1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Dit land is gebouwd op onrechtvaardigheid.
    Het zijn nazaten van de Visigoten.
    Ik verwacht niks anders.

    Wat ik nog meer verwacht is dat ze alle zwartkoppen in concentratiekampen gaan stoppen of hen verbannen uit het land en anders wel dumpen in een greppel.
    Ik zou het voorspellen maar aan mensen met kennis overlaten.

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Hoe moet je de politiek, media en publieke opinie nog serieus nemen in dit land.

    Geen tweet gezien van Wilders over deze Urkse inteelt jongeren. Begrijpelijk een racist meet eenmaal met twee maten.

    Rutte ook niks van gehoord met zijn ''tuig van de richel'' uitspraak. We zullen zien of talkshows vanavond er aandacht aan gaan besteden en het cultureel/religieus aspect erbij gaan halen.
    Dit is toch duidelijk. Racisme is ingebakerd in dit land. Rechtvaardige leiders en media zouden objectief reageren en iedereen over één kam scheren, ongeacht afkomst en religie.
    Inmiddels wel.
    Maar waar Wilders als het nodig is ook in het weekend tweet, deed hij dat nu pas toen bleek dat nagenoeg iedereen dit afkeurt, wel zo veilig even te wachten of zijn stemvee hier wel tegen is.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Urk zijn kaaskoppen dit is hun land schilderswijk buitenlanders hou je koest of oprotten naar he eigen land dank u wel

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zou het voorspellen maar aan mensen met kennis overlaten.


    Inmiddels wel.
    Maar waar Wilders als het nodig is ook in het weekend tweet, deed hij dat nu pas toen bleek dat nagenoeg iedereen dit afkeurt, wel zo veilig even te wachten of zijn stemvee hier wel tegen is.
    Hij reageerde anders tegen de relschoppers in de Schilderswijk dan die van Urk.
    De clou zit hem juist in hoe hij reageert....
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Hij reageerde anders tegen de relschoppers in de Schilderswijk dan die van Urk.
    De clou zit hem juist in hoe hij reageert....
    Rutte ook?

    Van Wilders weten we dit.
    Niets nieuws onder de zon.