1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    20
    28-08-2018

    Haha is toch logisch!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    393
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Khalid25001 Bekijk reactie
    Haha is toch logisch!
    Nein??

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    20
    28-08-2018

    Huh en wrm dan?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    393
    15-03-2014

    Dunno know. Ben het er niet mee eens haha

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    20
    28-08-2018

    Haha oké

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Ik wil geen knappe man. Is dat raar?

  7. #22
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Tot dusverre niets nieuws. Het ideaal beeld word overal geprojecteerd, mensen worden er gigantisch mee geconfronteerd maar waarom zou het hebben van een lekker lijf voldoende basis moeten geven voor een relatie?? Snap die link niet

  8. #23
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Insolitus Bekijk reactie
    Ik wil geen knappe man. Is dat raar?
    is raar ja, alle vrouwen willen een goed uitziende man net zoals alle mannen een knappe vrouw willen. Mensen die zeggen dat dit niet waar is, waarom zijn jullie dan zo selectief en reageren jullie niet meteen op die ene halve gare

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    is raar ja, alle vrouwen willen een goed uitziende man net zoals alle mannen een knappe vrouw willen. Mensen die zeggen dat dit niet waar is, waarom zijn jullie dan zo selectief en reageren jullie niet meteen op die ene halve gare
    Begrijp me niet verkeerd. Ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem, maar hij moet gewoon niet te knap zijn. Mannen zijn daarentegen een stuk visueler ingesteld dan vrouwen.

  10. #25
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Insolitus Bekijk reactie
    Begrijp me niet verkeerd. Ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem, maar hij moet gewoon niet te knap zijn. Mannen zijn daarentegen een stuk visueler ingesteld dan vrouwen.
    Waarom mag hij niet te knap zijn?

  11. #26
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Insolitus Bekijk reactie
    Begrijp me niet verkeerd. Ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem, maar hij moet gewoon niet te knap zijn. Mannen zijn daarentegen een stuk visueler ingesteld dan vrouwen.
    Is niet gek heb dat ook.

    De meeste knappe Marokkaanse mannen hebben een te groot ego. Waslijst aan exen of mensen die ze hebben gedate en als ze dertig zijn verbaasd zijn dat ze niemand kunnen vinden.

    Nee, geef mij maar iemand met inhoud die niet zo knap is.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Waarom mag hij niet te knap zijn?
    Ik vind het wat hebben wanneer iemand een tikkeltje grof en mannelijk oogt. Een pretty face past daar vaak niet bij.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Is niet gek heb dat ook.

    De meeste knappe Marokkaanse mannen hebben een te groot ego. Waslijst aan exen of mensen die ze hebben gedate en als ze dertig zijn verbaasd zijn dat ze niemand kunnen vinden.

    Nee, geef mij maar iemand met inhoud die niet zo knap is.
    Precies, dat speelt soms ook. Ondanks uiterlijk haak je dan alsnog gewoon snel af.

  14. #29
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Is niet gek heb dat ook.

    De meeste knappe Marokkaanse mannen hebben een te groot ego. Waslijst aan exen of mensen die ze hebben gedate en als ze dertig zijn verbaasd zijn dat ze niemand kunnen vinden.

    Nee, geef mij maar iemand met inhoud die niet zo knap is.
    Dus hier zeg jij dat iemand met inhoud altijd lelijk is????

    Exen ja, gedate ja, als ze voor jou kiezen dan kiezen ze voor jou. Een man mag toch een verleden hebben, net zoals de meeste vrouwen dat hebben. Zeg gewoon dat het gaat om je eigen onzekerheid en jaloezie. Waarom kunnen andere vrouwen dan wel.met knappe mannen trouwen, heeft niet alleen maar met smaak te maken maar ook de mate van je zelfbeeld

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Dus hier zeg jij dat iemand met inhoud altijd lelijk is????

    Exen ja, gedate ja, als ze voor jou kiezen dan kiezen ze voor jou. Een man mag toch een verleden hebben, net zoals de meeste vrouwen dat hebben. Zeg gewoon dat het gaat om je eigen onzekerheid en jaloezie. Waarom kunnen andere vrouwen dan wel.met knappe mannen trouwen, heeft niet alleen maar met smaak te maken maar ook de mate van je zelfbeeld
    Denk dat je het nu een beetje uit de context trekt. Ster doelt meer op de karaktereigenschappen die een te knap persoon kan hebben. Sowieso is niet iedereen hetzelfde. Het is maar net wat je persoonlijke ervaring ermee is.