1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Ik eet vlees met een lepel

    Ik ben te lui om op te staan en een mes te pakken. Wassups?
    ;

  2. #2
    .

    Reacties
    1.331
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Varkensvlees


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Dit is dus t resultaat van heavy verleden

    Sim sala bim ewa kim

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    afvallen moet ook een keer gebeuren heh, als je voelt dat je lekkere uitsteek kont hebt dan sta je graag op om te lopen, je weet je traint
    je benen en kont dan maar als je dat niet hebt blijf je eerder zitten, ik weet et wel hoor

    kom schuren dan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2015

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Ik vind jou echt lief. Voel me gewoon weer schuldig. Kunnen van alles roepen, maar uiteindelijk heb je je hart wel op de juiste plaats, iets dat bij de meesten van ons (jammer genoeg) niet meer het geval is.
    Hahahahahahahahha

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2015

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Waarom lach je? Gare mensen, gelijk weer spijt dat ik het heb gezegd.
    Ik vind jou echt lief. Voel me gewoon weer schuldig. Kunnen van alles roepen, maar uiteindelijk heb je je hart wel op de juiste plaats, iets dat bij de meesten van ons (jammer genoeg) niet meer het geval is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2015

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    I'm confused. Dat is toch ook gewoon zo.. Ben je me nu aan het pesten?
    Als je een kaars voor de duivel brandt, moet je niet schrikken als ik de gek met je steek.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2015

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Wat jij ziet hoeft niet gelijk te staan aan hoe iets werkelijk is. Kun je die citaten uit je reacties halen? Zo hoeft het voor mij niet meer.
    Ik ben nog niet klaar met het kaalplukken van je veren.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2015

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Ik begrijp gewoon nu pas wat je bedoelde. Ik heb een tijdje terug bepaalde dingen gezegd, daar doelde ik op daarmee, mafkees. Alsof het mij iets kan schelen hoe ik hier overkom.
    Zelfs een winterkale kip kan nog leggen. Of is dat je terugwijkende haarlijn?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Varkensvlees
    Cok domuz.
    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Dit is dus t resultaat van heavy verleden

    Want?
    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    afvallen moet ook een keer gebeuren heh, als je voelt dat je lekkere uitsteek kont hebt dan sta je graag op om te lopen, je weet je traint
    je benen en kont dan maar als je dat niet hebt blijf je eerder zitten, ik weet et wel hoor

    kom schuren dan
    Weird, maar ik heb een springtouw gekocht om af te vallen. Hoe zit het bij jou?
    ;

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    En Notif, wat jouw reacties betreft: ik vind jou lief, ik weet dat we in het verleden wel eens vervelend zijn geweest naar elkaar toe. In ieder geval ik tegen jou. Volgens mij hebben we het ook goed gemaakt, maar toch wil ik even duidelijk maken dat ik je één van de chillere vind. Interessante gedachtes en een uitgesproken mening, u cool! We cool!! <3
    ;

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Cok domuz.
    Want?
    Weird, maar ik heb een springtouw gekocht om af te vallen. Hoe zit het bij jou?
    hahaha springen? Nou nee. uhm ik eet geen
    fabriek spullen meer, gewoon puur, en honing en wandelen veel. hoeveel moet je kwijt? Ik moet er nog 20kg kwijt

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    ik heb net ook vlees gegeten met een lepel
    dordles

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    penitentes is een hele wijze dame ja klopt hihihihi
    dordles

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Lief van je.. ❤ Insgelijks, sowieso. Daar moest ik opeens weer aan denken bij het lezen van je advies in die andere topic. Mooie lieve woorden. Je bent ook wijs. En dat het negatieve dat er toen speelde nergens goed voor is geweest, dat we ons zo hebben gedragen naar elkaar toe, terwijl het ook anders kan. We hadden het inderdaad al goedgemaakt, maar kreeg opeens weer een flashback haha.
    Haha we all goodies. Ik snap het, ik denk soms ook ergens aan terug als ik jou, of andere leden, ergens zie reageren.
    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    penitentes is een hele wijze dame ja klopt hihihihi
    poep
    ;