1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lees het aandachtig 19Tanger77, dit kan echt niet.
    Maar Birko heeft zelf ook een dochter
    al heb je 10 dochters !!!!! Ik ken mannen die elke dag op de eerste rij bidden in de moskee en op de hoogte zijn van de wetten van allah .... maar hun dochters gaan een harde strijd aan wat betreft allimentIe !!!!!! Ze kijken de andere kant op !!! Almra het je dochter !!!

    Dus dat zegt geen reet

  2. #47
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    jiji hebt het och ook over wat jiji KENT uit je eigen omgeving ..... hij KENT deze verhalen !!!!!
    Je zult mij nooit en te nimmer negatief zien spreken over de Marokkaanse man. Simpelweg om het feit dat ik geen inzage heb over het reilen en zeilen binnen zijn huishouden/ leven. Alsof ALLE Marokkaanse mannen slecht zijn. En dan alsnog zul je van mij niets lezen. Hou mij niet bezig met anderen.

    Dat ik een voorbeeld aanhaalde is totaal niet vergelijkbaar met Birko zijn uitspraak. Dit weet jij net zo goed als ik. Volgens hem plegen alle gescheiden vrouwen zina! Je kunt mij wel bestoken met non argumenten mind games werkt niet bij mij. Birko zit gewoon fout. Praat niet recht wat krom 19Tanger77


    Birko kan maar beter zijn reactie verwijderen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ik laat het verder hierbij.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lees het aandachtig 19Tanger77, dit kan echt niet.
    Maar Birko heeft zelf ook een dochter
    Mijn dochter wordt ook zo als ze gaat scheiden. Allemaal 1 pot nat. Vrouwen zijn net katten. Die laten zich ook pakken door vele andere katten.

    Heb je ooit een kat gezien die máár één bedpartner heeft? Let maar is goed op. Ze doen het soms zelfs 9 mannen tegen 1 vrouwen kat.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Je zult mij nooit en te nimmer negatief zien spreken over de Marokkaanse man. Simpelweg om het feit dat ik geen inzage heb over het reilen en zeilen binnen zijn huishouden/ leven. Alsof ALLE Marokkaanse mannen slecht zijn. En dan alsnog zul je van mij niets lezen. Hou mij niet bezig met anderen.

    Dat ik een voorbeeld aanhaalde is totaal niet vergelijkbaar met Birko zijn uitspraak. Dit weet jij net zo goed als ik. Volgens hem plegen alle gescheiden vrouwen zina! Je kunt mij wel bestoken met non argumenten mind games werkt niet bij mij. Birko zit gewoon fout. Praat niet recht wat krom 19Tanger77


    Birko kan maar beter zijn reactie verwijderen. Ik heb mijn zegje gedaan. Ik laat het verder hierbij.
    Ps je vergist je. Zina betekend overspel, dus vreemdgaan en dat je daarvoor bestraft hoort te worden. Een persoon die niet getrouwd is kan geen zina plegen.

    Zina is gwn een Koranische strafmaatregel voor mensen die getrouwd zijn en vreemdgaan meer niet.

  5. #50
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Mijn dochter wordt ook zo als ze gaat scheiden. Allemaal 1 pot nat. Vrouwen zijn net katten. Die laten zich ook pakken door vele andere katten.

    Heb je ooit een kat gezien die máár één bedpartner heeft? Let maar is goed op. Ze doen het soms zelfs 9 mannen tegen 1 vrouwen kat.
    Met jullie genen verwacht ik ook niet anders. Sterkte alvast!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #51
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ps je vergist je. Zina betekend overspel, dus vreemdgaan en dat je daarvoor bestraft hoort te worden. Een persoon die niet getrouwd is kan geen zina plegen.

    Zina is gwn een Koranische strafmaatregel voor mensen die getrouwd zijn en vreemdgaan meer niet.


    Zina betekent sexuele gemeenschap tussen een man en vrouw die niet getrouwd zijn.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Zina betekent sexuele gemeenschap tussen een man en vrouw die niet getrouwd zijn.
    Nee daar maak je dus een fout. Zina heeft nikssss te maken met mensen die ongehuwd zijn. Die komen daar niet in aanmerking voor.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik hebbde hele discussie gelezen. Hier en daar wat diagonaal.

    Maar wat een hoop bullshit en voor sommige is het gewoon zielig om zo over je partner te spreken.

    Dat het niet gaat tot daaraan toe, dat het wennen is of de 1 is moeilijk inomgang ofzo, maar zo zeiken over geld???? Alsof het hier gaat om welvermogende personen.

    Ook wakker worden, genoeg vrouwen die ook een eigen vermogen hebben opgebouwd. Jullie mannen klinken alsof jullie die vrouwen van straat hebben gered en ze msaken geen eten of drinken hadden.

    Birko, jij praat over je vrouw op een wansmakelijke manier, maar je hebt het getroffen want iemand die geen gair heeft fie ahlieh, moet niet veel verwachten.

    Een samenlevingscontract vervangt geen huwelijkscontract. Zelfs indien je een samenlevingscontract wenst te ontbinden, en je komt niet overeen stap je nr de notaris of rechter en dat kost ook geld.

    Immers elk rechtsgeldig document kan problemen met zich brengen.

    Een vrouw die thuis blijft om voor de kinderen/gezin te zorgen is een volwaardige/fulltime job. Dat de meeste mannen.weigeren om dit te compenseren in geld is geen nieuw verhaal. Dat huismoeder, spil van het gezin niks is, kan gezien jullie ervaring, doch eens kijken naar jullie bloedeigen moeder, hoe zij is afgetakeld om te zorgen voor de kinderen.

    Tenslotte kan elke vrouw werken voor die miezerige 1500 euro in de maand.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Een samenlevingscontract vervangt geen huwelijkscontract. Zelfs indien je een samenlevingscontract wenst te ontbinden, en je komt niet overeen stap je nr de notaris of rechter en dat kost ook geld.

    Immers elk rechtsgeldig document kan problemen met zich brengen.
    Een samenlevingscontract vervangt dat contract zeker weten wel. Je beweert dat er wel een rechtszaak kan komen en ikzeg juist nee dat kan niet want er zijn geen afspraken waar je geld uit kunt halen. Alle grote kosten posten verdwijnen zoals partneralimentatie, of eventuele goederen etc. Zelfs de gemeente kan geen bijstand komen verhalen.

    Ik heb over dit onderwerp contact gehad met een advocaat familierecht. Dit zijn feiten.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Het is 5 jaar en niet 12 jaar. Zo zijn er nog meer feitelijke onzin dat je hier verkondigd. Je projecteert je angst op onwetende mannelijke leden.

    Oe moe me noe?


  11. #56
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ps je vergist je. Zina betekend overspel, dus vreemdgaan en dat je daarvoor bestraft hoort te worden. Een persoon die niet getrouwd is kan geen zina plegen.

    Zina is gwn een Koranische strafmaatregel voor mensen die getrouwd zijn en vreemdgaan meer niet.
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Nee daar maak je dus een fout. Zina heeft nikssss te maken met mensen die ongehuwd zijn. Die komen daar niet in aanmerking voor.


    3ajib wAllahila 3ajib, hoe kom je hier aan broer?

  12. #57
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Overspel is in het Arabisch "el khiyana zawjiya" trouwens.

    Overspel is geen correcte vertaling van zina.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie


    3ajib wAllahila 3ajib, hoe kom je hier aan broer?
    Dat heeft hij uit de Qoran .

    Oe moe me noe?


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Kappen Bekijk reactie
    Het is 5 jaar en niet 12 jaar. Zo zijn er nog meer feitelijke onzin dat je hier verkondigd. Je projecteert je angst op onwetende mannelijke leden.
    Volgens advocaat wordt nu nog steeds 12 jaar bijstand boete opgelegd. En stel ze zouden wet veranderen naar 5 jaar, dan nog is dat absurd. Why the f0ck moet ik 5 jasr lang andermans uitkering betalen bovenop een partneralimentatie en het beslag leggen op goederen etc. Huwelijksakte is een duivelse contract, naar de hell ermee.

    1000 euro x 12 maanden x 5 jaar = 60.000 EURO aan uitkering. Je kan hierdoor echt zeer grote financiële problemen krijgen.

    1000 euro x 12 maanden x 12 jaar = 144.000 EURO aan uitkering. WTF G

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Volgens advocaat wordt nu nog steeds 12 jaar bijstand boete opgelegd. En stel ze zouden wet veranderen naar 5 jaar, dan nog is dat absurd. Why the f0ck moet ik 5 jasr lang andermans uitkering betalen bovenop een partneralimentatie en het beslag leggen op goederen etc. Huwelijksakte is een duivelse contract, naar de hell ermee.
    F0ck F0ck.

    Je typt onzin.

    Oe moe me noe?