonder geweld te gebruiken en vernielingen aan te richten
    Jij denk wat te eisen te hebben?