1. #16
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    “Geschiedenis schrijven”.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020


  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie


    Masha Allah 3ala jamaal

    Malika’t al jamaal dan kan je net zo goed ISWA slice’n

    Stel je voor ... je wordt wakker in de ochtend en je ziet dit. Ik denk dat ik echt zou huilen, du3a doen voor vergiffenis bij Allah en bij alle leden op dit forum die ik heb uitgescholden en daar een trauma aan heeft overgehouden

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Soundous, ik heb je bekeken.

    Lichaam 6, sporten kan geen kwaad

    Humor 2, 7amda ya khti ...

    Karakter 1, net zoals die Dayouth op de site enti goli Allah ya3tina a shta wa sukti

    Voor toelichting pm me maar
    Kijk dat is het product van Marrakesh. Wees er trots op wuahaha. Rotkop nog wel. Ze kan precies lezen wat jij daar schrijft want zij is de moderne Arabische moslim. hahaah

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    "Ik overdrijf misschien weleens, maar ik denk écht dat we met deze film geschiedenis schrijven", aldus El Ahmadi over Meskina, dat draait om dertiger Leyla (rol van Maryam Hassouni) die geen man, kind en duidelijk carrièrepad heeft en daarom wordt bestempeld als meskina (Arabisch voor zieligerd).

    "Geld neem je niet mee je graf in. Dit is wat ik wil achterlaten voor de volgende generaties: diversiteit, inclusiviteit en representatie", vervolgt de 39-jarige cabaretière, die naast acteurs als Bilal Wahib en Nasrdin Dchar zelf ook een rol speelt in de film.

    "Vroeger zag ik nooit mensen die op mij leken op tv - behalve in Opsporing Verzocht met een balkje voor de ogen. Daar kan ik wel over klagen, maar ik kan er ook zelf iets aan proberen te doen. Dat is wat ik nu heb gedaan."

    El Ahmadi, zelf van Marokkaanse afkomst, merkt dat ze zelf ook "vijfhonderd keer harder moet werken om mee te mogen doen".

    "Ik was te etnisch of exotisch, zou niet aanslaan bij de doelgroep, had een te moeilijke naam, of ze hadden al genoeg vrouwen van kleur. Een theater heeft ooit letterlijk tegen me gezegd dat ze daar geen Marokkanen wilden. Als je mijn show niets vindt: prima! Maar als je bij voorbaat mijn kwaliteiten in twijfel trekt, puur op basis van een label, dat snap ik niet."

    https://www.nu.nl/film/6102289/sound...schrijven.html
    Dus mensen keuren Marcouch af omdat hij dus een landverrader zou zijn etc. en hij is te goed in geburgerd bla bla. Maar deze domme snol met haar t**ten die alle kanten op slingeren is de Marokkaan trots op. Hahahaha Marcouch is Burgemeester a Marokkaantjes. IEts waar je nog wat kan leren. En zij is gewoon een domme clown die haar mbo niet eens heeft afgerond

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Kijk dat is het product van Marrakesh. Wees er trots op wuahaha. Rotkop nog wel. Ze kan precies lezen wat jij daar schrijft want zij is de moderne Arabische moslim. hahaah

    Wat wil je hiermee bereiken?

  7. #22
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    "Ik overdrijf misschien weleens, maar ik denk écht dat we met deze film geschiedenis schrijven", aldus El Ahmadi over Meskina, dat draait om dertiger Leyla (rol van Maryam Hassouni) die geen man, kind en duidelijk carrièrepad heeft en daarom wordt bestempeld als meskina (Arabisch voor zieligerd).

    "Geld neem je niet mee je graf in. Dit is wat ik wil achterlaten voor de volgende generaties: diversiteit, inclusiviteit en representatie", vervolgt de 39-jarige cabaretière, die naast acteurs als Bilal Wahib en Nasrdin Dchar zelf ook een rol speelt in de film.

    "Vroeger zag ik nooit mensen die op mij leken op tv - behalve in Opsporing Verzocht met een balkje voor de ogen. Daar kan ik wel over klagen, maar ik kan er ook zelf iets aan proberen te doen. Dat is wat ik nu heb gedaan."

    El Ahmadi, zelf van Marokkaanse afkomst, merkt dat ze zelf ook "vijfhonderd keer harder moet werken om mee te mogen doen".

    "Ik was te etnisch of exotisch, zou niet aanslaan bij de doelgroep, had een te moeilijke naam, of ze hadden al genoeg vrouwen van kleur. Een theater heeft ooit letterlijk tegen me gezegd dat ze daar geen Marokkanen wilden. Als je mijn show niets vindt: prima! Maar als je bij voorbaat mijn kwaliteiten in twijfel trekt, puur op basis van een label, dat snap ik niet."

    https://www.nu.nl/film/6102289/sound...schrijven.html
    Nou, nou, nou...geschiedenis...
    Truttige filmpjes verdwijnen altijd op de achterste plank. Iedereen weet dat, Soundos.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Wat wil je hiermee bereiken?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    "Ik overdrijf misschien weleens, maar ik denk écht dat we met deze film geschiedenis schrijven", aldus El Ahmadi over Meskina, dat draait om dertiger Leyla (rol van Maryam Hassouni) die geen man, kind en duidelijk carrièrepad heeft en daarom wordt bestempeld als meskina (Arabisch voor zieligerd).

    "Geld neem je niet mee je graf in. Dit is wat ik wil achterlaten voor de volgende generaties: diversiteit, inclusiviteit en representatie", vervolgt de 39-jarige cabaretière, die naast acteurs als Bilal Wahib en Nasrdin Dchar zelf ook een rol speelt in de film.

    "Vroeger zag ik nooit mensen die op mij leken op tv - behalve in Opsporing Verzocht met een balkje voor de ogen. Daar kan ik wel over klagen, maar ik kan er ook zelf iets aan proberen te doen. Dat is wat ik nu heb gedaan."

    El Ahmadi, zelf van Marokkaanse afkomst, merkt dat ze zelf ook "vijfhonderd keer harder moet werken om mee te mogen doen".

    "Ik was te etnisch of exotisch, zou niet aanslaan bij de doelgroep, had een te moeilijke naam, of ze hadden al genoeg vrouwen van kleur. Een theater heeft ooit letterlijk tegen me gezegd dat ze daar geen Marokkanen wilden. Als je mijn show niets vindt: prima! Maar als je bij voorbaat mijn kwaliteiten in twijfel trekt, puur op basis van een label, dat snap ik niet."

    https://www.nu.nl/film/6102289/sound...schrijven.html
    Weer zon nietszeggende filmpje die door blanken zijn gefinancieerd om hun stereotype gedachtegoed over de marokkanen te voeden .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Dus mensen keuren Marcouch af omdat hij dus een landverrader zou zijn etc. en hij is te goed in geburgerd bla bla. Maar deze domme snol met haar t**ten die alle kanten op slingeren is de Marokkaan trots op. Hahahaha Marcouch is Burgemeester a Marokkaantjes. IEts waar je nog wat kan leren. En zij is gewoon een domme clown die haar mbo niet eens heeft afgerond
    Marcouch de homoliefhebbende azulist die heeft gelogen over rasoel (swas) .Dat weer op zijn knieen is gegaan voor de kuffar .na die onthoofding in frankrijk door te liegen tegen de kuffar om te zeggen als rasoel vandaag zou leven dat hij in daar al gharb zou wonen . Iets wat jou soort nooit heeft geleerd er is een verschil tussen een hoogopgeleide man en een wijze man . En jou opmerking bewijst al genoeg maakt niet hoe hoogopgeleid je bent . Dat betekent niet dat je slim wijs of onafhankelijk kritisch kan denken . En dat zie je terug bij die azulist die liever homoprijzen in ontvangst neemt dan zich bekommert om zijn eigen volk. En mensen als marcouch zijn niet aangenomen voor hun tallent .Maar op de pvda lijst gezet alleen ondat ze dan stemmen kunnen ronselen voor hun partij .

  11. #26
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Kijk dat is het product van Marrakesh. Wees er trots op wuahaha. Rotkop nog wel. Ze kan precies lezen wat jij daar schrijft want zij is de moderne Arabische moslim. hahaah
    Marrakesh is tevens de stad van madrassat Ibn Youssef waar jaarlijks een paar duizend hufaadh afstuderen en ijazat voor fiqh en na7w worden gegeven. Het is maar wat je wil zien.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  12. #27
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Kingmaroc is vrij
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #28
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    “Geschiedenis schrijven”.
    Tetouzint
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Kingmaroc is vrij
    youssef line op youtube

  15. #30
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Vrouwen hebben op verschillende manieren een stempel op de geschiedenis gedrukt.

    Bijvoorbeeld:

    #Jacqueline Cochran – Amerikaanse piloot
    De Amerikaanse piloot Jacqueline Cochran stond tijdens de Tweede Wereldoorlog aan het hoofd van de Women Airforce Service Pilots (WASP). De vrouwelijke leden van deze dienst testten vliegtuigen en leidden hulppiloten op. Cochran is daarnaast onder meer bekend omdat ze in 1953, als eerste vrouw ooit, met een vliegtuig door de geluidsbarrière vloog.


    #Louise Michel, een leven voor sociale rechtvaardigheid

    Altijd droeg ze een zwarte jurk met als enige toemaatje een rode roos. Zwart-rood, niet toevallig de kleuren van het anarchisme. En een overtuigde anarchiste was de Franse Louise Michel (1830-1905). Haar hele leven vocht ze voor sociale gelijkheid, voor onderwijs, voor vrijheid en voor betere leefomstandigheden voor eenieder.

    Niet toevallig dus, dat de boot die de Britse streetartkunstenaar Banksy betaalde om vluchtelingen op de Middellandse Zee te redden, ‘Louise Michel’ heet.

    #Aletta Jacobs was niet de eerste vrouwelijke studente - dat was twee eeuwen eerder Anna Maria van Schurman - maar wel de eerste die een universitaire studie succesvol afrondde. Jacobs legde in 1877 en 1878 haar artsexamen af, waarmee ze de eerste vrouwelijke Nederlandse arts werd.


    En zo zijn er tal van andere voorbeelden. Maar Soundos wil geschiedenis schrijven met MESKINA. Inderdaad veelzeggend! Meskina
    A grateful heart is a magnet for miracles