Wat is dit voor gestoorde land gaat er een nieuwe coup komen janken en brullen over blm en antifa en deze maniaken lopen rond met volautomatische geweren en dat noemen ze zehma demonstreren .
![]()
Wat is dit voor gestoorde land gaat er een nieuwe coup komen janken en brullen over blm en antifa en deze maniaken lopen rond met volautomatische geweren en dat noemen ze zehma demonstreren .
![]()
Een deel van de trumpsupporters waren antifa-leden verkleed als trump-supporters is gebleken.
DE blanken?
“When people are presented with the alternatives of hating themselves for their failure or hating others for their success, they seldom choose to hate themselves.”
― Thomas Sowell
Ik heb dit eerder gehoord en de enigste bronnen die dit zeggen komt uit de hoek van extreem rechts alt righ qunan klu klux clan nazis enz niet betrouwbaar dus .Extreem rechts kan zeggen wat ze willen ik heb tot nu toe geen gewapende groepen van extreem linkse groepen zoals antifa of blm. En trump zelf heeft zijn aanhang opgejut opgejut
ik hoop dat ze elkaar gaan vermoorden die vieze amerikaanse terroristen.
ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.
geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona