1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Ja maar samenlevingscontract heb je geen gezag over je kind!?!

    Er werd hier op dit forum beweerd dat een samenlevingscontract niet goed is en dat je geen gezag hebt over je kind als man zijnde.

    Wat is dit dan?




    Samenlevingscontract is goed. Want gemeente kan bij scheiding geen bijstand verhalen (12 jaar lang) bij ex partner. En alimentatie is volledig uitgesloten. Ga je uit elkaar? Daar is de deur! Komt geen rechter of rechtszaak van te pas.



    Hamdoelillah dat ik samenlevingscontract heb laten opstellen bij de notaris en geen huwelijksakte wat niets anders dan problemen veroorzaakt met rare regeltjes.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Geen advocaat kosten geen alimentatie gedoe geen rechtszaak , hier kun je voordelen van samenlevingscontract lezen:

    https://www.infotaris.nl/blogs/samen...ordelen/?amp=1

    Kortom geen hoofdpijn

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Gezag kan moeder van kind online aanvragen dus doe niet stoer. En jij bent geen man maar een manwijf. Ik ben altijd slim geweest waardoor hij op straat werd gegooid uit mijn huis zoals dat vrouwtje op die afbeelding aboechoem

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    Gezag kan moeder van kind online aanvragen dus doe niet stoer. En jij bent geen man maar een manwijf. Ik ben altijd slim geweest waardoor hij op straat werd gegooid uit mijn huis zoals dat vrouwtje op die afbeelding aboechoem
    Mannen worden sowieso (vaak) op straat gezet. Of een samenlevingscontract daar een verandering in kan brengen weet ik niet. Ik ben zelf de hoofdhuurder. Zij woont bij mij in.

    In Nederland heeft de vrouw jammer genoeg veel meer rechten dan de man. Je krijgt de kids en de woning zeer vaak. Daarom zijn de grote meerderheid zwervers ook mannen.

    Het punt hier is niet de woning maar meer zonder financiele schade uit elkaar gaan, geen advocaat en rechtszaak kosten. Geen alimentatie, geen bijstand betalen 12 jaar lang. Daardoor kun je snel een nieuw leven opbouwen zonder dat je helemaal de diepe gegooid wordt.

    En ja , ook met een samenlevingscontract krijg je gezag over het kind, daardoor mag je die huwelijksakte wegdumpen met zijn middeleeuwse regeltjes.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Mannen worden sowieso (vaak) op straat gezet. Of een samenlevingscontract daar een verandering in kan brengen weet ik niet. Ik ben zelf de hoofdhuurder. Zij woont bij mij in.

    In Nederland heeft de vrouw jammer genoeg veel meer rechten dan de man. Je krijgt de kids en de woning zeer vaak. Daarom zijn de grote meerderheid zwervers ook mannen.

    Het punt hier is niet de woning maar meer zonder financiele schade uit elkaar gaan, geen advocaat en rechtszaak kosten. Geen alimentatie, geen bijstand betalen 12 jaar lang. Daardoor kun je snel een nieuw leven opbouwen zonder dat je helemaal de diepe gegooid wordt.

    En ja , ook met een samenlevingscontract krijg je gezag over het kind, daardoor mag je die huwelijksakte wegdumpen met zijn middeleeuwse regeltjes.
    brker kk zal je wat over vrwoien leren ......een veouw kan in een relatie heeeeel moeilijk doen ..... maar laten we zeggen dat je in de relatie tot de conclusie komt dat je vrouw niet meer in BEDWANG valt te houden en je denkt SAFI het is genoeg zo we gaan UIT ELKAAR dat de koud daar dan mee AF is ..... en dat IEDDER zijn/haar eigen kant oo gaat en dat je het VERLEDEN laat goor wat HET IS !!!!!

    Dat is wat de meeeeeeate mannen. DENKEN !!!!
    Maar voor een vrouw is dat heeeel heeeel heeeel heeeel heel ANDWRS !!!!!! Juist WANNEER het over is dan BEGINT het voor haar PAS .. een vrouw is dan UIT op WRAAK !!!! En zal elke lands aan PAKKEN om je het leven ZUJR te maken... en d’r WOEDE op ne PROJECTEREN !!!!! Ze zal alle MIDDELEN in de strijd gooien zoals CHANTAGE.... het SABOTEREN van een goed contact met je kindern .....

    Wannner een vrouw al haar RESPECT voor je heeft verloren kunnen ze heeeel ver gaan .... of je nou een contact hebt of niet Ze kan een LEUGEN verzinnen waardoor jou GEZAG als vander in het GEDING komt .....


    De TRUUK is dan juist om je NJET mee te laten slepen in die MIND GAMES .... je moet zorgen dat je NON REACTIVE bent op die mind games...

    Een veouw zal altijd het TEGENOVERGESTELDE doen van wat JIJI wilt ....

    Vb ... stel jiji wikt een super goed contaft met je kind dan zal ze alles proberen om dat moelikk te maken ... stel je neemt afstand en je doet lekker je ding ... dan zal ze naar de RWCHTER STAPPEN om af te dwingen dat je meer contact op neemt met je kinderen .......

    Vb ... stel de kinderen gaan bij hun mamma ZEUREN ik wil naar pappa ik wil naar pappa en ze bellen je op ofzo dat ze willen KOMEN ... wat doen veel DOMME mannen DAN ???? Die zeggen OKÉ OKÉ OKÉ kom maar .... maar die moeder ziet dat dan als een BEDREIGING !!!!!! En krijgt het gevoel dat ze d’r kinderen kwijt raakt .... juist dan mket je als man zeggen NEEEES ik heb geen tijd ik heb met VRIESEN afgesproken ..... dan slaat de gevoel van de vrouw OM ... en denkt ze heeeeeeeee zijn je vrienden BEKANGRIJKER dan je kindern ??? Bv KLOOTZAK ... wie denk je dat je bent!!!!! Kom nu de kinderen ophalen !!!!!!



    Snap je ???? Vrwoien zijn een RIVIER van DRAMA ! Zo een rivier BAANT zich een weg door de natuur met allerlei soorten BOchten ..... als man ZIJNDE moet je WETEN waar en waneer je een DAM BOUWT ......zodat je de rivier in BEDWANG kunt houden !!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    brker kk zal je wat over vrwoien leren ......een veouw kan in een relatie heeeeel moeilijk doen ..... maar laten we zeggen dat je in de relatie tot de conclusie komt dat je vrouw niet meer in BEDWANG valt te houden en je denkt SAFI het is genoeg zo we gaan UIT ELKAAR dat de koud daar dan mee AF is ..... en dat IEDDER zijn/haar eigen kant oo gaat en dat je het VERLEDEN laat goor wat HET IS !!!!!

    Dat is wat de meeeeeeate mannen. DENKEN !!!!
    Maar voor een vrouw is dat heeeel heeeel heeeel heeeel heel ANDWRS !!!!!! Juist WANNEER het over is dan BEGINT het voor haar PAS .. een vrouw is dan UIT op WRAAK !!!! En zal elke lands aan PAKKEN om je het leven ZUJR te maken... en d’r WOEDE op ne PROJECTEREN !!!!! Ze zal alle MIDDELEN in de strijd gooien zoals CHANTAGE.... het SABOTEREN van een goed contact met je kindern .....

    Wannner een vrouw al haar RESPECT voor je heeft verloren kunnen ze heeeel ver gaan .... of je nou een contact hebt of niet Ze kan een LEUGEN verzinnen waardoor jou GEZAG als vander in het GEDING komt .....


    De TRUUK is dan juist om je NJET mee te laten slepen in die MIND GAMES .... je moet zorgen dat je NON REACTIVE bent op die mind games...

    Een veouw zal altijd het TEGENOVERGESTELDE doen van wat JIJI wilt ....

    Vb ... stel jiji wikt een super goed contaft met je kind dan zal ze alles proberen om dat moelikk te maken ... stel je neemt afstand en je doet lekker je ding ... dan zal ze naar de RWCHTER STAPPEN om af te dwingen dat je meer contact op neemt met je kinderen .......

    Vb ... stel de kinderen gaan bij hun mamma ZEUREN ik wil naar pappa ik wil naar pappa en ze bellen je op ofzo dat ze willen KOMEN ... wat doen veel DOMME mannen DAN ???? Die zeggen OKÉ OKÉ OKÉ kom maar .... maar die moeder ziet dat dan als een BEDREIGING !!!!!! En krijgt het gevoel dat ze d’r kinderen kwijt raakt .... juist dan mket je als man zeggen NEEEES ik heb geen tijd ik heb met VRIESEN afgesproken ..... dan slaat de gevoel van de vrouw OM ... en denkt ze heeeeeeeee zijn je vrienden BEKANGRIJKER dan je kindern ??? Bv KLOOTZAK ... wie denk je dat je bent!!!!! Kom nu de kinderen ophalen !!!!!!



    Snap je ???? Vrwoien zijn een RIVIER van DRAMA ! Zo een rivier BAANT zich een weg door de natuur met allerlei soorten BOchten ..... als man ZIJNDE moet je WETEN waar en waneer je een DAM BOUWT ......zodat je de rivier in BEDWANG kunt houden !!!!

    Dit zijn kei harde feiten , van een ervaringsdeskundige.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Dit zijn kei harde feiten , van een ervaringsdeskundige.
    dit hoeft niet enkel het geval zijn als er kinderen in het spel zijn .... ook bij relaties ZONDER kindern ..... kijk een vrouw tenminste een normale vrouw LEGT/GEEFT de grootste gedeelte van de MACHTSVERHOUDING bij de man NEER ..... waneer de relatie stuk loopt dan wilt ze LATEN zien dat ZIJ de TOUTJES in handen heeft ...... dan is een NATUURKIJKE reactie van een vrouw .....HOE meer ze zien dat je NIET mee gaat in hun MIND GAMES ... hoe minder die MIND GAMES zullen worden ... en dan DENKEN ze slim te zijn en willen ze het over een andere BOEG gooien en kijken of dat WERKT ... en dan zul je zien dat ze zoooo dom zijn dan het uiteindelijk in JOU VOORDEEL zal werken ..... maar je MOET dan WEL STALEN ballen hebben en IJZEREN ZENUWEN ..... het is een soort psychologische OORLOGSVOERING ..... waarbij je de geduld mket hebben en je EMOTIES onder controle moet weten te houden .....

    Die contract van jou daar kunnen ze alles mee doen want uiteindelijk zullen ze voor de vrouw kiezen .....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Hoe meer een vrouw ziet sat je je ZELF onder CONTROLE hebt en je niet als een pop laat bespelen des te meer zal ze je respecteren AL HAAT ZE JE .......... hoe meer je je laat leiden door emotie (verouwelijk gedrag ) des te meer zal ze op je neer kijken ......en er van genieten dat je je kaat leiden door haar MIND GAMES ......


    Kijk bv naar negers die vaak opgroeien zonder een vader in het gezin .... die vader doet wat hij wilt en kijkt niet om naar Zn kindern en EX ..... al. Al al al die vrwoien klagen dat die man buiten beeld is ... en doen er alles aan om zijn aandacht te trekken ......en UITEINDELIJK vallen de APPLES van zelf van de boom ... en raap je het op je gemak OP

    En aan de andere kant zie je mannen die er alles aan doen om betrokken te BLIJVEN bij kindern en die met alle MIDDELLEN worden AF GEHOUDEN ......

    Je moet een vrouw LATEN DENKEN ... dat zij BEPAALD waneer de relatie OVER is ... je moet haar laten DENKEN dat de MAXHT bij haar zit .....

  9. #9
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Lijkt mij vermoeiend zo door het leven te moeten gaan.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Die contract van jou daar kunnen ze alles mee doen want uiteindelijk zullen ze voor de vrouw kiezen .....
    Ze kunnen mij geen alimentatie en bijstand betalen aannaaien. Alleen kinderalimentatie kan wel. Ze kan de kids krijgen en het huis. Mja het verschil tussen mij en vele mannen die wel een huwelijksakte ondertekenen is dat ik zonder financieële schade uit een scheiding kan komen. Dat noem ik zo goed als waterdicht.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ze kunnen mij geen alimentatie en bijstand betalen aannaaien. Alleen kinderalimentatie kan wel. Ze kan de kids krijgen en het huis. Mja het verschil tussen mij en vele mannen die wel een huwelijksakte ondertekenen is dat ik zonder financieële schade uit een scheiding kan komen. Dat noem ik zo goed als waterdicht.
    dat heb je heeeeeel slim gedaan !!!!

  12. #12
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Partneralimentatie is sowieso niet van deze tijd en zouden ze af moeten schaffen.
    Te bizar om iemand middels een vonnis te verplichten voor zijn/haar ex te blijven betalen terwijl je juist kiest voor een scheiding om van elkaar af te zijn.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Triest. Maar jij bent tenminste er eerlijk over, je hebt veel vrouwen die getrouwd zijn en net als jouw vrouw misbruikt worden onder het mom van ‘huwelijk’ ‘we zijn een team’’we doen alles samen’ etc. Toch blijf ik erbij dat je mij troll vibes geeft.
    Ik heb geen geheimen. Dat zegt mijn moeder altijd tegen mij. Ik vertel alles open en eerlijk incl de negatieve zoals ruzie met schoonouders. Wat maakt het ook uit in deze korte leventje die we hebben.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    De vrouwen die staan te popelen in deze tijd met de huidige onmannen te trouwen begrijp ik niet. Hoe je ook nog zwanger van hem kan raken en zijn zwakke genen kan voortbrengen is nog onbegrijpelijker.
    Ze is nu tenminste moeder. Ze houdt ook heel veel van me. Gister nacht toen we net gingen slape toen we in bed lagen zei ze tegen mij dat ze heel veel van me houd, ik zei dat ook terug naar haar.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Partneralimentatie is sowieso niet van deze tijd en zouden ze af moeten schaffen.
    Te bizar om iemand middels een vonnis te verplichten voor zijn/haar ex te blijven betalen terwijl je juist kiest voor een scheiding om van elkaar af te zijn.
    Weetje hoeveel meiden dit soort dingen eisen? Ongeveer allemaal. Heb zware geluk dat die van mij een goede is die er niet op uit is om mij te bestelen.