1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Mosterdgroen Bekijk reactie
    De rellen zijn naar mijn mening erg onnodig. Het werkt alleen maar averrechts en mensen die dat soort gedrag verheerlijken kunnen de pot op.
    Ik als eindhovenaar moet wel zeggen dat politiegeweld ook echt een ding is, geweld gaat soms te snel in zijn werking. Beide kanten zijn dubbel niets.

    Alles begon in principe met de avondklok dus misschien is het slim om de maatregel af te schaffen aangezien er niet al te veel bewijs is dat het werkt/effectief is.

    Anyway, dat was mijn mening nu verdwijn ik weer in de void ofzoiets. Toedeloe~☆
    Eens. En waarom worden alle demonstranten als relschoppers en zelfs criminelen genoemd? Terwijl als er in andere landen worden gedemonstreerd (bijvoorbeeld Rusland) ze als demonstranten worden gezien.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Wat proberen ze tegen te gaan met zo een avondklok als ik er even over denk snap ik het niet echt.
    dordles

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Faaacckkk de overheidddd

  4. #109
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Amateurs

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  5. #110
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Alleen zwakbegaafde mensen nemen deel aan het vernielen en plunderen van zaken. Het zijn tokkies! Tuig waar ik me voor schaam! Wat helemaal vreselijk is dat de meeste relschoppers jongeren zijn, je vraagt je dan wel af waar de ouder s zijn?
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Heb net gekeken dat gesprek bij jinek. Je kan het bijna niet geloven dat zo een man nog podium krijgt. Ik bedoel het positief naar hem.

    Heel politiek is heel zwak hier maar het verbaast me wel. Het zijn geen domme mensen die dit runnen. Het zijn geen domme mensen die dit runnen.
    Wat een verademing he.

    Tsja, niemand heeft opeens over de toeslagen affaire. Dit is weer precies voor de verkiezingen net als 4 jaar geleden met de Turken rel.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Haram instantie s aanpakken
    Jihad

    Genoeg is genoeg
    Sim sala bim ewa kim

  9. #114
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Oke hier heb je wel een punt. Echter beginnen ze nu in Duitsland met een gevangenis voor COVID overtreders. Daar willen we toch niet naar toe met z’n allen? Het idee is heel bizar.

    Wat ik probeer te zeggen is dat heel veel hier naar toe waait. Waarom niet in dat intelligente blijven wat schikt in Nederland. Maargoed wie ben ik.
    Laten we eerlijk zijn Largo, in de zomer hadden we haast alleen die 1,5m maatregel en dat vonden mensen al lastig. Pandemieën zijn niet nieuw en lockdowns ook niet. Bepaalde maatregelen zijn gewoon echt nodig. Dit virus wordt onterecht vergeleken met de 'normale' griep.

    Dat kamp heb ik ook voorbij zien komen, wat dat betreft vind ik 'bizar' vrij zacht uitgedrukt.

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    191
    20-07-2020

    Het lijkt alsof ze wedstrijd aan het spelen zijn welke stad het beste is..

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Laten we eerlijk zijn Largo, in de zomer hadden we haast alleen die 1,5m maatregel en dat vonden mensen al lastig. Pandemieën zijn niet nieuw en lockdowns ook niet. Bepaalde maatregelen zijn gewoon echt nodig. Dit virus wordt onterecht vergeleken met de 'normale' griep.

    Dat kamp heb ik ook voorbij zien komen, wat dat betreft vind ik 'bizar' vrij zacht uitgedrukt.
    Het is gewoon abnormaal Frozen. Ik weet dat jij meer kaas hebt gegeten over dit onderwerp dan ik maar je mag wel je bedenkingen plaatsen bij de aanpak van dit virus. Dit bots regelrecht met onze grondrecht waardoor er nu demonstraties zijn. Ibn Sina had dit toch anders aangepakt.

    Ik vrees dat dit nog maar het begin is. Ze kunnen tenslotte alles blamen op dit virus. Verbaast me niet als er weer een financiële crisis komt (wat gaande is) dat er makkelijk een vinger wordt gewezen onder de noemer “bestrijden van het virus”

    Ik sta er niet vrolijk in mountakhab maatje : (
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Peter r de vries heeft goed gesproken