1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Vrouwen hebben op verschillende manieren een stempel op de geschiedenis gedrukt.

    Bijvoorbeeld:

    #Jacqueline Cochran – Amerikaanse piloot
    De Amerikaanse piloot Jacqueline Cochran stond tijdens de Tweede Wereldoorlog aan het hoofd van de Women Airforce Service Pilots (WASP). De vrouwelijke leden van deze dienst testten vliegtuigen en leidden hulppiloten op. Cochran is daarnaast onder meer bekend omdat ze in 1953, als eerste vrouw ooit, met een vliegtuig door de geluidsbarrière vloog.


    #Louise Michel, een leven voor sociale rechtvaardigheid

    Altijd droeg ze een zwarte jurk met als enige toemaatje een rode roos. Zwart-rood, niet toevallig de kleuren van het anarchisme. En een overtuigde anarchiste was de Franse Louise Michel (1830-1905). Haar hele leven vocht ze voor sociale gelijkheid, voor onderwijs, voor vrijheid en voor betere leefomstandigheden voor eenieder.

    Niet toevallig dus, dat de boot die de Britse streetartkunstenaar Banksy betaalde om vluchtelingen op de Middellandse Zee te redden, ‘Louise Michel’ heet.

    #Aletta Jacobs was niet de eerste vrouwelijke studente - dat was twee eeuwen eerder Anna Maria van Schurman - maar wel de eerste die een universitaire studie succesvol afrondde. Jacobs legde in 1877 en 1878 haar artsexamen af, waarmee ze de eerste vrouwelijke Nederlandse arts werd.


    En zo zijn er tal van andere voorbeelden. Maar Soundos wil geschiedenis schrijven met MESKINA. Inderdaad veelzeggend! Meskina
    Hahahahaha tegenwoordig moeten ze de lat heel laag zetten voor dit soort clowns
    Heavy

  2. #32
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    youssef line op youtube
    Wat bedoel je?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  3. #33
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Tetouzint
    Oushen! Da’s lang geleden. Hoe is het?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Wat bedoel je?
    ken je hem

    Soms echt lachen

  5. #35
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Oushen! Da’s lang geleden. Hoe is het?
    Goed goed hmdl, tijdje idd..met jou ook :goed:
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  6. #36
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ken je hem

    Soms echt lachen
    Ja ik heb weleens videos van hem gezien. Hij doet zijn best.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    youssef line op youtube
    Dat past wel bij je branus dat jij naar die seculiere nationalistische duitse marokkaan luisterd.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ja ik heb weleens videos van hem gezien. Hij doet zijn best.
    Das toch niks voor jou oushen youssef line past meer bij die rbati dat is line ook. Jij bent meer een mounir bouhlal mohamed kandil fan .

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Die marouane uit berlin lijkt mij wel een objectief persoon . Zijn videos zijn nishan niet proregering of anti marokko maar in het midden.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Dat past wel bij je branus dat jij naar die seculiere nationalistische duitse marokkaan luisterd.
    Hahaha

    Nee.

    Ik luister graag naar Hassan al Maghrebi Siegfried.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    En Youssef Line is zwaar pro mazigh beweging anti arab.

  12. #42
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Das toch niks voor jou oushen youssef line past meer bij die rbati dat is line ook. Jij bent meer een mounir bouhlal mohamed kandil fan .
    Maar je leest ook niet wat ik post. Ik zei hij doet zijn best...meer niet. Hij werkt voor de zaken waar hij in geloofd.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #43
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Dat past wel bij je branus dat jij naar die seculiere nationalistische duitse marokkaan luisterd.
    Wie volg jij, Sari Cool?

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #44
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Das toch niks voor jou oushen youssef line past meer bij die rbati dat is line ook. Jij bent meer een mounir bouhlal mohamed kandil fan .
    Geen azzouz meer of pete chemrah?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Maar je leest ook niet wat ik post. Ik zei hij doet zijn best...meer niet. Hij werkt voor de zaken waar hij in geloofd.
    Ik heb zijn videos gezien en een paar waren goed maar hij heeft het bij mij afgedaan toen hij de palestijnen onder de bus gooide de seculiere nationalistsche twist van de videos zag ik nog door het oog.