1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Waarom worden knappe mensen minder snel aangesproken?

    Aflate je hebt gelijk.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.755
    25-01-2019

    In welke opzicht?

    Knap is niet alles toch
    Ewa saff

    Ik weet wel dat lelijke mensen snel andere knap vinden
    Sim sala bim ewa kim

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Klopt niet. Als mooie vrouw word je gewoon veel aangesproken. Misschien denk je dat je knap bent maar ben je niet zo knap?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    Probeer je te zeggen dat jij knap bent ola?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Klopt niet. Als mooie vrouw word je gewoon veel aangesproken. Misschien denk je dat je knap bent maar ben je niet zo knap?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Niet waar. Mooie, knappe en aantrekkelijke mensen worden eerder opgemerkt en hun uitstraling trekt energiezuigers aan, die hen van hun energie (uitstraling, schoonheid) beroven, wat ze zodanig uitput, dat ze op den duur hun reinheid (wat de basis is voor elke schoonheid) verliezen en verduisteren.

    Mooi ben je, als je rein bent! Reinheid is het fundament waarop schoonheid rust.

    Als je jezelf onteert (berooft van je reinheid), ja, dan word je minder mooi en zelfs lelijk.

    Daarom zeg ik, dat ik op reine vrouwen val! Dat is dieper dan enkel de uiterlijke vertoning (wat meestal nep is).
    Sterker door Strijd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Hh, een hele omweg om te zeggen dat je liever een maagd wil.
    Maagd. Al moet ik zelfs een hele smalle omweg nemen om tot maagdelijkheid te komen, dan ben ik bereid om die weg in te slaan!

    Maagd is niet enkel iets lichamelijks, iets technisch, dat zit in het ziel, in het karakter!
    Sterker door Strijd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Eens.

    Tip: wordt nooit verliefd vóór het huwelijk, anders gooi je al je principes overboord alleen maar om met haar te trouwen
    Ja vrouwen en geld zijn drijvende krachten, die je als man ertoe kunnen brengen om je principes te schenden.

    Snel verlieft worden is een zwakte. Snel word ik niet verliefd, omdat meisjes tegenwoordig geen principes hebben. De kans dat je op een meisje stuit dat uit principieel morele overwegingen handelt, is klein, waardoor de kans om verliefd te worden ook klein is.
    Sterker door Strijd

  9. #9

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Ik vraag me dan echt af wat voor meiden jullie dan leren kennen, want in mijn omgeving is het niets bijzonders dat een vrouw principes heeft en gewoon maagd het huwelijk in gaat(dit geldt eigenlijk ook voor mannen maargoed daar hebben we het nu niet over). Het is meer een uitzondering als dat niet zo is. Maar deze site doet je haast geloven dat de meeste meiden tegenwoordig ontspoord zijn



  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Ik praat over algemeen thara

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    37
    15-11-2019

    Logisch toch

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Ja, gedeeltelijk eens. Maar dat is niet altijd t geval. En wat is knap.