1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Wat een gezellig stukske forum zeg... Ik wist niet dat TS daadwerkelijk voor een 2de vrouw aan t shoppen is hier. Dacht het is een open discussie, en aangezien ik al getrouwd ben, mijn eigen visie effe gaf.
    Heb je een berichtje ontvangen?

    Dacht ook dat het een open discussie was.

  2. #17
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Heb je een berichtje ontvangen?

    Dacht ook dat het een open discussie was.
    haha ok, waarom denk jij wat niet weet, niet deert? Zulke dingen wil je toch weten of ni?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    haha ok, waarom denk jij wat niet weet, niet deert? Zulke dingen wil je toch weten of ni?
    Wij denken dat we alles willen weten, maar in sommige gevallen is het gewoon beter als je bepaalde dingen niet weet.

  4. #19
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Wij denken dat we alles willen weten, maar in sommige gevallen is het gewoon beter als je bepaalde dingen niet weet.
    Nou nee, ik vind communicatie en wederzijds respect zeer belangrijk in een huwelijk. Als mijn man zoiets zou willen, dan doe ik het shoppen voor die 2de vrouw wel

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Nou nee, ik vind communicatie en wederzijds respect zeer belangrijk in een huwelijk. Als mijn man zoiets zou willen, dan doe ik het shoppen voor die 2de vrouw wel
    Zoals vele vrouwen erover denken, niet-wetend wat hun man buitenshuis uitspookt.

    Communicatie en wederzijds respect zijn zeker belangrijk in een huwelijk. Ik zou een 2e vrouw niet accepteren, puur omdat ik dat emotioneel niet aan zou kunnen. Mocht er echt een goede reden zijn dat hij een andere vrouw nodig heeft, omdat ik ziek ben of niet vruchtbaar ben, dan kan ik het ergens nog begrijpen.
    Ik geloof ook dat mannen polygaam zijn en dat ze van meerdere vrouwen tegelijkertijd kunnen houden, iets wat een vrouw niet kan.
    Maar ik zou echt ongelukkig zijn in zo een situatie en zou daar daarom ook niet aan toegeven.
    Heb wel respect voor vrouwen die er zo instaan en die het zouden accepteren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door inesjefayrouz Bekijk reactie
    Het begint te kriebelen bij moroccanladdy als het om trouwen gaat je hoort haar klok vanaf hier al tikken
    Pardon? Wat kriebelt er precies dan? We zitten een normaal gesprek te voeren over een heel normaal onderwerp.

  7. #22
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door inesjefayrouz Bekijk reactie
    Het begint te kriebelen bij moroccanladdy als het om trouwen gaat je hoort haar klok vanaf hier al tikken
    wat een lage steek onder de gordel van ene vrouw naar een andere vrouw toe zeg...

  8. #23
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Zoals vele vrouwen erover denken, niet-wetend wat hun man buitenshuis uitspookt.

    Communicatie en wederzijds respect zijn zeker belangrijk in een huwelijk. Ik zou een 2e vrouw niet accepteren, puur omdat ik dat emotioneel niet aan zou kunnen. Mocht er echt een goede reden zijn dat hij een andere vrouw nodig heeft, omdat ik ziek ben of niet vruchtbaar ben, dan kan ik het ergens nog begrijpen.
    Ik geloof ook dat mannen polygaam zijn en dat ze van meerdere vrouwen tegelijkertijd kunnen houden, iets wat een vrouw niet kan.
    Maar ik zou echt ongelukkig zijn in zo een situatie en zou daar daarom ook niet aan toegeven.
    Heb wel respect voor vrouwen die er zo instaan en die het zouden accepteren.
    Ik Geloof ook echt wel dat mannen polygaam zijn en van meerdere vrouwen oprecht kunnen houden. Waar ik meer moeite zou hebben is de vijandigheid tussen vrouwen onderling. Ik zou het emotioneel wel kunnen opbrengen om mijn man te delen maar ik denk niet dat veel vrouwen dat wel kunnen. De vraag is dan echter, is die 2de vrouw wel te vertrouwen. Want vrouwen zijn wel sluw op dat vlak.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Ik Geloof ook echt wel dat mannen polygaam zijn en van meerdere vrouwen oprecht kunnen houden. Waar ik meer moeite zou hebben is de vijandigheid tussen vrouwen onderling. Ik zou het emotioneel wel kunnen opbrengen om mijn man te delen maar ik denk niet dat veel vrouwen dat wel kunnen. De vraag is dan echter, is die 2de vrouw wel te vertrouwen. Want vrouwen zijn wel sluw op dat vlak.
    Ja dat begrijp ik.. Er komt echt veel bij kijken inderdaad.
    Ik vind wel dat als je die stap zet, zowel de 1e en de 2e vrouw respectvol moeten zijn jegens elkaar. Als je dat niet kan, weet je al dat die hele situatie niet gaat werken.
    Vooral de 2e vrouw, want die kiest bewust voor een getrouwde man. Dan moet je zijn 1e vrouw en zijn huwelijk met haar echt respecteren.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.345
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Heb je een berichtje ontvangen?

    Dacht ook dat het een open discussie was.
    Ik bericht niemand.

  11. #26
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ja dat begrijp ik.. Er komt echt veel bij kijken inderdaad.
    Ik vind wel dat als je die stap zet, zowel de 1e en de 2e vrouw respectvol moeten zijn jegens elkaar. Als je dat niet kan, weet je al dat die hele situatie niet gaat werken.
    Vooral de 2e vrouw, want die kiest bewust voor een getrouwde man. Dan moet je zijn 1e vrouw en zijn huwelijk met haar echt respecteren.
    Ja precies, jaloezie is menselijk maar hoe je er dan mee omgaat is dan wel zeer belangrijk. Ach ja, de waarheid is dat de meeste mannen ni eens één vrouw aan kunnen. Dus laat ze maar dromen

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.345
    09-06-2014

    Onder welke voorwaarden zou je het toelaten. Samen onder 1 dak of appart?

  13. #28
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Mrwrong2 Bekijk reactie
    Onder welke voorwaarden zou je het toelaten. Samen onder 1 dak of appart?
    sowieso apart, elke vrouw heeft recht op haar eigen woning. En de man moet zijn plichten kunnen vervullen jegens alle vrouwen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Ja precies, jaloezie is menselijk maar hoe je er dan mee omgaat is dan wel zeer belangrijk. Ach ja, de waarheid is dat de meeste mannen ni eens één vrouw aan kunnen. Dus laat ze maar dromen
    Hahahahaha, so true!
    Bij de meeste blijft het een droom die niet waargemaakt word.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ja als ie genoeg geld heeft om me eigen huis te geven jep.