1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko: meer dan 7.000 taxi's vernieuwd in 2020

    Door het subsidieprogramma van de overheid zijn in 2020 zo'n 7.130 oude taxi's vernieuwd.





    Een toename van meer 230% vergeleken met een jaar eerder en nadat de jaren daarvoor juist minder mensen gebruik maakten van de regeling.

    Het programma van het Ministerie van Binnenlandse Zaken moet leiden tot de vernieuwing van 45.000 voertuigen.

    De overheid prioriteert daarbij de vervanging van de zogenaamde grote taxi's omdat deze intensiever worden gebruikt en relatief langere afstanden afleggen dan de gekleurde petit taxi's in de stedelijke gebieden.

    Het ministerie meldt echter dat veel beroepschauffeurs problemen ondervinden bij het aanvragen van de regeling omdat ze niet aan de vereiste voorwaarden zouden voldoen.

    In een aantal gevallen bleek de aanvraagprocedure zolang te hebben geduurd dat aanvragers inmiddels waren overleden. Minderjarige erfgenamen komen niet in aanmerking.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Wel goed, maar is het nog wel in Marokkaanse handen?

    Ik zag ze namelijk met velen in een taxi rij staan wachten. Dat deden ze vroeger niet.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Wel goed, maar is het nog wel in Marokkaanse handen?

    Ik zag ze namelijk met velen in een taxi rij staan wachten. Dat deden ze vroeger niet.
    hoe bedoel je?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    hoe bedoel je?
    Ik denk dat alle taxi’s onder een baas werken, terwijl ze vroeger zelfstandig waren.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ik denk dat alle taxi’s onder een baas werken, terwijl ze vroeger zelfstandig waren.
    klopt, de taxi markt moet worden geliberaliseerd in Marokko.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Gasten als jij smeken om een grimma door tenen te likken van M6. Houd toch op man.
    waarom continu provoceren?

    Redactie? Als ik terug vuurbdan word ik verbannen?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ze moeten jou verbannen omdat je onder 80 accounts reageert.
    oke leuk waarom elke topic verpesten? Heb je sida ya would al 7aram 7mar bel 7mir?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Jij hebt de hele forum verpest.
    Daar ga je nu spijt van krijgen.
    Rjala yat9admo l wast

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Kom naar Westgaarde pp.
    kom naar Parijs.