1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Angry Is this it

    Ik ben het zat. Echt. Altijd maar mijn best doen; anderen geen pijn willen doen. Altijd maar anderen helpen. Altijd maar zeggen dat alles goed gaat. Ik kan niet meer. Ik kan er niet meer tegen dat ik alle rollen vervul, die van een man en vrouw.Ik ben het zat. Waarom trek ik altijd situaties waarbij ik werk voor een ander en niet andersom?Waarom ben ik altijd degene die graag wilt dat de ander gegeten heeft en zich goed voelt?Waarom niet een keer andersom?Ik wil ook iemand die voor mij zorgt en mijn lasten verminderd. In plaats daarvan krijg ik alleen maar meer en meer.Ik ben er helemaal klaar mee. Helemaal
    "He is with you wherever you are" 57:4

  2. #2
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Time to change.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Blijf zoals je bent maar deel het met soortgelijke of betere mensen. Moge Allah je helpen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Omdat jouw innerlijkheid zo is! En dat is heel mooi!
    3 gebruikers

  5. #5
    Inactief lid daaáag

    Reacties
    29
    13-07-2020

    Ga eens bij jezelf te raden hoe het komt dat je je zo voelt. Diep graven in je jeugd dan wel traumatische ervaringen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Tijd om de cirkel te doorbreken en doen wat je gelukkig maakt.
    Allah i gawan.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Tijd om de cirkel te doorbreken en doen wat je gelukkig maakt.
    Allah i gawan.

    Fi amaani Allah
    3andek tqol shi hamm

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    3andek tqol shi hamm
    Allahi nadjina mina alham Ameen.

    Hoezo dat nou?
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Tijd om de cirkel te doorbreken en doen wat je gelukkig maakt.
    Allah i 'awan.

    Fi amaani Allah
    Hoe doe je dat cirkel doorbreken?

    Inderdaad Allah i 'awan ts.

    Je wordt misbruikt door gewetenloze monsters. Het zit niet in je natuur.

    Oe moe me noe?


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Moge Allah je belonen voor alle goedheid die je gedaan hebt en je altijd in Zijn bescherming nemen.

    It's frustating when you're a blessing for others, while at the same time you've got to work for your own blessings because no one is there for you..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    ..
    There's a difference between there is no one out there for her and no one wants to be out there for her to help her. They only want to take advantage and give her breadcrumbs instead.That's the BIG difference in this situation.

    Oe moe me noe?


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    True. Maar kan hetzelfde zijn, of je er fysiek niet bent of er niet wilt zijn, je bent er gewoon niet voor iemand.
    Ik zei het in het algemeen, ik begrijp wel wat TS bedoelt.=) Helaas heb je veel van die mensen die misbruik maken van de goedheid van een mens.

  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Miss trouwen met een man die taqwa heeft voor Allah en een man is en jij dus niet werkt maar de zaken thuis recht trekt en onderhoud en voor je man en kids zorgt terwijl je man alles buiten doet aan inkomen, boodschappen sjouwen en papier werk verrichten. Dat is balans: man verricht de taken van buiten huis en vrouw binnen huis.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Bedankt voor de lieve reacties, begrip en advies. Ik waardeer het heel erg. Het is al fijn om erover te praten. Inderdaad echt een people pleaser. En om maar niet te praten over het schuldgevoel wat ik er altijd aan overhoud. En op een gegeven moment ben je zelf op en dan denk je, wie is er nu voor mij?
    En deze situaties heb ik zovaak gehad dat ik nu echt mentaal gewoon gek aan het worden ben lijkt het. Altijd probeer ik voorzichtig te zijn met wie ik in mijn omgeving toelaat, maar toch elke keer hetzelfde verhaal subhana Allah. Natuurlijk wil ik mensen helpen, maar nu gaat het ook ten koste van mezelf. En dat verantwoordelijkheidsgevoel is altijd zo groot dat ik het gevoel heb dat ik alles moet doen. En als ik het niet doe, niemand het doet. Alhamdolilah is Allah altijd met ons. En dat betekent dat we nooit alleen zijn. Dat is mijn grootste troost. Het zit namelijk niet in mijn aard om gewoon niks meer te doen... en anderen te laten stikken ofzo. Dat schuldgevoel wat ik dan krijg is het niet waard.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    ..
    cut the bullcrap.

    Oe moe me noe?