1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nu nog bepaalde groepen in de samenleving.
    Je hebt natuurlijk geen probleem met een avondklok, want je komt 's avonds helemaal niet buiten.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    In jouw wereld bestaan er alleen schapen of ruziezoekers. Bestaat geen gezonde midden en dat verbaasd me niks, je historische perspectief is namelijk ook extreem.
    In tegendeel, jij en anderen hier praten een geschiedenis van meer dan 1000 jaar van agressie, geweld in drie werelddelen goed.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #18
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Juist. Die staan echt niet te trappelen om steeds weer te moeten optreden tegen de bekende groepen querulanten.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    In tegendeel, jij en anderen hier praten een geschiedenis van meer dan 1000 jaar van agressie, geweld in drie werelddelen goed.
    Daar ga je weer, hou toch op met lezen uit de griezelbus fantast dat je bent.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12.520
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Niet te veel bla bla bla.


    We gaan zien of je braaf binnen gaat blijven 2 jaar lang.
    Jaja internetstrijder
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Daar ga je weer, hou toch op met lezen uit de griezelbus fantast dat je bent.
    Ik geloof wat de daders in al die eeuwen zelf hebben geschreven over hun heldendaden veel meer dan ontkenners zoals jij nu.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik geloof wat de daders in al die eeuwen zelf hebben geschreven over hun heldendaden veel meer dan ontkenners zoals jij nu.
    Jij gelooft alleen in datgene wat je zelf wilt geloven.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij gelooft alleen in datgene wat je zelf wilt geloven.
    Waarom zouden die daders van die agressie en geweld van meer dan 1000 jaar bij het op schriftstellen van hun daden hebben gelogen?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Waarom zouden die daders van die agressie en geweld van meer dan 1000 jaar bij het op schriftstellen van hun daden hebben gelogen?
    -_-

    Bruh

    Jouw waarheid staat niet gelijk aan wat historische bronnen kunnen vertellen over het verleden. Ik heb nog nooit een meer haatzaaiende ongenuanceerde fantast als jou ontmoet. Serieus ik kan je garanderen dat jij als geschiedenis docent binnen een week ontslagen wordt.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Hahaha hij is een boos wit mannetje.

    We hebben de verlichting te danken aan de boze witte man, aldus de boze witte man. Iedereen is achterlijk, behalve de witte boze man, aldus de boze witte man.
    Wij zijn vredestichters, aldus de boze witte man.
    Letterlijk serieus. Wij beschaafde westerlingen laten die achtergestelde barbaren even een poepie ruiken.
    Heavy

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    -_-

    Bruh

    Jouw waarheid staat niet gelijk aan wat historische bronnen kunnen vertellen over het verleden. Ik heb nog nooit een meer haatzaaiende ongenuanceerde fantast als jou ontmoet. Serieus ik kan je garanderen dat jij als geschiedenis docent binnen een week ontslagen wordt.
    Geef eens antwoord op mijn vraag; "Waarom zouden die daders van die agressie en geweld van meer dan 1000 jaar bij het op schriftstellen van hun daden hebben gelogen? "
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Geef eens antwoord op mijn vraag; "Waarom zouden die daders van die agressie en geweld van meer dan 1000 jaar bij het op schriftstellen van hun daden hebben gelogen? "
    Je claim klopt niet dus er valt niks te beantwoorden.
    Heavy

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je claim klopt niet dus er valt niks te beantwoorden.
    Welke claim klopt niet?
    Ik heb al zo vaak citaten gegeven uit geschriften van die daders die met legers overal in drie werelddelen rondtrokken, en hun daden.
    Dat is een feit.
    Jij vlucht.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Welke claim klopt niet?
    Ik heb al zo vaak citaten gegeven uit geschriften van die daders die met legers overal in drie werelddelen rondtrokken, en hun daden.
    Dat is een feit.
    Jij vlucht.
    Ja ik weet dat je met smacht zit te wachten op een discussie. Maar ik bespreek liever geen theologische kwesties met haatpredikers.
    Heavy

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja ik weet dat je met smacht zit te wachten op een discussie. Maar ik bespreek liever geen theologische kwesties met haatpredikers.
    Ik zit niet te wachten, laat staan met smart, op een discussie.
    Ik weet heel goed dat jij daartoe niet in staat bent, alleen maar wat roepen en als ik daar met argumenten op reageer, vlucht je.
    Je ontkent zelfs al wat onderhavige daders zelf zoveel eeuwen hebben geschreven over hoe zij te keer zijn gegaan in drie werelddelen tegen de bevolking.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell