1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Kleine ogen met make-up

    Wie heeft er make up tips om grote ogen kleiner eruit te laten zien?kleine ogen zijn zoveel mooier..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Haha grote ogen zijn mooier. Koop anders een bril

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ja grote ogen zijn mooi als je een goede botstructuur hebt,dat heb ik niet.bril vind ik echt niet mooi en is geen make up tip

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ik dacht aan oogpotlood of maakt dat je ogen nog groter?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ik heb trouwens geen amandelvorimge maar gewoon ronde ogen anders was het nog mooi geweest

  6. #6

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Er zijn bepaalde technieken voor met eyeliner, oogschaduw of oogpotlood. Moet je even op internet kijken. Idk of je dat al geprobeerd hebt? Vast wel ergens tutorials te vinden om je ogen kleiner te laten lijken. Heb overigens zelf ook grote ogen, maar stoor me er niet aan. Vind t juist chill en mooi waar anderen vaak nog eyeliner ofzo nodig hebben om hun ogen te laten opvallen, is t bij grote ogen beetje mascara al voldoende.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Er zijn bepaalde technieken voor met eyeliner, oogschaduw of oogpotlood. Moet je even op internet kijken. Idk of je dat al geprobeerd hebt? Vast wel ergens tutorials te vinden om je ogen kleiner te laten lijken. Heb overigens zelf ook grote ogen, maar stoor me er niet aan. Vind t juist chill en mooi waar anderen vaak nog eyeliner ofzo nodig hebben om hun ogen te laten opvallen, is t bij grote ogen beetje mascara al voldoende.
    ik heb al wat tutorials bekeken en daarbij gebruiken ze veel donkere oogschaduw en eyeliner enzo,zodat ze kleiner lijken,maar ik houd niet van zoveel make-up,ben je half uur bezig,oogpotlood kan ik wel snel doen maar ik weet niet of het dan kleiner lijkt of dat ze juist meer opvallen.ja bij de meeste staan grote ogen juist heel mooi maar bij mij niet,het verpest m'n gezicht,vind ik.

  8. #8

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    ik heb al wat tutorials bekeken en daarbij gebruiken ze veel donkere oogschaduw en eyeliner enzo,zodat ze kleiner lijken,maar ik houd niet van zoveel make-up,ben je half uur bezig,oogpotlood kan ik wel snel doen maar ik weet niet of het dan kleiner lijkt of dat ze juist meer opvallen.ja bij de meeste staan grote ogen juist heel mooi maar bij mij niet,het verpest m'n gezicht,vind ik.
    Ja voor het dagelijks leven niet te doen en ook nergens voor nodig ben daar ook niet zo van.
    Oogpotlood kan zowel groter als kleiner laten lijken. Ligt eraan hoe en waar je het aanbrengt. Volgens mij was het van als je oogpotlood onder je bovenste wimpers aanbrengt, dat je ogen zo kleiner lijken.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ja voor het dagelijks leven niet te doen en ook nergens voor nodig ben daar ook niet zo van.
    Oogpotlood kan zowel groter als kleiner laten lijken. Ligt eraan hoe en waar je het aanbrengt. Volgens mij was het van als je oogpotlood onder je bovenste wimpers aanbrengt, dat je ogen zo kleiner lijken.
    Ahaa okee dat wist ik niet ik,ik hoop dat dat gaat helpen,thanx

  10. #10

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ahaa okee dat wist ik niet ik,ik hoop dat dat gaat helpen,thanx
    Ik hoop het ook als het kan laat me weten x

  11. #11
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ik heb trouwens geen amandelvorimge maar gewoon ronde ogen anders was het nog mooi geweest

    Wat rode conceiler op je oogleden en eronder. Beetje inkloppen en afmaken met gewone conceiler. Gezicht kun je lichtjes wat foundation of bronzing powder opdoen en dan lijker ze ook ook kleiner.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    289
    14-09-2020

    Wat heb je geluk dat je grote ogen hebt! Ik vind het heel mooi
    I Girl I Eco friendly lifestyle I Vegan I Hobbiy's: Hiking en sporten
    @ https://www.biobey.be/over-ons/
    “The wound is the place where the Light enters you.” ― Rumi
    https://www.biobey.be/shop/ https://www.biobey.be/fr/a-propos-de-nous/
    https://www.biobey.be/product-cat/verzorging/ https://www.biobey.be/product/lotion...-ampullen-bio/

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    [QUOTE=organicgirl_bio;134870301]Wat heb je geluk dat je grote ogen hebt! Ik vind het heel mooi[/QUOT

    tuurlijk het is mooi maar dan wel als je ook mooie gelaatstrekken hebt,anders heb je niks aan die grotere ogen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wat rode conceiler op je oogleden en eronder. Beetje inkloppen en afmaken met gewone conceiler. Gezicht kun je lichtjes wat foundation of bronzing powder opdoen en dan lijker ze ook ook kleiner.

    Rode concealer,oké nooit van gehoord.doe jij het zelf ook?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    280
    19-03-2013

    Als je kohl of donkere oogpotlood op je waterlijn aanbrengt, zien je ogen er vaak al kleiner uit. Verder wat donkere oogschaduw boven je wimperrand aanbrengen i.p.v. eyeliner en dit vervagen. Een paar minuutjes en een wereld van verschil.

    Geen highlighter gebruiken in de binnenste ooghoek. Geen lichte of glimmende oogschaduw gebruiken. Geen wimperkruller gebruiken.

    Ik hoop dat je dit uit gaat proberen, je vervolgens ziet dat je ogen er een stuk kleiner uitzien, en je dan toch tot de conclusie komt dat je eigen oogvorm het mooist bij je staat.

    Geen idee hoe je eruit ziet, maar je bent vast een mooie vrouw!