1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja ok. Het is zeker gezonder als je vaak lichamelijke inspanningen verricht. Dit bevordert je gezondheid en levert zeker lichamelijke voordelen op.

    Alleen het gevaar is, dat als een vrouw voorafgaand aan het huwelijk erg aantrekkelijk is, dan zou je haar zedelijk ter discussie kunnen stellen. Want een aantrekkelijke vrouw wordt vaak aangesproken en kan makkelijk tot seksuele handelingen verleid worden, wat in het uiterste geval tot ontmaagding leiden kan.

    Is dat een denkfout om zo te denken, dat lichamelijk aantrekkelijke vrouwen veel moeite hebben met het bewaren van hun maagdelijkheid?
    Ja is zeker een denkfout. Want je hebt dikke trollen die op Shrek lijken en die zich schuldig hebben gemaakt aan allerlei seksuele handelingen.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ja is zeker een denkfout. Want je hebt dikke trollen die op Shrek lijken en die zich schuldig hebben gemaakt aan allerlei seksuele handelingen.
    Maar statistisch gezien hebben toch mooiere en aantrekkelijkere vrouwen meer moeite met het waarborgen van hun maagdelijkheid, gezien het feit, dat ze meer opvallen en dus meer benaderd worden.

    Hey praat niet zo over dikke mensen jullie mensen hier zijn gewoon cruel!!!
    Sterker door Strijd

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2
    14-01-2021

    Die SDS toch. Hij is in ieder geval consistent.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Eeej bro! Gelukkig ben je er weer! Pas op bro, mensne hier zijn cruel
    Sterker door Strijd

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Maar statistisch gezien hebben toch mooiere en aantrekkelijkere vrouwen meer moeite met het waarborgen van hun maagdelijkheid, gezien het feit, dat ze meer opvallen en dus meer benaderd worden.

    Hey praat niet zo over dikke mensen jullie mensen hier zijn gewoon cruel!!!
    Waarom ben je daar zo mee bezig? Ik snap dat je een vrouw wilt die seksueel niet actief is geweest, maar waarom maak je daar op voorhand al een punt van alleen omdat een dame aantrekkelijk is?

    Uiteindelijk gaat het erom dat ze een goeie vrouw is en dat ze een goede echtgenote zal zijn.

    Ben jij altijd kuis gebleven? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.

  6. #36

  7. #37
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ja is zeker een denkfout. Want je hebt dikke trollen die op Shrek lijken en die zich schuldig hebben gemaakt aan allerlei seksuele handelingen.
    Pardon?!
    Meedoen met zijn gepraat maakt jou niet beter. Stay classy

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Waarom ben je daar zo mee bezig? Ik snap dat je een vrouw wilt die seksueel niet actief is geweest, maar waarom maak je daar op voorhand al een punt van alleen omdat een dame aantrekkelijk is?

    Uiteindelijk gaat het erom dat ze een goeie vrouw is en dat ze een goede echtgenote zal zijn.

    Ben jij altijd kuis gebleven? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
    Je bent gewoon cruel! Zo hoe je over dikke mensen praat, kan toch niet? Je bent gewoon een faker! !
    Sterker door Strijd

  9. #39
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je bent gewoon cruel! Zo hoe je over dikke mensen praat, kan toch niet? Je bent gewoon een faker! !
    Kopdicht

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Pardon?!
    Meedoen met zijn gepraat maakt jou niet beter. Stay classy
    Dus omdat ik zeg dat het niet goed is om voorafgaand aan het huwelijk seksuele handelingen te verrichten, zou ik geen stijl hebben?

    Wanneer heb ik dan wel stijl, als ik me inlaat met perversiteiten?

    Rare mensen.
    Sterker door Strijd

  11. #41
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Gelieve mij niet te citeren SDS. Je hebt issues

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Gelieve mij niet te citeren SDS. Je hebt issues
    Wat? Volgens mij spoor je echt niet.. Je bent niet in staat om een beschaafd gesprek te voeren.

    Sterrenkunde, straks laat ik je nog sterretjes zien, haha!
    Sterker door Strijd

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Pas maar op stelletje fakers..

    Speel niet met een stier! Voor jullie het weten, laat ik jullie fakers de lucht in vliegen!
    Sterker door Strijd

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je bent gewoon cruel! Zo hoe je over dikke mensen praat, kan toch niet? Je bent gewoon een faker! !
    Get over it. Je reageert niet eens inhoudelijk op de vraag. Zegt genoeg..