1. #316
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Je zit zo diep over bezittingen en geld te typen, dat geen 1 weldenkende vrouw met zelfrespect bij zo’n kerel wil blijven. Het bewijs van liefde is vertrouwen,als je materialisme veilig wilt stellen op zo’n extreme manier voor een moslim terwijl je in een sociale huurwoning zit, dan lijkt het me raadzaam om af te vragen of je wel echt bij een vrouw samen wilt zijn. Eerlijk gezegd heb je de vrouw echt weinig te bieden, en als je wat te bieden hebt is het gebaseerd op een”samenlevingscontract “ naar wens uitgediept. Mensen komen ook samen omdat ze van elkaar houden, en vanuit deze basisprincipe zal veel vanzelf voortvloeien.

    Veel succes met je “denkbeeldige” vrouw.

  2. #317
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je zit zo diep over bezittingen en geld te typen, dat geen 1 weldenkende vrouw met zelfrespect bij zo’n kerel wil blijven. Het bewijs van liefde is vertrouwen,als je materialisme veilig wilt stellen op zo’n extreme manier voor een moslim terwijl je in een sociale huurwoning zit, dan lijkt het me raadzaam om af te vragen of je wel echt bij een vrouw samen wilt zijn. Eerlijk gezegd heb je de vrouw echt weinig te bieden, en als je wat te bieden hebt is het gebaseerd op een”samenlevingscontract “ naar wens uitgediept. Mensen komen ook samen omdat ze van elkaar houden, en vanuit deze basisprincipe zal veel vanzelf voortvloeien.

    Veel succes met je “denkbeeldige” vrouw.
    misschien bied dese man emotionele liefde die vele mannen zonder contract niet kunnen geven ....

    Als ik jullie hoor praten dan lijkt het alsof vrwoien allemaal ENGELTJES zijn ... die geen vlieg kwaad doen ... en volgend de wetten van allah leven....

    Als dat zo zou zijn zou hij geen contract opzetten ... en zouden de rechtbanken niet vol met shayateen zitten ....

    Deze man wikt rustig oo z’n gemak uit het huwkijk kunnen treden mocht het zo ver komen ....


    En weet je wat ook zo grappig is ...... vrwoien die met een gescheiden man zijn getrouwd worden des duivels als ze zien hoe veel die ex vrouw IN NEEMT ..... maar zij zou het zelfde doen als ze ooot komt te scheiden !!!!!

    Dat is wat mij kots misselijk maakt

  3. #318
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je zit zo diep over bezittingen en geld te typen, dat geen 1 weldenkende vrouw met zelfrespect bij zo’n kerel wil blijven. Het bewijs van liefde is vertrouwen,als je materialisme veilig wilt stellen op zo’n extreme manier voor een moslim terwijl je in een sociale huurwoning zit, dan lijkt het me raadzaam om af te vragen of je wel echt bij een vrouw samen wilt zijn. Eerlijk gezegd heb je de vrouw echt weinig te bieden, en als je wat te bieden hebt is het gebaseerd op een”samenlevingscontract “ naar wens uitgediept. Mensen komen ook samen omdat ze van elkaar houden, en vanuit deze basisprincipe zal veel vanzelf voortvloeien.

    Veel succes met je “denkbeeldige” vrouw.
    Huwelijk zie ik als een auto. Je gaat er niet vanuit dat je een ongeluk maakt. Alleen dat kan dus wel plaatsvinden dus doe ik een gordel om.

    Sterker nog , de notaris geeft ook direct aan van dat je nu al over de scheiding moet nadenken voordat je de handtekening zet. Dit is wettelijk verplicht.

  4. #319
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    misschien bied dese man emotionele liefde die vele mannen zonder contract niet kunnen geven ....

    Als ik jullie hoor praten dan lijkt het alsof vrwoien allemaal ENGELTJES zijn ... die geen vlieg kwaad doen ... en volgend de wetten van allah leven....

    Als dat zo zou zijn zou hij geen contract opzetten ... en zouden de rechtbanken niet vol met shayateen zitten ....

    Deze man wikt rustig oo z’n gemak uit het huwkijk kunnen treden mocht het zo ver komen ....


    En weet je wat ook zo grappig is ...... vrwoien die met een gescheiden man zijn getrouwd worden des duivels als ze zien hoe veel die ex vrouw IN NEEMT ..... maar zij zou het zelfde doen als ze ooot komt te scheiden !!!!!

    Dat is wat mij kots misselijk maakt
    Broer als nodig is snijd mijn slagader voor haar door midden. Dit zweer ik op de Koran.

  5. #320
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Ik begrijp waarom hij dit zo doet.

    De grote kans op een scheiding ligt met meghrabiat ligt altijd op de loer. Ze zijn niet te vertrouwen. Vandaag gaat het goed, morgen is ze opeens je aartsvijand en wil ze je kapot maken en wordt een oorlog om geld. Vaak worden ze ook nog gesteund en ingepraat door haar familie om je goed uit te melken.

    Komt ze even je zuurverdiende vermogen van je afpakken. Hoe ze de eerste keer bij je binnenkomen is niet de zoals de heks die ze worden als ze van je scheiden. Want dan valt het masker en toont ze haar ware aard.

    Gewoon op huwelijkse voorwaarden trouwen. Als die vader dat niet wil, dan zeg beslama jij en jouw dochter, jullie mogen mekaar hebben.

  6. #321
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Stel is nodig ik laat gewoon orgaan transplantatie uitvoeren op mij als zij een orgaan nodig zal hebben.

  7. #322
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Ik begrijp waarom hij dit zo doet.

    De grote kans op een scheiding ligt met meghrabiat ligt altijd op de loer. Ze zijn niet te vertrouwen. Vandaag gaat het goed, morgen is ze opeens je aartsvijand en wil ze je kapot maken en wordt een oorlog om geld. Vaak worden ze ook nog gesteund en ingepraat door haar familie om je goed uit te melken.

    Komt ze even je zuurverdiende vermogen van je afpakken. Hoe ze de eerste keer bij je binnenkomen is niet de zoals de heks die ze worden als ze van je scheiden. Want dan valt het masker en toont ze haar ware aard.

    Gewoon op huwelijkse voorwaarden trouwen. Als die vader dat niet wil, dan zeg beslama jij en jouw dochter, jullie mogen mekaar hebben.
    klaar !!! Take it or leave it .....

  8. #323
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Ik begrijp waarom hij dit zo doet.

    De grote kans op een scheiding ligt met meghrabiat ligt altijd op de loer. Ze zijn niet te vertrouwen. Vandaag gaat het goed, morgen is ze opeens je aartsvijand en wil ze je kapot maken en wordt een oorlog om geld. Vaak worden ze ook nog gesteund en ingepraat door haar familie om je goed uit te melken.

    Komt ze even je zuurverdiende vermogen van je afpakken. Hoe ze de eerste keer bij je binnenkomen is niet de zoals de heks die ze worden als ze van je scheiden. Want dan valt het masker en toont ze haar ware aard.

    Gewoon op huwelijkse voorwaarden trouwen. Als die vader dat niet wil, dan zeg beslama jij en jouw dochter, jullie mogen mekaar hebben.
    Huwelijksvoorwaarden is zelfde rotzooi. Je kunt partneralimentatie niet uitsluiten. Dat kan alleen met een samenlevingscontract,

  9. #324
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Er zijn mannen zonder contract die ge grootste gierigheid hebben !!!!! En over elke cent ruzie maken ..... je kan een contact hebben en je je veouw geven wat ze wikt tijdens het huwkijk ....

  10. #325
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    How veel vrwoien zijn ONTMAAGD onder het mom van vertrouwen ... zogenaamd ik ga met je trouwen !!!!! Maar uiteindelijk zit ze daar zonder huwkijk .... nee eerst contract tekenen dan zien we wel

  11. #326
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Huwelijksvoorwaarden is zelfde rotzooi. Je kunt partneralimentatie niet uitsluiten. Dat kan alleen met een samenlevingscontract,
    Heb me er niet in verdiept. Wel zou ik elke kier dichtmetselen die er is om mezelf te beschermen. De vrouw die mij een poot uitdraait moet nog geboren worden.

    Je geeft iets omdat je dat zelf wil en niet omdat je gedwongen wordt door een wet. We leven in een samenleving die op de vrouw gericht is en de vrouw alleen dient.

  12. #327
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    How veel vrwoien zijn ONTMAAGD onder het mom van vertrouwen ... zogenaamd ik ga met je trouwen !!!!! Maar uiteindelijk zit ze daar zonder huwkijk .... nee eerst contract tekenen dan zien we wel
    Helaas zou willen dat ik kon zeggen dat het niet waar is.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  13. #328
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Er zijn mannen zonder contract die ge grootste gierigheid hebben !!!!! En over elke cent ruzie maken ..... je kan een contact hebben en je je veouw geven wat ze wikt tijdens het huwkijk ....
    veel vrouwen zijn gewoon ondankbaar er is ook hadith daarover.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  14. #329
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    veel vrouwen zijn gewoon ondankbaar er is ook hadith daarover.
    Ze vergeten el gair ook snel he. Je kan 30 jaar met ze leven maar als je een keer een fout maakt, blijft ze de rest van je leven zeuren over die ene fout en vergeten ze de momenten dat ze genoot van vakanties, het samenzijn, kortom de leuke momenten. Dan ben je in hun ogen altijd de slechterik geweest. Een vrouw, ik bedoel, de marokkaanse vrouw, zal nooit erkennen dat je goed voor haar bent geweest en het grootste deel van haar huwelijk het goed heeft gehad met je.

  15. #330
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Het is triest dat we in een tijd leven waarin het zogenaamde huwelijksrecht kan worden aangegrepen om het gezinsleven kapot te maken.

    In de westerse maatschappij staan de overheid en haar instellingen aan de kant van vrouwen. Als het tot een echtscheiding komt, dan zal de Nederlandse rechter zich uitspreken in het voordeel van de vrouw.
    Hierdoor verkrijgen vrouwen in deze westerse maatschappij een bepaalde vorm van macht, wat vrouwen in staat stelt mannen te manipuleren en zelfs kapot te maken.

    De rechter redeneert vanuit het belang van de vrouw en zal de man ertoe dwingen om zijn bezittingen alsook kinderen aan de vrouw af te staan. Dit is kort gezegd de strategie van de rechtelijke autoriteiten als het dit soort geschillen tussen de man en vrouw betreft.

    Deze houding van de westerse (Nederlandse) overheid heeft de vrouw overtuigd, dat ze er niet alleen voor staat, maar over een hele sterke bondgenoot beschikt (namelijk de overheid), mocht het tot een confrontatie komen tussen de man en vrouw in het huwelijk.

    Ik zeg niet dat alle vrouwen hiervan gebruik maken, je hebt zeker wel goede vrouwen, maar die vormen een kleine minderheid. Echter, de meeste vrouwen maken gebruik van dit rechtssysteem om hun man zeg maar in toom te houden.
    Als de man zich in de ogen van de vrouw misdraagt (door bijvoorbeeld haar te verbieden om losbandige kleding te dragen, met vreemde mannen te kletsen en om te gaan met losbandige ''vriendinnen'') dan kan de vrouw de man onder druk zetten door met een echtscheiding te dreigen - naar de rechter te stappen die uiteindelijk in haar voordeel het oordeel zal vellen.
    De meeste mannen voelen zich door dit systeem geïntimideerd en uit angst om van hun bezittingen en kinderen beroofd te worden, zien ze af van hun mannelijkheid en dragen hun autoriteiten in het gezin over aan de vrouw.

    Ik zeg niet dat alle vrouwen hiervan misbruik maken, maar helaas is het waar dat in de praktijk als het tot een echtscheiding komt, de rechter zich in het voordeel van de vrouw uitspreekt.

    Dus uit zelfbescherming moeten wij mannen, oppassen met vrouwen! Vrouwen voelen zich in deze maatschappij machtig en sterk, want ze beschikken over een sterke bondgenoot - de overheid!
    Dit geeft vrouw lef om zich brutaal tegenover mannen op te stellen.

    Daarom ben ik tegen burgerhuwelijk en alleen voor religieus huwelijk! Ik wil niet onder deze voorwaarden trouwen, dat in mijn huwelijk de overheid kan worden uitgenodigd. Nee, want dan ligt de macht bij de vrouw, wat ten koste gaat van je mannelijkheid!

    Het is triest om zo te denken, maar ook de goede vrouwen lijden helaas onder de slechte!

    Nee tegen burgerhuwelijk en ja tegen religieus huwelijk!
    Sterker door Strijd