1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    23-01-2021

    graag jullie mening

    Het gaat om mijn moeder, mijn moeder is een knappe vrouw die graag ook jong gevonden wil worden.
    Vaak doet ze haar best om in de smaak te vallen bij anderen, is veel met haar uiterlijk bezig en wil liever niet oud worden.
    Maar nu het volgende, ik heb het idee dat ze bewust/onbewust aandacht zoekt van mijn man.
    Ze frunnikt vaak aan haar kleding, kijkt vaak naar hem om zijn reactie te zien, maakt zijn kleding netjes en zit hierbij dus aan zijn bovenlichaam,
    doet gewoon een beetje overdreven in zijn buurt, groet hem met kusjes/knuffel, dit is niet wat hij gewend is van zijn eigen moeder.
    Ik heb het idee dat hij hier ongemakkelijk van wordt.

    Is dit normaal? of let ik te veel op dingen? hoort dit erbij?

  2. #2
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Halloikbenhet Bekijk reactie
    Het gaat om mijn moeder, mijn moeder is een knappe vrouw die graag ook jong gevonden wil worden.
    Vaak doet ze haar best om in de smaak te vallen bij anderen, is veel met haar uiterlijk bezig en wil liever niet oud worden.
    Maar nu het volgende, ik heb het idee dat ze bewust/onbewust aandacht zoekt van mijn man.
    Ze frunnikt vaak aan haar kleding, kijkt vaak naar hem om zijn reactie te zien, maakt zijn kleding netjes en zit hierbij dus aan zijn bovenlichaam,
    doet gewoon een beetje overdreven in zijn buurt, groet hem met kusjes/knuffel, dit is niet wat hij gewend is van zijn eigen moeder.
    Ik heb het idee dat hij hier ongemakkelijk van wordt.

    Is dit normaal? of let ik te veel op dingen? hoort dit erbij?
    Wow.. heb al gekke dingen hier gelezen maar dit... Dit is geen normaal gedrag voor een vrouw. Mag je best wel zeggen tegen haar. In normale Marokkaanse gezinnen wordt er helemaal niet geknuffeld en gekust met de schoonzoon hoor.

  3. #3
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Heftig! Over het knuffelen met schoonzoon ligt helrmaal aan de band tussen schoonmoeder en schoonzoon. Gebeurt regelmatig maar wel op een moederlijke manier en niet zoals topicstarter hierboven schetst. Dat is gewoon van de zotte!

    Sterkte weet niet goed wat te zeggen dit is wel next level shizlle
    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #4
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Heftig! Over het knuffelen met schoonzoon ligt helrmaal aan de band tussen schoonmoeder en schoonzoon. Gebeurt regelmatig maar wel op een moederlijke manier en niet zoals topicstarter hierboven schetst. Dat is gewoon van de zotte!

    Sterkte weet niet goed wat te zeggen dit is wel next level shizlle
    Mijn moeder zal nooit als eerste gaan kussen of knuffelen. Als er wordt gegroet, geeft schoonzoon een kus op haar hoofd. Meer uit respect, zoals hij bij zijn eigen moeder zou doen. Maar vrouwen die zich zo gedragen en gaan hangen bij een man, waar de man zelfs ongemakkelijk bij voelt, is gewoon flirten in mijn ogen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    25
    14-11-2003

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    next level shizlle
    Say what!?

    You mean SUB-level, right?

    Paar jaar terug betrapte een Marokkaanse echtgenote haar man in bed met haar moeder.

    That is like the lowest form of disgust, filth and just.....tfoe.

    Laten we het omkeren: elke keer dat een schoonmoeder haar schoonzoon behandelt zoals het hoort (binnen ALLE perken, óók de islamitische), dan spreken we van next levels.

    Mohim, voor degenen die het willen nalezen: kotsmisselijkheid ligt op de loer.

    https://nieuws.marokko.nl/31004/scha...moeder-in-bed/


    Ps: Allahoumma Baarik fie jouw echtelijke intrede, Queen Du Bled.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    28-04-2020

    Ik snap niet waarom je zelf niet ingrijpt? Je ziet dat je man er last van heeft en dat je moeder over de grens gaat maar je kijkt toe. Zet die grens en spreek je moeder er op een harde toon aan. Desnoods neem jij je man niet meer mee een tijdje naar je moeder of laat je hem niet thuis zijn als je bezoek plant. Want dit is geen normaal gedrag althans hoe jij het schetst. Maar jij moet zelf communiceren met je moeder hier over en duidelijk aangeven hoe en wat. Alleen zo kan je dingen bespreekbaar maken en tot een oplossing komen.

  7. #7
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Heftig! Benoemen en aangeven dat je het niet waardeerd. Ondanks dat t je moeder is. Je leert mensen wat jij fijn vindt. Als je t niet uitspreekt is t er niet. Voor t zelfde geld is t insha allah niets. Maar benoemen! Aangeven dat je man t ook niet waardeerd. Zal t snel over zijn insha allah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Wow... Een beetje ziek is dit. Daarom heb ik hier geen commentaar op. Omdat dit gewoon te ziek is.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Heftig!
    Rare dingen gebeuren... Waar gaat dit allemaal heen?
    Sterker door Strijd

  10. #10
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wow... Een beetje ziek is dit. Daarom heb ik hier geen commentaar op. Omdat dit gewoon te ziek is.
    Vind het ook maar vaag. Een moeder die flirt met haar schoonzoon nog nooit van gehoord of gezien.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Broodje aap verhaal

    Ik denk dat ze hoopt op pms zodat haar moeder aan de man kan komen !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Broodje kebab verhaal.
    Offline

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Citaat Geplaatst door Halloikbenhet Bekijk reactie
    Het gaat om mijn moeder, mijn moeder is een knappe vrouw die graag ook jong gevonden wil worden.
    Vaak doet ze haar best om in de smaak te vallen bij anderen, is veel met haar uiterlijk bezig en wil liever niet oud worden.
    Maar nu het volgende, ik heb het idee dat ze bewust/onbewust aandacht zoekt van mijn man.
    Ze frunnikt vaak aan haar kleding, kijkt vaak naar hem om zijn reactie te zien, maakt zijn kleding netjes en zit hierbij dus aan zijn bovenlichaam,
    doet gewoon een beetje overdreven in zijn buurt, groet hem met kusjes/knuffel, dit is niet wat hij gewend is van zijn eigen moeder.
    Ik heb het idee dat hij hier ongemakkelijk van wordt.

    Is dit normaal? of let ik te veel op dingen? hoort dit erbij?
    dit is verre van normaal en zou je moeder hierop aanspreken.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Hairy Bekijk reactie
    dit is verre van normaal en zou je moeder hierop aanspreken.
    Jammer idd dat ik dit gelezen heb. Zoiets lezen is niet leuk. Het bevestigt namelijk dat we in een hele vreemde tijd leven die te vergelijken is met de steden Sodom en Gomorra.
    We weten allemaal hoe het afliep met die twee steden. Ze werden letterlijk door God vanuit de hemelen verwoest dan wel vernietigd. Dit is het gevolg van losbandigheid, het leidt regelrecht tot vernietiging. De steden Sodom en Gomorra werden door God vernietigd vanwege Sodomie.
    Onder het begrip Sodomie wordt alle vorm van seksualiteit welke niet tot bevruchting (zwangerschap) leidt, verstaan. Dus niet alleen homoseksualiteit valt daar onder. Daarom is het niet goed om je in te laten met losbandig gedrag, aangezien dit vloeken teweeg brengt en zelfs tot totale vernietiging leidt.

    Als je ziet wat er allemaal gaande is in de huidige maatschappij, dan kom je snel tot het inzicht, dat de maatschappij in hoge mate overeenkomt met de steden Sodom en Gomorra. Om deze reden zal de huidige samenleving vroeg of laat een soortgelijke lot als de zojuist genoemde steden, tegemoet gaan.
    Ja we zien allemaal dat de huidige omstandigheden zich inderdaad in die richting ontwikkelen.

    Daarom is het van groot belang om je relatie met je Schepper te herstellen voordat het straks te laat is! We leven in de eindtijd! Daarom wees verstandig en gehoorzaam de regels van je Schepper! Laat je niet verleiden door de wereld en wat zich in de wereld bevindt!
    Sterker door Strijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Jammer idd dat ik dit gelezen heb. Zoiets lezen is niet leuk. Het bevestigt namelijk dat we in een hele vreemde tijd leven die te vergelijken is met de steden Sodom en Gomorra.
    We weten allemaal hoe het afliep met die twee steden. Ze werden letterlijk door God vanuit de hemelen verwoest dan wel vernietigd. Dit is het gevolg van losbandigheid, het leidt regelrecht tot vernietiging. De steden Sodom en Gomorra werden door God vernietigd vanwege Sodomie.
    Onder het begrip Sodomie wordt alle vorm van seksualiteit welke niet tot bevruchting (zwangerschap) leidt, verstaan. Dus niet alleen homoseksualiteit valt daar onder. Daarom is het niet goed om je in te laten met losbandig gedrag, aangezien dit vloeken teweeg brengt en zelfs tot totale vernietiging leidt.

    Als je ziet wat er allemaal gaande is in de huidige maatschappij, dan kom je snel tot het inzicht, dat de maatschappij in hoge mate overeenkomt met de steden Sodom en Gomorra. Om deze reden zal de huidige samenleving vroeg of laat een soortgelijke lot als de zojuist genoemde steden, tegemoet gaan.
    Ja we zien allemaal dat de huidige omstandigheden zich inderdaad in die richting ontwikkelen.

    Daarom is het van groot belang om je relatie met je Schepper te herstellen voordat het straks te laat is! We leven in de eindtijd! Daarom wees verstandig en gehoorzaam de regels van je Schepper! Laat je niet verleiden door de wereld en wat zich in de wereld bevindt!
    precies.