MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Wat ik ook zeer oneerlijk vond was toen ik met mijn vrouw , nog voor de geboorte van ONS kind , naar de gemeente gingen om onze kind te erkennen, dus dat het erkent wordt dat ik de vader ben werd ALLEEN naar mijn vrouw gevraagd of ze ermee eens is ja of nee. Aan mij als man werd NIETS gevraagd waarbij ik me overduidelijk gediscrimineerd voelde want dat kind is van ONS ALLEBEI!!!

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Broer als nodig is snijd mijn slagader voor haar door midden. Dit zweer ik op de Koran.
    Je gunt haar geeneens die laatste euro, laat staan je slagader

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik betaal iedere maand +-2300 euro voor alle kosten van het huis incl voedsel etc. Stel ze zou 3 jaar door studeren waarbij ze dus geen inkomsten heeft kost dat mij:

2300x12 maanden x 3 jaar = 82.000 euro wat IK betaal. Spreek daarom geen trash.

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Ik betaal iedere maand +-2300 euro voor alle kosten van het huis incl voedsel etc. Stel ze zou 3 jaar door studeren waarbij ze dus geen inkomsten heeft kost dat mij:

2300x12 maanden x 3 jaar = 82.000 euro wat IK betaal. Spreek daarom geen trash.
    Correctie, jullie betalen dat. Je vrouw draagt nu bij middels toeslagen en andere extra's die je opstrijkt.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

Lekker belangrijk.

Reacties
    6.394
    23-01-2008

!!
    When a thing disturbs the peace of your heart, give it up.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Correctie, jullie betalen dat. Je vrouw draagt nu bij middels toeslagen en andere extra's die je opstrijkt.
    Oke 250 euro huurtoeslag krijg ik dankzij haar. En 200 euro kindertoeslag met kindgebonden budget. Dat is 450 euro waarvan de helft van mij is dus 225 euro betaald zij en ik betaal 2000 euro.

Verschil van 1800 euro per maand dus.

1800x12x3 = 65.000 euro wat ik dus betaal. Praat drm geen trash aub.

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Oke 250 euro huurtoeslag krijg ik dankzij haar. En 200 euro kindertoeslag met kindgebonden budget. Dat is 450 euro waarvan de helft van mij is dus 225 euro betaald zij en ik betaal 2000 euro.

Verschil van 1800 euro per maand dus.

1800x12x3 = 65.000 euro wat ik dus betaal. Praat drm geen trash aub.
    Krijgt zij nu ook de helft onder de streep?
    Dus na alle vaste lasten etc. Just curious.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Krijgt zij nu ook de helft onder de streep?
    Dus na alle vaste lasten etc. Just curious.
    Er blijft niets over. Was dat wel het geval dan wel uiteraard.

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Er blijft niets over. Was dat wel het geval dan wel uiteraard.
    Helemaal niets lijkt me sterk hoor.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Helemaal niets lijkt me sterk hoor.
    Wollahi blijft niets over. We maken sommige maanden zelfs 100 euro verlies enso die ik dan indek met mijn vermogen.

山羊

Reacties
    16.626
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Wollahi blijft niets over. We maken sommige maanden zelfs 100 euro verlies enso die ik dan indek met mijn vermogen.
    Oke duidelijk.

MVC Lid

Reacties
    1.562
    13-08-2005

Een man zit niet te wachten op een constructie die hem van zijn leven beroven kan.

Ik vind dat een vrouw niet te veel rechten moet hebben, anders kan ze dat tegen de man gebruiken.

Ik vind dat ik een man ben die goed ingeburgerd is in deze samenleving en voldoende gekwalificeerd is om aan deze maatschappij deel te nemen.
    Aan de andere kant, ook al ik mij best doe om zo goed mogelijk te zijn (aardig, netjes, beschaafd) ben ik soms alsnog een moeilijke man, die explosief uitvallen kan. Daarom heb ik een vrouw nodig die zeg maar mij kalmeren kan, want anders word ik nog explosiever. Als ik het gevoel zou krijgen dat ik niet de man zou zijn thuis, ja, dan wordt ik onrustig, wat zich in explosief gedrag uiten kan.

Daarom ben ik tegen deze rechten die vrouwen boven mannen stellen. Als je dit waarneemt dat de overheid de vrouw boven de man plaatst, dan voel je je toch aangetast als man zijnde?
    Sterker door Strijd

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Een man zit niet te wachten op een constructie die hem van zijn leven beroven kan.

Ik vind dat een vrouw niet te veel rechten moet hebben, anders kan ze dat tegen de man gebruiken.

Ik vind dat ik een man ben die goed ingeburgerd is in deze samenleving en voldoende gekwalificeerd is om aan deze maatschappij deel te nemen.
    Aan de andere kant, ook al ik mij best doe om zo goed mogelijk te zijn (aardig, netjes, beschaafd) ben ik soms alsnog een moeilijke man, die explosief uitvallen kan. Daarom heb ik een vrouw nodig die zeg maar mij kalmeren kan, want anders word ik nog explosiever. Als ik het gevoel zou krijgen dat ik niet de man zou zijn thuis, ja, dan wordt ik onrustig, wat zich in explosief gedrag uiten kan.

Daarom ben ik tegen deze rechten die vrouwen boven mannen stellen. Als je dit waarneemt dat de overheid de vrouw boven de man plaatst, dan voel je je toch aangetast als man zijnde?
    Lol, dan moet ze oppassen dat je haar geen pak slaag geeft.