1. #1
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    verblijfstatus voor miljoenen immigranten

    Een van de eerste zaken die Joe Biden wil regelen als president van de Verenigde Staten, is een vaste verblijfstatus voor de naar schatting 11 miljoen immigranten in het land. Hij zal daartoe al op zijn eerste werkdag een nieuwe wet indienen bij het Congres, zo verklaren bronnen rond de president.

    Daarmee slaat Biden een compleet tegengestelde weg in dan zijn voorganger Donald Trump, die juist alle illegale immigranten het land uit wilde hebben. Ook Barack Obama deed gedurende zijn regeerperiode pogingen om de immigratiewet te wijzigen, maar zonder succes. De laatste keer dat een grote groep immigranten amnestie werd verleend door een president was in 1986, toen 3 miljoen immigranten een vaste verblijfstatus kregen van Ronald Reagan, aldus persbureau AP.

    Al op zijn eerste werkdag na zijn inauguratie wil Biden bovendien via presidentiële decreten direct enkele beslissingen van zijn voorganger Trump terugdraaien, zo heeft Ron Klain, de toekomstige stafchef van Biden, zaterdag verklaard.

    Zo zal als eerste een honderd dagen durende mondmaskerplicht worden afgekondigd op plaatsen waar de federale overheid het voor het zeggen heeft, zoals bijvoorbeeld in overheidsgebouwen. Verder wil Biden het door Trump ingevoerde inreisverbod voor inwoners uit enkele - overwegend islamitische - landen afschaffen. En hij wil de VS opnieuw laten toetreden tot het klimaatakkoord van Parijs.
    Vier prioriteiten

    Klain lichtte niet alle decreten toe, maar gaf wel de vier prioriteiten van Joe Biden aan: de strijd tegen het coronavirus en tegen de klimaatverandering, de heropleving van de economie en het bevorderen van de sociale en raciale rechtvaardigheid.

    ,,De verkozen president Biden zal laten zien dat Amerika terug is, en hij zal maatregelen nemen die ervoor zorgen dat Amerika opnieuw zijn plaats inneemt in de wereld’’, aldus Klain.


    https://www.ad.nl/buitenland/biden-w...nten~afbf7adb/

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Je cristen en joodse broeders in de hemel die islam niet aanvaarden zullen blij met je zijn
    Snapie Lucifer AbuJahl TaBone?

  3. #3
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    koop snel een ticket naar amerika azulitje , je maakt kans voor lekwaghet

    of tserba zou als je gewend bent

    nsara en lihoed gaan naar jenna zie soera 2 aya 62 ,maar jij niet, jij bent een dief

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Lucifer AbuJahl TaBone die nog steeds de overeenkomsten en verschillen niet weet tussen een riffi en een amazigh
    Arme drolletje snapie?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    koop snel een ticket naar amerika azulitje , je maakt kans voor lekwaghet

    of tserba zou als je gewend bent

    nsara en lihoed gaan naar jenna zie soera 2 aya 62 ,maar jij niet, jij bent een dief
    Aldus Lucifer AbuJahl TaBone
    Soerah 2 ayah 62

  6. #6
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    lees die aya

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    lees die aya
    Beter lees je de Qur'an helemaal in context Lucifer AbuJahl TaBone
    En niet enkel een ayah dat beste in je straatje past want een soerah verder gaan je cristen en joodse broeders die de islam niet aanvaarden naar hellevuur
    Snapie Lucifer AbuJahl TaBone?
    Had het jou laten lezen maar je verwerpt keihard het Woord van Allah
    Snapie Lucifer AbuJahl TaBone?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Beste leden,

    Dit forum zou beter opereren als er een keer on topic werd gereageerd. Er zijn hier genoeg leden namelijk die zich als intellectueel presenteren na het (voor)lezen van 1 boek en ons willen verbluffen met hun kennis.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Hoe oud ben je nou Lucifer AbuJahl TaBone?
    67 jaar zei je toch?
    Je bent dement en bejaard en hebt hulp nodig snappie nou?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Beter lees je de Qur'an helemaal in context Lucifer AbuJahl TaBone
    En niet enkel een ayah dat beste in je straatje past want een soerah verder gaan je cristen en joodse broeders die de islam niet aanvaarden naar hellevuur
    Snapie Lucifer AbuJahl TaBone?
    Had het jou laten lezen maar je verwerpt keihard het Woord van Allah
    Snapie Lucifer AbuJahl TaBone?
    Ik ben geen theologische expert maar volgens mij heeft Dayouth gelijk.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ik ben geen theologische expert maar volgens mij heeft Dayouth gelijk.
    BrAnusje die Lucifer nou loopt te baffen ondanks dat ie helemaal geen gelijk heeft en dat weet je heel goed BrAnusje snapie?
    Dus vertel brAnusje, cristen en joodse broeders van je gaan naar hemel terwijl zij de islam niet aanvaarden?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    BrAnusje die Lucifer nou loopt te baffen ondanks dat ie helemaal geen gelijk heeft en dat weet je heel goed BrAnusje snapie?
    Dus vertel brAnusje, cristen en joodse broeders van je gaan naar hemel terwijl zij de islam niet aanvaarden?
    je hebt gelijk.

    فالجواب أنه من كان يهودياً أو نصرانياً، ولم يدخل الإسلام ولم يؤمن بنبينا محمد صلى الله عليه وسلم، ومات على يهوديته أو نصرانيته فإنه كافر قد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار


    https://www.islamweb.net/ar/fatwa/57...-الآخرة

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Deze man zegt weer tegenovergestelde:

    https://youtu.be/gO_iqbMa-78

    Surat al Ma2ida aya 69


    Dit kreeg ik vroeger mee. Daarom gaf ik die Dayouth gelijk.

    Dit is trouwens de reden waarom ik dit aan de geleerden overlaat. Zelfs zij zijn het niet eens op bepaalde dingen.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    je hebt gelijk.

    فالجواب أنه من كان يهودياً أو نصرانياً، ولم يدخل الإسلام ولم يؤمن بنبينا محمد صلى الله عليه وسلم، ومات على يهوديته أو نصرانيته فإنه كافر قد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار


    https://www.islamweb.net/ar/fatwa/57...-الآخرة
    Snapie nou?
    In de Qur'an staat het ook duidelijk in los van deze fatwa
    Soerah 3 vertelt veel over ahlul kitaab

    3/85
    وَمَن يَبۡتَغِ غَيۡرَ ٱلۡإِسۡلَٰمِ دِينٗا فَلَن يُقۡبَلَ مِنۡهُ وَهُوَ فِي ٱلۡأٓخِرَةِ مِنَ ٱلۡخَٰسِرِينَ

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Deze man zegt weer tegenovergestelde:

    https://youtu.be/gO_iqbMa-78

    Surat al Ma2ida aya 69


    Dit kreeg ik vroeger mee. Daarom gaf ik die Dayouth gelijk.

    Dit is trouwens de reden waarom ik dit aan de geleerden overlaat. Zelfs zij zijn het niet eens op bepaalde dingen.
    Lees soerah al imran in zijn context meer hoef ik je niet te zeggen snapie