1. #46
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Van mij mogen ze allemaal worden platgebrand, zijn we gelijk van Corona af.
    Tijdens het jaarlijkse (zware)griepseizoen hebben we toch ook geen teststraten, lockdowns,muilkorven etc


    Verder hebben jongeren en jong-volwassenen momenteel niks meer te doen..moeten ergens ons energie kwijt he, en als klap op de vuurpijl een straatverbod voor in de avond. En dat allemaal voor een virus dat ons niet raakt.
    Als ze niet heel snel met perspectief komen voor de toekomst dan gaat dit nog veel gekker worden natuurlijk. Best naïef als je dit niet aan zag komen btw
    +1000

  2. #47
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Jahwel man jij let niet goed op.

    Sommige berber separatisten nicks zijn zelfs van hem.

    Hij is een hasbarrah m6 lihudi.


    Djasous die eerloze ezel.
    als ik je zo erg pijn heb gedaan dan wil ik je alleen maar zeggen dat dit maar een forum is.

  3. #48
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ik heb je gezegd ik ga je exposen jij smerige homofiele M6 supporter. Kabbalah zio hasbarrah jood dat je bent.

    Bijna elke account van je is exposed al hamdulillaah.


    Jij voert een oorlog die je niet aankan.
    Ewa het is net waar je prioriteiten liggen in het leven

    Ik moet dingen doen ... dadelijk mag je je wereldoorlog op mij voortzetten, oke?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Urk is schuld van Turk.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Aangezien er een politiek motief inmiddels achter zit moet men zich wel gaan afvragen of dit in de terrorisme noemer valt inmiddels.

  6. #51
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Van mij mogen ze allemaal worden platgebrand, zijn we gelijk van Corona af.
    Tijdens het jaarlijkse (zware)griepseizoen hebben we toch ook geen teststraten, lockdowns,muilkorven etc


    Verder hebben jongeren en jong-volwassenen momenteel niks meer te doen..moeten ergens ons energie kwijt he, en als klap op de vuurpijl een straatverbod voor in de avond. En dat allemaal voor een virus dat ons niet raakt.
    Als ze niet heel snel met perspectief komen voor de toekomst dan gaat dit nog veel gekker worden natuurlijk. Best naïef als je dit niet aan zag komen btw
    13 duizend meer mensen gestorven in 2020 dan verwacht
    In de eerste 51 weken van 2020 overleden 162 duizend inwoners van Nederland, 13 duizend meer dan werd verwacht. Sinds de Tweede Wereldoorlog is een dergelijke stijging niet meer waargenomen.



    https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond...overzicht-2020
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  7. #52
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    zet een T voor en stuur ze allen terug naar turkije