1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ruim 100 mensen opgepakt tijdens verboden demonstratie Amsterdam

    De politie heeft zondagmiddag meer dan 100 mensen aangehouden tijdens een demonstratie in Amsterdam die niet was toegestaan.





    Volgens de gemeente waren er ondanks de dringende oproep om vooral niet te komen en de waarschuwing dat door de politie zou worden opgetreden naar schatting 1500 mensen aanwezig bij het protest gericht tegen de coronamaatregelen.

    Op sociale media ging de afgelopen week het bericht rond dat mensen van plan waren te gaan "koffiedrinken" in Eindhoven en Amsterdam. Op het Museumplein in de hoofdstad hadden inderdaad veel mensen een kopje koffie bij zich.

    De Amsterdamse driehoek (gemeente, politie en Openbaar Ministerie) verklaarde het Museumplein vanaf 11.00 uur tot veiligheidsrisicogebied. Rond 15.00 uur werd een noodbevel afgekondigd, omdat de groep die naar het plein kwam steeds groter werd en de risico's toenamen.

    Het Museumplein liep aan het begin van de middag vol met mensen die de coronamaatregelen overtraden en spandoeken bij zich hadden om te gaan demonstreren.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    En nog steeds heeft niemand door dat we richting een dictatuur gaan? Een politiestaat? Echt niemand?
    WWG1WGA

  3. #3
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    En nog steeds heeft niemand door dat we richting een dictatuur gaan? Een politiestaat? Echt niemand?
    politie paard zwerfde rond

    Politie busje gestolen

    Motorpolitie rijdt weg van betogers



    Wat denk jezelf of mensen het door hebben Sjaak?

  4. #4
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    T bone heeft now aangevraagd.

    Vanwege de avondklok kan hij geen fietsen meer stelen met ISWA

    Triest allemaal

  5. #5
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    "Verboden demonstratie"


    Het is van het groot belang dat burgers zich gezamenlijk publiekelijk kunnen uitspreken. Het recht om te demonstreren is een fundamenteel mensenrecht dat nauw samenhangt met bijvoorbeeld de vrijheid van meningsuiting. Demonstraties zijn belangrijk voor een gezonde democratische, economische en sociaal-maatschappelijke ontwikkeling. Daarom is het recht om te demonsteren stevig verankerd in mensenrechtenverdragen én ook de Nederlandse (Grond)wet.
    https://www.amnesty.nl/mensenrechten...onstratierecht

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #6
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    baudet kan hier van profiteren

  7. #7
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik ben zo klaar met die kk illu puppets

  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Beter alle overheidsgebouwen in de fik. Dan komt de boodschap wel aan.

    Rutte speelt met vuur.

    Wij tolereren geen avondklok.

    De meeste Marokkanen lYennget hierbij zitten zodat B derlanders de schuld krijgen maar fok de blamer, gwn rellen ze malle.
    Telkens kom je met “ we “ terwijl je amper je kelder uitkomt.

    Ahhahahaha mkalakh

  10. #10
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Want je weet wat ik doe ? Want jij kent me ??


    Ik heb je vaker gezegd kom afspreken, wollaah garantie je gaat neer en dan rest de vraag staat ie ooit wel op.


    Het is een feit dat jij alleen langs de zijlijn staat te roeptoeteren vieze kr zionist.
    bibber bibber

    Cry me a sa9ya

    Rou7 Allah ysahel 3alik ya shmikra hahaha

  11. #11
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Kom niet te veel praten en stalken als een bitchwijf
    Is goed, south central, vandaag. FUCK THE POLICE NWA

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Demonstreren voor je vrijheid, ja. Maar winkels plunderen, nee!
    WWG1WGA

  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    En nog steeds heeft niemand door dat we richting een dictatuur gaan? Een politiestaat? Echt niemand?






    Hoe meer dat ik weet



    kom ik erachter dat ik niks weet

  14. #14
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ik ben zo klaar met die kk illu puppets
    Ik ook

    Elite is haar controle aan het verliezen

    Vraag is

    Wat moet je ermee?