1. #301

  2. #302

  3. #303
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ken geen 1 broeder die dit doet !!!!!

  4. #304
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Akhi, Rizq is van het onwaarneembare. Dit zijn zaken zoals geloof Qadr of Engelen. Onmogelijk voor de menselijke brein om volledig te begrijpen.

    Die ton was dus kennelijk niet zijn Rizq. Maar was de Rizq van de vrouw dat bij hem tijdelijk in bewaring was.

    Je moet het zo zien. Hebben kinderen ook rizq. Het anwoord is Ja, zij hebben ook rizq. Oke, hoe komen zij dan aan die rizq want ze werken er niet voor. Nou, dit komt van hun ouder. Die geven hen onderdak, kleden hen en voeden hen uit hun eigen zak. Dus dat geld dat ze daarvoor gebruiken was altijd al bestemd voor de kinderen ook al hebben de ouders dat verdiend.
    Rizq??? Jij tekend contract van de kuffar en zegt daarna rizq? Dit is toch om te lache man

  5. #305
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Akhi, Rizq is van het onwaarneembare. Dit zijn zaken zoals geloof Qadr of Engelen. Onmogelijk voor de menselijke brein om volledig te begrijpen.

    Die ton was dus kennelijk niet zijn Rizq. Maar was de Rizq van de vrouw dat bij hem tijdelijk in bewaring was.

    Je moet het zo zien. Hebben kinderen ook rizq. Het anwoord is Ja, zij hebben ook rizq. Oke, hoe komen zij dan aan die rizq want ze werken er niet voor. Nou, dit komt van hun ouder. Die geven hen onderdak, kleden hen en voeden hen uit hun eigen zak. Dus dat geld dat ze daarvoor gebruiken was altijd al bestemd voor de kinderen ook al hebben de ouders dat verdiend.
    Bro dat klopt, maar je bent zelf ook verantwoordelijk hoe je ermee omgaat. als ik geld in vuur ga je gooien ja dan kan ik zeggen het is mijn niet rizq, maar je wilde zelf je kon zelf voorkomen.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  6. #306
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ken vele broeders die zeggen jaaaa maar ik mket een auto hebben !!!! Auto is njet verplicht in de islam ... ik ken een broeder die heeft geen eens een rijbewijs ... dus als hij het kan dan kan Ieddereen het .....

  7. #307
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Bro dat klopt, maar je bent zelf ook verantwoordelijk hoe je ermee omgaat. als ik geld in vuur ga je gooien ja dan kan ik zeggen het is mijn niet rizq, maar je wilde zelf je kon zelf voorkomen.
    Die rizq die deze mensen kennen is niet van de islam. Dan kun je net zo goed met je kop omlaag van de dak afspringen voor zelfmoord en roepen ja maar is rizq ah sagbi

  8. #308
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ruim meer dan een ton + ik heb een urgentieverklaring gekregen waardoor ik een super dikke hoekwoning met eigen oprit heb kunnen bemachtigen. Die urgentieverklaring heb ik gekregen na een rechtszaak die in mijn voordeel werd beslist. Mijn vrouw heeft niets met de huis te maken ik had geen eensneen contract met haar toen.
    Je hoeft mij niet uit te leggen dat types als jij altijd het onderste uit de kan weten te halen hoor. Je gaat zelfs over lijken als het moet.

  9. #309
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je hoeft mij niet uit te leggen dat types als jij altijd het onderste uit de kan weten te halen hoor. Je gaat zelfs over lijken als het moet.
    Als iemand wilt beslag leggen op MIJN geld, MIJN auto waar ik die-hard voor heb gewerkt dan kan die een kogel verwachten.

  10. #310
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat ik gekkk heb is njet interssant .... wat ik interssant vind is die topic van this chick en de reacties daarop met betrekking tot geld lenen aan ZUS!!!! En dat 90% zei van de vrowien zet op PAPIER !!!!! Zet op papier als een DAME!!!!!

    Man zet NJET op Papier als een HEER !!! En als een MANNELIJKE MAN
    Ik persoonlijk zou zeggen douw dat vermogen maar in je reet. Alleen het is geen persoonlijke kwestie voor mij.

  11. #311
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Als iemand wilt beslag leggen op MIJN geld, MIJN auto waar ik die-hard voor heb gewerkt dan kan die een kogel verwachten.

    Et voila. Ik zei het toch.

  12. #312
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Maar je hebt er geen moeite mee je vrouw voor je te laten werken, de vaste lasten betalen en aan het einde van de maand ook nog eens haar geld op je rekening bij te schrijven.

    Maaaar als iemand aan jouw vermogen komt krijgt ie een kogel.

    Dankjewel voor de bevestiging.

  13. #313
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Maar je hebt er geen moeite mee je vrouw voor je te laten werken, de vaste lasten betalen en aan het einde van de maand ook nog eens haar geld op je rekening bij te schrijven.

    Maaaar als iemand aan jouw vermogen komt krijgt ie een kogel.

    Dankjewel voor de bevestiging.
    Ja want we doen het fifty fifty. Ik betaal nu alles. Als zij ooit ook zal werken dan doen we ONZE inkomsten in 1 pot. Blijft er wat over einde van de maand, stel 2 euro blijft over. Dan krijg ik 1 euromunt en zij krijgt 1 euromunt.

    Gewoon lekker fifty fifty.

  14. #314
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Maar je hebt er geen moeite mee je vrouw voor je te laten werken, de vaste lasten betalen en aan het einde van de maand ook nog eens haar geld op je rekening bij te schrijven.

    Maaaar als iemand aan jouw vermogen komt krijgt ie een kogel.

    Dankjewel voor de bevestiging.
    Vermogen is anders dat was al voor het huwelijk. Daar mag niemand aankomen. Wat NA het huwelijk wordt opgebouwd is fifty fifty.

    Bijvoorbeeld mijn auto had ik al voor dat we de contract hadden ondertekend. Die heb ik ook vast laten zetten in dat contract, is gwn van mij , was ook van mij.

  15. #315
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wanneer een man een contract opstelt hoeft dat niet te betekenen dat hij bij voorbaat gierig is ...

    Hij kan nog vele malen meer vrijgevig zijn dan een man zonder contract ...