1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Waren het maar je niffo's. Tegenwoordig worden Marokkaanse gepakt door niggers, kaaskoppen en andere monkey en varken volken.
    Al die gescheiden wijven laten zich door iedereen nemen is algemeen bekend, mocro turk antuliaan hollander allemaal zelfde.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Partneralimentatie is een achterhaalde regeling, maar geen reden om niet voor de wet te trouwen. Als vrouw moet je dat niet willen. Niets eervols aan buitenechtelijke kinderen krijgen. Zelfs al ben je met een fatha gehuwd, vind ik het niet iets wat we moeten normaliseren. Vaak zijn het kwetsbare vrouwen, die hiermee akkoord gaan, en misbruik van gemaakt kan worden helaas. Wij moslims kennen een huwelijk waarde toe en dat moeten we in ere willen houden, voor de volgende generaties hier in het westen. Dat doen we niet door samenlevingscontracten aan te gaan of met een ongeregistreerd huwelijk samen te wonen.


    En eh niet doen alsof jullie allemaal succesvolle multi-miljonairs zijn
    Relax.
    Als ik uit elkaar moet gaan , ga ik liever zonder een rechtszaak uit elkaar. Rechtszaak kosten zijn hoog. En de man wordt standaart gepakt hier in Holland. Daarom is samenlevingscontract beter. + je kan je kind voor de geboorte al erkennen en je krijgt bij aanvrmaag voor gezag gewoon je gezag toegekend.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-04-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Al die gescheiden wijven laten zich door iedereen nemen is algemeen bekend, mocro turk antuliaan hollander allemaal zelfde.
    Wat zijn jullie lelijk zeg bah bah bah

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Partneralimentatie is een achterhaalde regeling, maar geen reden om niet voor de wet te trouwen. Als vrouw moet je dat niet willen. Niets eervols aan buitenechtelijke kinderen krijgen. Zelfs al ben je met een fatha gehuwd, vind ik het niet iets wat we moeten normaliseren. Vaak zijn het kwetsbare vrouwen, die hiermee akkoord gaan, en misbruik van gemaakt kan worden helaas. Wij moslims kennen een huwelijk waarde toe en dat moeten we in ere willen houden, voor de volgende generaties hier in het westen. Dat doen we niet door samenlevingscontracten aan te gaan of met een ongeregistreerd huwelijk samen te wonen.


    En eh niet doen alsof jullie allemaal succesvolle multi-miljonairs zijn
    Relax.
    juist als je multimitbwnt maakt het NIET UIT!!!!

    Het zijn juist de normale hardwerkende mannen die er berooid uit komen en niet kunnen hertrouwen omdat ze 12 jaar vast zitten aan een heks .....

  5. #35
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Al die gescheiden wijven laten zich door iedereen nemen is algemeen bekend, mocro turk antuliaan hollander allemaal zelfde.
    Birko ik vind het niet kunnen hoe jij praat over gescheiden vrouwen. Jij als kersverse papa van een dochter zou beter moeten weten.

    Kleine meisjes worden groot beter doe je veelvuldig dua.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Birko ik vind het niet kunnen hoe jij praat over gescheiden vrouwen. Jij als kersverse papa van een dochter zou beter moeten weten.

    Kleine meisjes worden groot beter doe je veelvuldig dua.
    hoe praten vrouwen over gescheiden mannen dan ??? Want het zijn toch ALTIJD de mannen die FOUT zaten en NIETSNUTTEN waren in de gebroken huwelijk ....

  7. #37
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    hoe praten vrouwen over gescheiden mannen dan ??? Want het zijn toch ALTIJD de mannen die FOUT zaten en NIETSNUTTEN waren in de gebroken huwelijk ....
    Wij zijn er niet bij geweest is iets tussen man en vrouw. Ik hou mij daarom ook altijd afzijdig en deel mijn gedachte daarover niet. Alleen de man en vrouw weten de ware toedracht van hun scheiding. Verder niemand


    Wat Birko doet is vrouwen die gescheiden zijn beschuldigen van zina. Ernstige zaak En hij heeft nota bene zelf een dochter
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #38
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Wat nou als een gescheiden vrouw dit leest. (Ze leeft kuis sinds haar scheiding) kan me zo voorstellen dat dit wat met haar doet en ze verricht een dua...wees er maar zeker van dat haar dua verhoord zal worden.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wij zijn er niet bij geweest is iets tussen man en vrouw. Ik hou mij daarom ook altijd afzijdig en deel mijn gedachte daarover niet. Alleen de man en vrouw weten de ware toedracht van hun scheiding. Verder niemand


    Wat Birko doet is vrouwen die gescheiden zijn beschuldigen van zina. Ernstige zaak En hij heeft nota bene zelf een dochter
    wat jou gedachten zijn doet wr ook njet toe ... feit blijft dat het de mannen waren die zo slecjt waren ... want ja een veouw is TOCH altijd de slachtoffer ..... vrowien zijn toch heilige veowien die alleen maar goed zijn ..... blader de topics hiet maar eens door .... heb nooit een vrouw gehoord die zegt dat zij een aandeel in de schwung had ... en alle vrouwen die gaan daar graag een mee

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wat nou als een gescheiden vrouw dit leest. (Ze leeft kuis sinds haar scheiding) kan me zo voorstellen dat dit wat met haar doet en ze verricht een dua...wees er maar zeker van dat haar dua verhoord zal worden.
    ze zou eens een dua voor d’r ex moeten doen ..... nee die knijpt ze hellemaal uit wat TEGEN de wetten van Allah zijn .... of haar dua dan word geaccepteerd??? Allah o a3lam ...

  11. #41
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wat jou gedachten zijn doet wr ook njet toe ... feit blijft dat het de mannen waren die zo slecjt waren ... want ja een veouw is TOCH altijd de slachtoffer ..... vrowien zijn toch heilige veowien die alleen maar goed zijn ..... blader de topics hiet maar eens door .... heb nooit een vrouw gehoord die zegt dat zij een aandeel in de schwung had ... en alle vrouwen die gaan daar graag een mee
    Ik hou me in ieder geval afzijdig van commentaar. Als anderen dat ook eens meer zouden doen

    Waar je ogen niet waren moet je mond niet praten.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #42
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ze zou eens een dua voor d’r ex moeten doen ..... nee die knijpt ze hellemaal uit wat TEGEN de wetten van Allah zijn .... of haar dua dan word geaccepteerd??? Allah o a3lam ...
    Ook dit is weer een aanname. Ik ken vrouwen wiens mannen ervandoor zijn gegaan met hun huis in Marokko waar ze hard voor hebben gewerkt bijvoorbeeld. En toch zul je van mij hier geen negatieve reactie lezen over de Marokkaanse man.


    Spreek Birko aan op zijn uitspraak net als dat je vrouwen ook graag aanspreekt hier op hun uitlatingen. Niet meten met twee maten 19Tanger77
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #43
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Al die gescheiden wijven laten zich door iedereen nemen is algemeen bekend, mocro turk antuliaan hollander allemaal zelfde.
    Lees het aandachtig 19Tanger77, dit kan echt niet.
    Maar Birko heeft zelf ook een dochter
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ook dit is weer een aanname. Ik ken vrouwen wiens mannen ervandoor zijn gegaan met hun huis in Marokko waar ze hard voor hebben gewerkt bijvoorbeeld. En toch zul je van mij hier geen negatieve reactie lezen over de Marokkaanse man.


    Spreek Birko aan op zijn uitspraak net als dat je vrouwen ook graag aanspreekt hier op hun uitlatingen. Niet meten met twee maten 19Tanger77
    ik laat mijn mening niet leiden door wie ik ken en wat voor verhalen ik in mijn omgeving hoor ... ik kat me liever leiden door harde feiten en harde cijfers .... en de cijfers liegen er niet om ....... allah heeft de wetten duidelijk gemaakt ..... links om
    Of rechts om een vrouw heeft daar geen recht op.. en je hebt het over DUA ??? Vergeet njet dat al die vrouwen ter verantwoording zullen worden geroepen BIJ ALLAH wat betreft alimentatie!!!! Dat is waar vele vrouen geen reling mee houden ...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Lees het aandachtig 19Tanger77, dit kan echt niet.
    Maar Birko heeft zelf ook een dochter
    jiji hebt het och ook over wat jiji KENT uit je eigen omgeving ..... hij KENT deze verhalen !!!!!