山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    vreemd He .....vrwoien zijn zoeizo shayteen ..... en weten dingen zo om te draaien als zij de slachtoffers zijn ......vrwoien zijn van nature de beste in MINDGAMES ....

Vrwouen zijn in staat met hun MOND heke famillie s en gezinnen te ontwrichten ....... maar op de einde zullen ze zeggen dat zij de slachtoffer zijn .....
    Shayatin nog wel. Lol.

Ik denk dat mannen het niet gewoon zijn dat een vrouw haar mond opentrekt.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    hij gaat over lijken omdat de meeste vrouwen ook over lijken gaan bij een eventuele scheiding .... finacieel en emotioneel ..... hij beschermt zich daar tegen ...... niks mis meee ....

Er zijn vrwoien die heke rijke ouders hebben en die vrowien gaan veel geld erven ...... hoe zou het zijn dat haar ouders hun heke keven hebben GEZWOEGD en dat een een of ANDWRE FARID er daar na een 4 jarige huwelijk mee vandoor gaat ???? Ik vind dat niet KUNNEN .... dus in deze geval is het juist dat zo een vrouw een context opsteld ......
    Verschil tussen jou en mij is dat jij steeds spreekt van een vrouwelijke heks en weet ik het allemaal. Terwijl je nul weet van de vrouw van ts.

Ik daarintegen ga weer uit van hetgeen mijn ogen waarnemen. En dat zijn de topics van ts.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    hij had iets van €100.000 spaargeld ... en hij heeft een huis die hij wikt behouden ...... z’n veouw kan met haar dikke loon later een villa huren

Moet hij dat op het soel gooien voor een TRIEN die hij oo Facebook heeft ontmoet
    60.000. Verder niks nada nop.

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Verschil tussen jou en mij is dat jij steeds spreekt van een vrouwelijke heks en weet ik het allemaal. Terwijl je nul weet van de vrouw van ts.

Ik daarintegen ga weer uit van hetgeen mijn ogen waarnemen. En dat zijn de topics van ts.
    Ik ga uit van de feiten ... en dat is dat hij zich mket overlevert aan een een vrouw die met hem kan doen wat bij wilt na een scheiding .....

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    60.000. Verder niks nada nop.
    iets van ... wist njet meer wat het precies was .... dat is iets dat hij wilt behouden ..... zijn recht ... hij wikt daar de helft njet van af staan ... zijn recht ... niks mis mee

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Ken je nog de topics. An vrouen die zeggen .... zal ik zeggen hoe veel spaargeld ik heb bij trouwen .....???? Ken je de reacties daar op???? Dan zeggen vrwoien STEL het gaat fout dan heb je tenniste iets om op TERUG te vallen

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Ken ne nig de topic van THIS CHICK??? Die geld wou lenen aan ZUS!!!!! Dat er leden waren die ZEIDEN ZET op PAPIER !!!! Dan hebben we het niet over een VREEMDE TRIEN met wie je gaat twroiwen !!! Maar je eigen ZUS !!!!!! Ewa Jma3 rasek o FHAM !!!!

En ze zeiden stel je krijgt het njet terug dan heb je tenminste alles op papier gezet !!!! JE EIGEN ZUS !!! Die je je HELE LEVEN KENT .... maar een vreemde TRIEN met wie je gaat trouwen ... daar zeggen veowien ... jaaaaa maar je mket ELKAAR VERTROUWEN ....

Sorry KOTS KOTS KOTS EN NOG EENS KOTS .....

En dan heb jiji het over IKKE IKKE IKKE IKKE ....

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

Geld vind ik niet eens belangrijk. Ze mag alles i don't care. Probleem is huis. Eenmaal uit je huis heb je een zwaar probleem in A'dam. Moet je bij mensen gaan slapen of een kamertje ergens bij iemand huren.

Maar goed, hij doet maar wat hij zelf wil.

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Geld vind ik niet eens belangrijk. Ze mag alles i don't care. Probleem is huis. Eenmaal uit je huis heb je een zwaar probleem in A'dam. Moet je bij mensen gaan slapen of een kamertje ergens bij iemand huren.

Maar goed, hij doet maar wat hij zelf wil.
    waarom ze mag alles ???wie is zij ?????

Als
    Je toch schijt aan dat geld hebt en er van af wilt ... geef het dan aan je moeder die je reet d’r hele leven heeft geveegd ..... neee je laat er coor een TRIEN die je net een oaar jaar kent .....

2.0

Reacties
    772
    24-08-2020

waarom ze mag alles ???wie is zij ?????
    Gaat niet om haar. Maar om mij. Ik ga niet vechten om geld als het zover komt. Al helemaal als zij mijn kinderen heeft. Zolang ze maar goed is. Rizq is van Allah, dat geloof ik. Als ik bang ga doen om mijn toekomst dan geloof ik er niet echt in.

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Als mijn zijn zonder contract gaat trouwen dan moet hij eerst z’n naam in EZEL veranderen voordat ik mijn ZEGEN geef ...

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

Gaat niet om haar. Maar om mij. Ik ga niet vechten om geld als het zover komt. Al helemaal als zij mijn kinderen heeft. Zolang ze maar goed is. Rizq is van Allah, dat geloof ik. Als ik bang ga doen om mijn toekomst dan geloof ik er niet echt in.
    je gaat niet vechten ???? Ewa maak een contract dan HOef je niet te vechten .... simpel

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

de islam zegt njet dat je een EZEL moet zijn .... islam
    Is Deen van HIKMA ..... je kent de Hadith van BIND je kameel vast. En daarna Tawakul op allah

MVC Lid

Reacties
    4.131
    16-08-2016

wanneer je een huis koopt ! Koop je die dan zonder eigendoms papieren ???? Je rizk staat toch vast ???? Dus waarom moeilijk doen

山羊

Reacties
    16.633
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Ik ga uit van de feiten ... en dat is dat hij zich mket overlevert aan een een vrouw die met hem kan doen wat bij wilt na een scheiding .....
    Safi je hebt gelijk.