MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Bro dat klopt, maar je bent zelf ook verantwoordelijk hoe je ermee omgaat. als ik geld in vuur ga je gooien ja dan kan ik zeggen het is mijn niet rizq, maar je wilde zelf je kon zelf voorkomen.
    Die rizq die deze mensen kennen is niet van de islam. Dan kun je net zo goed met je kop omlaag van de dak afspringen voor zelfmoord en roepen ja maar is rizq ah sagbi

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ken geen 1 broeder die dit doet !!!!!
    Jawel ken vele. Er is een fonds waar je uit kunt putten als je dat nodig hebt. Alleen ben ik naam van vergeten.

Trouwens dit werkt alleen als er weinig mensen aan meedoen. Als alle NL's dit gaan doen dan valt het hele zorgsysteem in elkaar.

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ruim meer dan een ton + ik heb een urgentieverklaring gekregen waardoor ik een super dikke hoekwoning met eigen oprit heb kunnen bemachtigen. Die urgentieverklaring heb ik gekregen na een rechtszaak die in mijn voordeel werd beslist. Mijn vrouw heeft niets met de huis te maken ik had geen eensneen contract met haar toen.
    Je hoeft mij niet uit te leggen dat types als jij altijd het onderste uit de kan weten te halen hoor. Je gaat zelfs over lijken als het moet.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je hoeft mij niet uit te leggen dat types als jij altijd het onderste uit de kan weten te halen hoor. Je gaat zelfs over lijken als het moet.
    Als iemand wilt beslag leggen op MIJN geld, MIJN auto waar ik die-hard voor heb gewerkt dan kan die een kogel verwachten.

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Bro dat klopt, maar je bent zelf ook verantwoordelijk hoe je ermee omgaat. als ik geld in vuur ga je gooien ja dan kan ik zeggen het is mijn niet rizq, maar je wilde zelf je kon zelf voorkomen.
    Nee, dit bedoel ik ook niet. Huwelijk is iets dat voor altijd is en je maakt ook de intentie dat het voor altijd is. Daarnaast is huwelijk iets positiefs en waar heel veel voordeel in zit. Ik vergelijk dit niet met geld weggooien ondanks het feit dat je kunt gaan scheiden en de helft van je bezittingen kwijt bent. Hier kies je niet voor maar wordt je opgedrongen door de staat.

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    dat ik gekkk heb is njet interssant .... wat ik interssant vind is die topic van this chick en de reacties daarop met betrekking tot geld lenen aan ZUS!!!! En dat 90% zei van de vrowien zet op PAPIER !!!!! Zet op papier als een DAME!!!!!

Man zet NJET op Papier als een HEER !!! En als een MANNELIJKE MAN
    Ik persoonlijk zou zeggen douw dat vermogen maar in je reet. Alleen het is geen persoonlijke kwestie voor mij.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Als iemand wilt beslag leggen op MIJN geld, MIJN auto waar ik die-hard voor heb gewerkt dan kan die een kogel verwachten.

Et voila. Ik zei het toch.

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Maar je hebt er geen moeite mee je vrouw voor je te laten werken, de vaste lasten betalen en aan het einde van de maand ook nog eens haar geld op je rekening bij te schrijven.

Maaaar als iemand aan jouw vermogen komt krijgt ie een kogel.

Dankjewel voor de bevestiging.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Maar je hebt er geen moeite mee je vrouw voor je te laten werken, de vaste lasten betalen en aan het einde van de maand ook nog eens haar geld op je rekening bij te schrijven.

Ja want we doen het fifty fifty. Ik betaal nu alles. Als zij ooit ook zal werken dan doen we ONZE inkomsten in 1 pot. Blijft er wat over einde van de maand, stel 2 euro blijft over. Dan krijg ik 1 euromunt en zij krijgt 1 euromunt.

Gewoon lekker fifty fifty.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Vermogen is anders dat was al voor het huwelijk. Daar mag niemand aankomen. Wat NA het huwelijk wordt opgebouwd is fifty fifty.

Bijvoorbeeld mijn auto had ik al voor dat we de contract hadden ondertekend. Die heb ik ook vast laten zetten in dat contract, is gwn van mij , was ook van mij.

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Wanneer een man een contract opstelt hoeft dat niet te betekenen dat hij bij voorbaat gierig is ...

Hij kan nog vele malen meer vrijgevig zijn dan een man zonder contract ...

MVC Lid

Reacties
    443
    03-04-2007

Je zit zo diep over bezittingen en geld te typen, dat geen 1 weldenkende vrouw met zelfrespect bij zo’n kerel wil blijven. Het bewijs van liefde is vertrouwen,als je materialisme veilig wilt stellen op zo’n extreme manier voor een moslim terwijl je in een sociale huurwoning zit, dan lijkt het me raadzaam om af te vragen of je wel echt bij een vrouw samen wilt zijn. Eerlijk gezegd heb je de vrouw echt weinig te bieden, en als je wat te bieden hebt is het gebaseerd op een”samenlevingscontract “ naar wens uitgediept. Mensen komen ook samen omdat ze van elkaar houden, en vanuit deze basisprincipe zal veel vanzelf voortvloeien.

Veel succes met je “denkbeeldige” vrouw.

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je zit zo diep over bezittingen en geld te typen, dat geen 1 weldenkende vrouw met zelfrespect bij zo’n kerel wil blijven. Het bewijs van liefde is vertrouwen,als je materialisme veilig wilt stellen op zo’n extreme manier voor een moslim terwijl je in een sociale huurwoning zit, dan lijkt het me raadzaam om af te vragen of je wel echt bij een vrouw samen wilt zijn. Eerlijk gezegd heb je de vrouw echt weinig te bieden, en als je wat te bieden hebt is het gebaseerd op een”samenlevingscontract “ naar wens uitgediept. Mensen komen ook samen omdat ze van elkaar houden, en vanuit deze basisprincipe zal veel vanzelf voortvloeien.

misschien bied dese man emotionele liefde die vele mannen zonder contract niet kunnen geven ....

Als ik jullie hoor praten dan lijkt het alsof vrwoien allemaal ENGELTJES zijn ... die geen vlieg kwaad doen ... en volgend de wetten van allah leven....

Als dat zo zou zijn zou hij geen contract opzetten ... en zouden de rechtbanken niet vol met shayateen zitten ....

Deze man wikt rustig oo z’n gemak uit het huwkijk kunnen treden mocht het zo ver komen ....

En weet je wat ook zo grappig is ...... vrwoien die met een gescheiden man zijn getrouwd worden des duivels als ze zien hoe veel die ex vrouw IN NEEMT ..... maar zij zou het zelfde doen als ze ooot komt te scheiden !!!!!

Dat is wat mij kots misselijk maakt

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie

Huwelijk zie ik als een auto. Je gaat er niet vanuit dat je een ongeluk maakt. Alleen dat kan dus wel plaatsvinden dus doe ik een gordel om.

Sterker nog , de notaris geeft ook direct aan van dat je nu al over de scheiding moet nadenken voordat je de handtekening zet. Dit is wettelijk verplicht.

MVC Lid

Reacties
    917
    27-09-2020

misschien bied dese man emotionele liefde die vele mannen zonder contract niet kunnen geven ....

Als ik jullie hoor praten dan lijkt het alsof vrwoien allemaal ENGELTJES zijn ... die geen vlieg kwaad doen ... en volgend de wetten van allah leven....

Als dat zo zou zijn zou hij geen contract opzetten ... en zouden de rechtbanken niet vol met shayateen zitten ....

Deze man wikt rustig oo z’n gemak uit het huwkijk kunnen treden mocht het zo ver komen ....

En weet je wat ook zo grappig is ...... vrwoien die met een gescheiden man zijn getrouwd worden des duivels als ze zien hoe veel die ex vrouw IN NEEMT ..... maar zij zou het zelfde doen als ze ooot komt te scheiden !!!!!

Dat is wat mij kots misselijk maakt
    Broer als nodig is snijd mijn slagader voor haar door midden. Dit zweer ik op de Koran.