1. #31
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Red pill
    Zoals ik al dacht: BROKE GUYS
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Zoals ik al dacht: BROKE GUYS
    Wanneer je denkt iets te bereiken met een ad hominem hahaha
    Heavy

  3. #33
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Mensen, mensen toch. Hier bestaan notarissen voor!
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #34
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wanneer je denkt iets te bereiken met een ad hominem hahaha
    Blijf vooral luisteren naar RED PILL BS. Ondertussen ga ik voor een rijke arts of ander beroep. Bye!
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #35
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Oh om inhoudelijk te reageren..ik ga mijn handtekening plaatsen omdat ik niet met een loser zal eindigen. En zijn geld is MIJN geld. Whuhuhuhu.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #36

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je straf zal bij Allah zijn

    https://m.youtube.com/watch?v=qKQKbewJEU0

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Je straf zal bij Allah zijn

    https://m.youtube.com/watch?v=qKQKbewJEU0
    Net had je het over dat het geld van een man is in een huwelijk. Nu kom je weer met iets anders?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Wanneer je een huwelijksakte ondertekend, kun je de "bijstand betalen 12 jaar lang voor ex partner" niet indekken. Terwijl wnr je een samenlevingscontract onedertekend dan heb je geen bijstand gedoe. En ook geen alimentatie gedoe.

    Je krijgt gwn een brief van gemeente dat ex partner in de bijstand is beland , dus ben je verplicht om te betalen, 1000 euro per maand , 12 jaar lang! Wil je in bezwaar? Daar heb je geen recht op!

    Daarom nooit, maar dan echt noooooit een huwelijkscontract ondertekenen. Altijd samenlevingscontract,dat heb ik ook gedaan
    belangrijkste optie heb je niet vermeld: NIET SCHEIDEN

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Clausule in de huwelijkse voorwaarden opnemen om partneralimentatie uit te sluiten , is niet rechtsgeldig. Maar toch..zou het zelf beledigend vinden, een samenlevingscontract . Doe dat maar met een Sonja of Karin.
    is na een scheikh partner allimentIe en de helft EISEN RECHTSGELDIG BIJ ALLAH ....

    Bij allah bij wie ke als veouw TEEUG ZAL KEREN !!!! Hoe zal allah ober jou OORDELELEN ?!! Ewa ga dan maar zwaaien met de de je scheidingspapieren can de WERELDSE RECHTER !!!!!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Net had je het over dat het geld van een man is in een huwelijk. Nu kom je weer met iets anders?
    je wilt het niet begrijpen !!!!! Wat van de man is is van de man ook in de huwelijk .... hij heeft onderhouds plicht !!! Dat is heel wat anders!!!!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Als hij 10.000 in de maand aan salaris heeft kan hij joi daarmee onderhoude!!!en de rest houd hij in Zn zakken !!!!!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Clausule in de huwelijkse voorwaarden opnemen om partneralimentatie uit te sluiten , is niet rechtsgeldig. Maar toch..zou het zelf beledigend vinden, een samenlevingscontract . Doe dat maar met een Sonja of Karin.
    Heb dat samenlevingscontract met een moslima gesloten niks mis mee.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Heb dat samenlevingscontract met een moslima gesloten niks mis mee.
    dat deze veowien het niet leuk vinden wat jiji doet kan ik begrijoen .... maar dat ze de wetten van allah njet willen accepteren zoals het is ... is zeer ernstig ..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Als hij 10.000 in de maand aan salaris heeft kan hij joi daarmee onderhoude!!!en de rest houd hij in Zn zakken !!!!!
    Dan is hij echt om de verkeerde redenen getrouwd. Getrouwd zijn is niet dat je je vrouw het hoognodige geeft en dat jij lekker gaat leven met een hoge salaris en dat zij maar genoegen moet nemen met wat je haar geeft. Je leeft toch samen? Jij bent echt van de pot gerukt.