1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie
    Overspel is in het Arabisch "el khiyana zawjiya" trouwens.

    Overspel is geen correcte vertaling van zina.
    Overspel is wel de correcte vertaling van zina. Enige punt is dat er ook nog een straf erbovenop zit in dat term.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Volgens de Koran bestaat er geen strafmaatregel voor mensen die ongehuwd zijn en seks hebben. De Koran wijst er wel op dat het beter is om kuis/maagd te blijven tot de huwelijk. Daar sluit ik mij ook aan.

  3. #63
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ps je vergist je. Zina betekend overspel, dus vreemdgaan en dat je daarvoor bestraft hoort te worden. Een persoon die niet getrouwd is kan geen zina plegen.

    Zina is gwn een Koranische strafmaatregel voor mensen die getrouwd zijn en vreemdgaan meer niet.
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Overspel is wel de correcte vertaling van zina. Enige punt is dat er ook nog een straf erbovenop zit in dat term.
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Volgens de Koran bestaat er geen strafmaatregel voor mensen die ongehuwd zijn en seks hebben. De Koran wijst er wel op dat het beter is om kuis/maagd te blijven tot de huwelijk. Daar sluit ik mij ook aan.
    Ok.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Baas boven baas:










  5. #65
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie
    Overspel is in het Arabisch "el khiyana zawjiya" trouwens.

    Overspel is geen correcte vertaling van zina.
    Baas boven Baas

    Heb het opgegeven hij ziet de dingen hoe hij ze wil zien. Ghayr
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    .

  7. #67
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Baas boven Baas

    Heb het opgegeven hij ziet de dingen hoe hij ze wil zien. Ghayr
    Allah isla7.

  8. #68
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Nee daar maak je dus een fout. Zina heeft nikssss te maken met mensen die ongehuwd zijn. Die komen daar niet in aanmerking voor.
    Voordat je een term gebruikt zorg dat je de correcte betekenis ervan weet.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #69
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Al die gescheiden wijven laten zich door iedereen nemen is algemeen bekend, mocro turk antuliaan hollander allemaal zelfde.
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Birko ik vind het niet kunnen hoe jij praat over gescheiden vrouwen. Jij als kersverse papa van een dochter zou beter moeten weten.

    Kleine meisjes worden groot beter doe je veelvuldig dua.
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    hoe praten vrouwen over gescheiden mannen dan ??? Want het zijn toch ALTIJD de mannen die FOUT zaten en NIETSNUTTEN waren in de gebroken huwelijk ....
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wij zijn er niet bij geweest is iets tussen man en vrouw. Ik hou mij daarom ook altijd afzijdig en deel mijn gedachte daarover niet. Alleen de man en vrouw weten de ware toedracht van hun scheiding. Verder niemand


    Wat Birko doet is vrouwen die gescheiden zijn beschuldigen van zina. Ernstige zaak En hij heeft nota bene zelf een dochter
    Lees de topic maar even terug 19Tanger77, speciaal voor jou geupt.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #70
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie
    Allah isla7.
    amin
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #71
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wat nou als een gescheiden vrouw dit leest. (Ze leeft kuis sinds haar scheiding) kan me zo voorstellen dat dit wat met haar doet en ze verricht een dua...wees er maar zeker van dat haar dua verhoord zal worden.
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ze zou eens een dua voor d’r ex moeten doen ..... nee die knijpt ze hellemaal uit wat TEGEN de wetten van Allah zijn .... of haar dua dan word geaccepteerd??? Allah o a3lam ...
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ik hou me in ieder geval afzijdig van commentaar. Als anderen dat ook eens meer zouden doen

    Waar je ogen niet waren moet je mond niet praten.
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ook dit is weer een aanname. Ik ken vrouwen wiens mannen ervandoor zijn gegaan met hun huis in Marokko waar ze hard voor hebben gewerkt bijvoorbeeld. En toch zul je van mij hier geen negatieve reactie lezen over de Marokkaanse man.


    Spreek Birko aan op zijn uitspraak net als dat je vrouwen ook graag aanspreekt hier op hun uitlatingen. Niet meten met twee maten 19Tanger77

    Blader maar terug. Schande hoe jullie de Marokkaanse vrouw hier neerzetten.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lees de topic maar even terug 19Tanger77, speciaal voor jou geupt.
    waar zeg ik dat gescheiden vrowien zina plegen ???

    Je maakt een zware beschuldiging

  13. #73
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Blader terug jij huppelde achter hem aan. Als jij gescheiden tantes hebt dan zou jij het voor hun opnemen. Je hoeft niet eens gescheiden tantes te hebben om te beseffen dat zijn uitspraak gewoon niet door de beugel kan! Je hebt vrouwen en mannen die zina plegen ongeacht hun status. Waarom expliciet die groep vrouwen zwart maken hier? Jullie eigen zusters? Maar nee jij spreekt hem niet aan voor zijn walgelijke uitspraken en gaat erin mee

    Je kunt nu wel schone schijn spelen feit is dat stilzwijgen toestemmen is! Dit is het laatste wat ik erover zeg.


    p.s. fijn dat jij je nu wel hard uitspreekt TEGEN zijn walgelijke uitspraak.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Blader terug jij huppelde achter hem aan. Als jij gescheiden tantes hebt dan zou jij het voor hun opnemen. Je hoeft niet eens gescheiden tantes te hebben om te beseffen dat zijn uitspraak gewoon niet door de beugel kan! Je hebt vrouwen en mannen die zina plegen ongeacht hun status. Waarom expliciet die groep vrouwen zwart maken hier? Jullie eigen zusters? Maar nee jij spreekt hem niet aan voor zijn walgelijke uitspraken en gaat erin mee

    Je kunt nu wel schone schijn spelen feit is dat stilzwijgen toestemmen is! Dit is het laatste wat ik erover zeg.


    p.s. fijn dat jij je nu wel hard uitspreekt TEGEN zijn walgelijke uitspraak.
    mohim
    Je kan je beschuldiging niet hard maken .....