1. #346
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Wollahi blijft niets over. We maken sommige maanden zelfs 100 euro verlies enso die ik dan indek met mijn vermogen.
    Oke duidelijk.

  2. #347

  3. #348
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Een man zit niet te wachten op een constructie die hem van zijn leven beroven kan.

    Ik vind dat een vrouw niet te veel rechten moet hebben, anders kan ze dat tegen de man gebruiken.

    Ik vind dat ik een man ben die goed ingeburgerd is in deze samenleving en voldoende gekwalificeerd is om aan deze maatschappij deel te nemen.
    Aan de andere kant, ook al ik mij best doe om zo goed mogelijk te zijn (aardig, netjes, beschaafd) ben ik soms alsnog een moeilijke man, die explosief uitvallen kan. Daarom heb ik een vrouw nodig die zeg maar mij kalmeren kan, want anders word ik nog explosiever. Als ik het gevoel zou krijgen dat ik niet de man zou zijn thuis, ja, dan wordt ik onrustig, wat zich in explosief gedrag uiten kan.

    Daarom ben ik tegen deze rechten die vrouwen boven mannen stellen. Als je dit waarneemt dat de overheid de vrouw boven de man plaatst, dan voel je je toch aangetast als man zijnde?
    Sterker door Strijd

  4. #349
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Lol, dan moet ze oppassen dat je haar geen pak slaag geeft.
    Ja vrouwen van tegenwoordig maken je psychisch man, waardoor je je eigen principes schendt. Ik ben van nature een rustig persoon. Maar als je gek gemaakt wordt, kun je dingen doen waar je spijt van krijgt.
    Ik merk dat vrouwen steeds brutaler worden, geen respect tonen en niet willen terugdeinzen. Daarom beter een rustige vrouw nemen, dan weet je dat je zulke scenario's niet zult krijgen. Want een vrouw slaan is echt het laatste wat ik wil doen. Daarom is het beste om een rustige, vrouwelijke vrouw te nemen, van wie je rustig wordt en niet psychisch.
    Sterker door Strijd

  5. #350
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja vrouwen van tegenwoordig maken je psychisch man, waardoor je je eigen principes schendt. Ik ben van nature een rustig persoon. Maar als je gek gemaakt wordt, kun je dingen doen waar je spijt van krijgt.
    Ik merk dat vrouwen steeds brutaler worden, geen respect tonen en niet willen terugdeinzen. Daarom beter een rustige vrouw nemen, dan weet je dat je zulke scenario's niet zult krijgen. Want een vrouw slaan is echt het laatste wat ik wil doen. Daarom is het beste om een rustige, vrouwelijke vrouw te nemen, van wie je rustig wordt en niet psychisch.
    Vrouw slaan is niet toegestaan volgens de Koran. Er is een koran vers met slaan, alleen dat term daraba, heeft meerdere betekenissen. Weglopen is er een van. Vanuit gaande dat de islam de religie van vrede is kunnen we aangeven dat het slaan van vrouwen niet toegestaan is.

  6. #351
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Vrouw slaan is niet toegestaan volgens de Koran. Er is een koran vers met slaan, alleen dat term daraba, heeft meerdere betekenissen. Weglopen is er een van. Vanuit gaande dat de islam de religie van vrede is kunnen we aangeven dat het slaan van vrouwen niet toegestaan is.
    en als je veouw jou €60.000 pakt en het niet terug wilt geven ???? Wat ga je doen !!!

  7. #352
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    en als je veouw jou €60.000 pakt en het niet terug wilt geven ???? Wat ga je doen !!!
    Als je zoeen zieke contract ondertekend ben je zelf verantwoordelijk voor eindresultaat. Is jou hand die dat handtekening zet. Ik ga sowieso niemand slaan. Ik pak het zo aan:










  8. #353
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Als je zoeen zieke contract ondertekend ben je zelf verantwoordelijk voor eindresultaat. Is jou hand die dat handtekening zet. Ik ga sowieso niemand slaan. Ik pak het zo aan:









    ik bedoel niet via de rechter maar ze pakt je geld fysiek can je af

  9. #354
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik bedoel niet via de rechter maar ze pakt je geld fysiek can je af
    Code van je pinpas niet geven

  10. #355
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Vrouw slaan is niet toegestaan volgens de Koran. Er is een koran vers met slaan, alleen dat term daraba, heeft meerdere betekenissen. Weglopen is er een van. Vanuit gaande dat de islam de religie van vrede is kunnen we aangeven dat het slaan van vrouwen niet toegestaan is.
    Niet alleen vrouwenslaan is verboden. Iedereen mag je niet slaan. Je blijft gewoon van mensen af, dat is het.

    Maar, maar, soms kan zich een situatie voordoen, dat je geprovoceerd wordt. Je kunt niet altijd beheers blijven. Het is een gevecht om jezelf te beheersen. Alleen soms kun je toegeven aan je innerlijke onrust en zo kan het tot een lichamelijke confrontatie komen.

    Ik ben zeker tegen geweld. Van nature ben ik een rustig persoon. Ook streef ik ernaar om een aardig en liefdevol persoon te zijn.

    Het is makkelijker gezegd, dan gedaan.

    Als iemand je beledigt en je helemaal uitscheldt, ja, dan wil ik niet terug schelden, want dan verlaag ik me tot het niveau van die persoon. Dan beter een tik geven, als waarschuwing let op je gaat te ver. Het beste is om helemaal niet verzeild te raken in dit soort lastige situaties. Daarom beter niet met teveel mensen omgaan en bepaalde mensen op afstand houden.

    Daarom ook met vrouwen van tegenwoordig uitkijken.
    Sterker door Strijd

  11. #356
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet alleen vrouwenslaan is verboden. Iedereen mag je niet slaan. Je blijft gewoon van mensen af, dat is het.

    Maar, maar, soms kan zich een situatie voordoen, dat je geprovoceerd wordt. Je kunt niet altijd beheers blijven. Het is een gevecht om jezelf te beheersen. Alleen soms kun je toegeven aan je innerlijke onrust en zo kan het tot een lichamelijke confrontatie komen.

    Ik ben zeker tegen geweld. Van nature ben ik een rustig persoon. Ook streef ik ernaar om een aardig en liefdevol persoon te zijn.

    Het is makkelijker gezegd, dan gedaan.

    Als iemand je beledigt en je helemaal uitscheldt, ja, dan wil ik niet terug schelden, want dan verlaag ik me tot het niveau van die persoon. Dan beter een tik geven, als waarschuwing let op je gaat te ver. Het beste is om helemaal niet verzeild te raken in dit soort lastige situaties. Daarom beter niet met teveel mensen omgaan en bepaalde mensen op afstand houden.

    Daarom ook met vrouwen van tegenwoordig uitkijken.
    Dat is zeker waar ik ga zelf met niemand meer om sinds dat ik een gezin heb. Mensen brenge alleen maar problemen met zich mee beste is uit de buurt van mensen blijven ben ik zkr mee eens

  12. #357
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Dat is zeker waar ik ga zelf met niemand meer om sinds dat ik een gezin heb. Mensen brenge alleen maar problemen met zich mee beste is uit de buurt van mensen blijven ben ik zkr mee eens
    BB dit is niet de oplossing ..... je zelf afsluiten /verstoppen voor het slechte/kwade is njet de oplossing .... dit is een wereld waar veel slecht is en veel goed is .... de kunst is om tussen die 2 uiterste te bewegen en als een gras spriet mee te buigen met de wind .... een bloem heeft de zon en de nacht nodig om te kunnen bloeien ..... door je te verstoppen voor de zon of de nacht zal je niet het beste uit je zelf en je gezin halen ....

    https://m.youtube.com/watch?v=cJMwBwFj5nQ

  13. #358
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    BB dit is niet de oplossing ..... je zelf afsluiten /verstoppen voor het slechte/kwade is njet de oplossing .... dit is een wereld waar veel slecht is en veel goed is .... de kunst is om tussen die 2 uiterste te bewegen en als een gras spriet mee te buigen met de wind .... een bloem heeft de zon en de nacht nodig om te kunnen bloeien ..... door je te verstoppen voor de zon of de nacht zal je niet het beste uit je zelf en je gezin halen ....

    https://m.youtube.com/watch?v=cJMwBwFj5nQ
    Voor mij heeft vriendschap geen betekenis. Is gwn om tijd te verkloten. Nu ik eigen gezin heb mogen ze allen de t"ring krijgen ik heb niets mee te maken ieder zijn eigen weg.

    Mensen brengen alleen problemen met zich mee. Beste is uit de buurt blijven.