1. #331
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Heb me er niet in verdiept. Wel zou ik elke kier dichtmetselen die er is om mezelf te beschermen. De vrouw die mij een poot uitdraait moet nog geboren worden.

    Je geeft iets omdat je dat zelf wil en niet omdat je gedwongen wordt door een wet. We leven in een samenleving die op de vrouw gericht is en de vrouw alleen dient.
    Daarom, samenlevingsovereenkomst. Met een huwelijksakte kun je partneralimentatie niet uitsluiten al wil je dat wel. Al last je het erop schijven in de huwelijksakte dan nog is het niet rechtsgeldig

  2. #332
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het is triest dat we in een tijd leven waarin het zogenaamde huwelijksrecht kan worden aangegrepen om het gezinsleven kapot te maken.

    In de westerse maatschappij staan de overheid en haar instellingen aan de kant van vrouwen. Als het tot een echtscheiding komt, dan zal de Nederlandse rechter zich uitspreken in het voordeel van de vrouw.
    Hierdoor verkrijgen vrouwen in deze westerse maatschappij een bepaalde vorm van macht, wat vrouwen in staat stelt mannen te manipuleren en zelfs kapot te maken.

    De rechter redeneert vanuit het belang van de vrouw en zal de man ertoe dwingen om zijn bezittingen alsook kinderen aan de vrouw af te staan. Dit is kort gezegd de strategie van de rechtelijke autoriteiten als het dit soort geschillen tussen de man en vrouw betreft.

    Deze houding van de westerse (Nederlandse) overheid heeft de vrouw overtuigd, dat ze er niet alleen voor staat, maar over een hele sterke bondgenoot beschikt (namelijk de overheid), mocht het tot een confrontatie komen tussen de man en vrouw in het huwelijk.

    Ik zeg niet dat alle vrouwen hiervan gebruik maken, je hebt zeker wel goede vrouwen, maar die vormen een kleine minderheid. Echter, de meeste vrouwen maken gebruik van dit rechtssysteem om hun man zeg maar in toom te houden.
    Als de man zich in de ogen van de vrouw misdraagt (door bijvoorbeeld haar te verbieden om losbandige kleding te dragen, met vreemde mannen te kletsen en om te gaan met losbandige ''vriendinnen'') dan kan de vrouw de man onder druk zetten door met een echtscheiding te dreigen - naar de rechter te stappen die uiteindelijk in haar voordeel het oordeel zal vellen.
    De meeste mannen voelen zich door dit systeem geïntimideerd en uit angst om van hun bezittingen en kinderen beroofd te worden, zien ze af van hun mannelijkheid en dragen hun autoriteiten in het gezin over aan de vrouw.

    Ik zeg niet dat alle vrouwen hiervan misbruik maken, maar helaas is het waar dat in de praktijk als het tot een echtscheiding komt, de rechter zich in het voordeel van de vrouw uitspreekt.

    Dus uit zelfbescherming moeten wij mannen, oppassen met vrouwen! Vrouwen voelen zich in deze maatschappij machtig en sterk, want ze beschikken over een sterke bondgenoot - de overheid!
    Dit geeft vrouw lef om zich brutaal tegenover mannen op te stellen.

    Daarom ben ik tegen burgerhuwelijk en alleen voor religieus huwelijk! Ik wil niet onder deze voorwaarden trouwen, dat in mijn huwelijk de overheid kan worden uitgenodigd. Nee, want dan ligt de macht bij de vrouw, wat ten koste gaat van je mannelijkheid!

    Het is triest om zo te denken, maar ook de goede vrouwen lijden helaas onder de slechte!

    Nee tegen burgerhuwelijk en ja tegen religieus huwelijk!
    Deze man heeft gesproken. De vrouwen plegen een genocide tegen de mannen in Nederland doordat zij gesteund worden door een monster die men de overheid noemt. Alhamdoelillah dat ik samenlevingsovereenkomst heb kunen fixen

  3. #333
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Dus in een huwelijksakte wordt verwezen naar onder meer partneralimentatie, waar een vrouw beroep op kan doen, mocht het tot een echtscheiding komen?
    Dus stel je trouwt en je vrouw vind je op een gegeven moment niet meer romantisch genoeg en besluit met de buurman vreemd te gaan, dan moet je uiteindelijk nog alimentatie betalen?
    Sterker door Strijd

  4. #334
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dus in een huwelijksakte wordt verwezen naar onder meer partneralimentatie, waar een vrouw beroep op kan doen, mocht het tot een echtscheiding komen?
    Dus stel je trouwt en vrouw vind je op een gegeven moment niet meer romantisch genoeg en besluit met de buurman vreemd te gaan, dan moet je uiteindelijk nog alimentatie betalen?
    Jep. En bijstand. Want gemeente roept dan van : ja maar jij hebt ons een eed afgelegd dat je samen zou blijven met je vrouw. Je hebt je belofte niet vervuld dus ben je verplicht om 12 jaar lang bijstand te betale voor je ex partner.

  5. #335
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Wat ik ook zeer oneerlijk vond was toen ik met mijn vrouw , nog voor de geboorte van ONS kind , naar de gemeente gingen om onze kind te erkennen, dus dat het erkent wordt dat ik de vader ben werd ALLEEN naar mijn vrouw gevraagd of ze ermee eens is ja of nee. Aan mij als man werd NIETS gevraagd waarbij ik me overduidelijk gediscrimineerd voelde want dat kind is van ONS ALLEBEI!!!

  6. #336
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Broer als nodig is snijd mijn slagader voor haar door midden. Dit zweer ik op de Koran.
    Je gunt haar geeneens die laatste euro, laat staan je slagader

  7. #337
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je gunt haar geeneens die laatste euro, laat staan je slagader
    Ik betaal iedere maand +-2300 euro voor alle kosten van het huis incl voedsel etc. Stel ze zou 3 jaar door studeren waarbij ze dus geen inkomsten heeft kost dat mij:

    2300x12 maanden x 3 jaar = 82.000 euro wat IK betaal. Spreek daarom geen trash.

  8. #338
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik betaal iedere maand +-2300 euro voor alle kosten van het huis incl voedsel etc. Stel ze zou 3 jaar door studeren waarbij ze dus geen inkomsten heeft kost dat mij:

    2300x12 maanden x 3 jaar = 82.000 euro wat IK betaal. Spreek daarom geen trash.
    Correctie, jullie betalen dat. Je vrouw draagt nu bij middels toeslagen en andere extra's die je opstrijkt.

  9. #339
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je gunt haar geeneens die laatste euro, laat staan je slagader
    !!
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #340
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Correctie, jullie betalen dat. Je vrouw draagt nu bij middels toeslagen en andere extra's die je opstrijkt.
    Oke 250 euro huurtoeslag krijg ik dankzij haar. En 200 euro kindertoeslag met kindgebonden budget. Dat is 450 euro waarvan de helft van mij is dus 225 euro betaald zij en ik betaal 2000 euro.

    Verschil van 1800 euro per maand dus.

    1800x12x3 = 65.000 euro wat ik dus betaal. Praat drm geen trash aub.

  11. #341
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Oke 250 euro huurtoeslag krijg ik dankzij haar. En 200 euro kindertoeslag met kindgebonden budget. Dat is 450 euro waarvan de helft van mij is dus 225 euro betaald zij en ik betaal 2000 euro.

    Verschil van 1800 euro per maand dus.

    1800x12x3 = 65.000 euro wat ik dus betaal. Praat drm geen trash aub.
    Krijgt zij nu ook de helft onder de streep?
    Dus na alle vaste lasten etc. Just curious.

  12. #342
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Krijgt zij nu ook de helft onder de streep?
    Dus na alle vaste lasten etc. Just curious.
    Er blijft niets over. Was dat wel het geval dan wel uiteraard.

  13. #343
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Er blijft niets over. Was dat wel het geval dan wel uiteraard.
    Helemaal niets lijkt me sterk hoor.

  14. #344

  15. #345
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Helemaal niets lijkt me sterk hoor.
    Wollahi blijft niets over. We maken sommige maanden zelfs 100 euro verlies enso die ik dan indek met mijn vermogen.