1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Baby kamer temperatuur 17 graden?

    Is 17 graden goed voor een babykamer? Ik heb een elektrische verwarmer geplaatst in onze kamer, want we wonen in een hoekhuis en in de winter zijn de kamers boven koud ookal staat de verwarming aan.

    Ik zet de verwarming op 15 graden(kostenbesparend) en ons kamer zet ik met elektra verwarming op 17 graden. Is 17 graden warmte voldoende voor het slapen gaan voor de baby?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik zou 19 of 20 doen maar 17 is ok

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Ken jij nasreddin hoca?

    Die wilde besparen op de kosten van zijn ezel. Elke dag kreeg de ezel minder te eten.
    Op een gegeven moment is de ezel uitgehongerd. Die sterft.
    Hoca: '' als die nog even volhield, kon hij helemaal zondervoeding overleven''.


    Als je baby overleeft dan zal ie geen moeite hebben om in alaska te overleven.


    ik vind het best knap dat je je baby die aan doet.

    ik zou een baby nooit onder de 22 graden willen plaatsen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Ken jij nasreddin hoca?

    Die wilde besparen op de kosten van zijn ezel. Elke dag kreeg de ezel minder te eten.
    Op een gegeven moment is de ezel uitgehongerd. Die sterft.
    Hoca: '' als die nog even volhield, kon hij helemaal zondervoeding overleven''.


    Als je baby overleeft dan zal ie geen moeite hebben om in alaska te overleven.


    ik vind het best knap dat je je baby die aan doet.

    ik zou een baby nooit onder de 22 graden willen plaatsen.
    hoezo ? Als hij de baby extra kleren aan doet en de temperatuur van de baby is goed ... wat is de probleem dan ??????

    De omgeving temperatuur is njet LEIDEND !!!!! De lichaams temperatuur van de baby is LEIDEND ......

    In marokko hebben de meest huizen geen verwarming ..... en alles gaat goed ......

    Vreemd dat mensen jet de KRACHT /INZICHT/ ZELFVERTWOUEN hebben om af te WIJKEN van wat ZOGENAAMD de norm is ...... ze bkijven maar vast houden aan die ENE weg terwijl er 1000000000den mankeren zijn dat ook gewoon werkt ........ al is het 10 graden in huis en de baby is lekker warm aangekleed dan merkt de baby EXHTA njet wat er allemaal om hem/haar heen gebeurt ......

    het is alsof de hedendaagse mens totaal GEEN AANPASSINGSVERMOGEN hebben .... ze KUNNEN TOTAAL njet zelf NADENKEN .... het is alsof hun hersenen geprogrammeerd zijn om te volgen wat hun VOORGESCHOTELD word en als het even AFWIJKT ..... dan doen ze alsof er maar 1 ding dat goed is en de rest FOUT ....

    KUDDE DIEREN

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Ken jij nasreddin hoca?

    Die wilde besparen op de kosten van zijn ezel. Elke dag kreeg de ezel minder te eten.
    Op een gegeven moment is de ezel uitgehongerd. Die sterft.
    Hoca: '' als die nog even volhield, kon hij helemaal zondervoeding overleven''.


    Als je baby overleeft dan zal ie geen moeite hebben om in alaska te overleven.


    ik vind het best knap dat je je baby die aan doet.

    ik zou een baby nooit onder de 22 graden willen plaatsen.
    Te warm is niet goed vanwege kans op koorts. Ik zet wel 2 kruiken in haar bed voor extra warmte. Ik controleer haar temperatuur met zoeen lasergun meerdere keren.

    Dat besparen gedeelte heeft verder niets te maken met de baby aangezien dat gaat over andere kamers waar niemand in zit in de nacht tijdens slapen. Ons kamer is standaart minimum 17 graden + 2 kruiken in bed van baby

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    hoezo ? Als hij de baby extra kleren aan doet en de temperatuur van de baby is goed ... wat is de probleem dan ??????

    De omgeving temperatuur is njet LEIDEND !!!!! De lichaams temperatuur van de baby is LEIDEND ......

    In marokko hebben de meest huizen geen verwarming ..... en alles gaat goed ......

    Vreemd dat mensen jet de KRACHT /INZICHT/ ZELFVERTWOUEN hebben om af te WIJKEN van wat ZOGENAAMD de norm is ...... ze bkijven maar vast houden aan die ENE weg terwijl er 1000000000den mankeren zijn dat ook gewoon werkt ........ al is het 10 graden in huis en de baby is lekker warm aangekleed dan merkt de baby EXHTA njet wat er allemaal om hem/haar heen gebeurt ......

    het is alsof de hedendaagse mens totaal GEEN AANPASSINGSVERMOGEN hebben .... ze KUNNEN TOTAAL njet zelf NADENKEN .... het is alsof hun hersenen geprogrammeerd zijn om te volgen wat hun VOORGESCHOTELD word en als het even AFWIJKT ..... dan doen ze alsof er maar 1 ding dat goed is en de rest FOUT ....

    KUDDE DIEREN
    In noorwegen zweden , moeten de babys in de achtertuin slapen bij -20. En dit doen ze al vanaf 2 weken. Gebeurt niks. Blijkt zelfs goed te zijn tegen verkoudheid en keelklachten.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020


  8. #8
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Je transformatie naar saaie huispapa is in gang gezet ben benieuwd wat voor topic's je opent binnen nu en een jaar



    "Ik mag van mijn vrouw niet meer met mijn vrienden omgaan want zij hebben een slechte invloed op ons kind"


    "Mijn vrouw doet nu de financiën en ik krijg zakgeld per week. Daar mag ik alles van kopen wat ik wil. Ik wil verhoging vragen maar hoe pak ik dit aan?"


    "Help ik zie mijn vrienden niet meer ze mogen niet meer bij ons over de vloer komen omdat onze dochtertje word verwend door hun en dat verpest ons kind mijn vrouw wil rust en regelmaat in huis mag ook al niet meer slapen in mijn eigen bed. Ze heeft mijn playstation afgepakt voor straf! Ze heeft een speciaal kamer voor mij ingericht zodat ik de nachtvoedingen rustig kan doen zodat zij ongestoord kan slapen."


    "Mijn vrouw heeft haar studie deels afgerond en is zich aan het verdiepen in de sunnah. Nu wil ze onze dochter niet alleen de koran onderwijzen maar ook de sunnah van profeet Mohammed vrede zij met hem. Ik heb dat liever niet. Ik ben het vergeten te zetten in onze samenlevingscontract en nu mag zij onze dochter dus ongestoord onderwijzen. Help wat moet ik doen? Praten met haar helpt niet laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik een pantoffel naar mijn hoofd"
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #9
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    In noorwegen zweden , moeten de babys in de achtertuin slapen bij -20. En dit doen ze al vanaf 2 weken. Gebeurt niks. Blijkt zelfs goed te zijn tegen verkoudheid en keelklachten.
    Scandinavië populatie kun je niet vergelijken met bijvoorbeeld de mediteranee populatie iets met genetisch en zo.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Je transformatie naar saaie huispapa is in gang gezet ben benieuwd wat voor topic's je opent binnen nu en een jaar



    "Ik mag van mijn vrouw niet meer met mijn vrienden omgaan want zij hebben een slechte invloed op ons kind"


    "Mijn vrouw doet nu de financiën en ik krijg zakgeld per week. Daar mag ik alles van kopen wat ik wil. Ik wil verhoging vragen maar hoe pak ik dit aan?"


    "Help ik zie mijn vrienden niet meer ze mogen niet meer bij ons over de vloer omdat onze dochtertje word verwend door hun en dat verpest ons kind mijn vrouw wil rust en regelmaat in huis mag ook al niet meer slapen in mijn eigen bed. Ze heeft een speciaal kamer voor mij ingericht zodat ik de nachtvoedingen rustig kan doen zodat zij ongestoord kan slapen."
    Alleen in je dromen. Ik vind het leuk om met mijn kind bezig te zijn, ik ben toch werkloos, heb alle tijd.

  11. #11
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Alleen in je dromen. Ik vind het leuk om met mijn kind bezig te zijn, ik ben toch werkloos, heb alle tijd.
    Heb mijn tekst beetje aangepast nog. Beetje lachen op deze saaie ochtend


    Maar serieus pas op waak voor je mannelijkheid!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Heb mijn tekst beetje aangepast nog. Beetje lachen op deze saaie ochtend


    Maar serieus pas op waak voor je mannelijkheid!
    Vrouwen met dictator gedrag heb ik niets mee. Vind dat maar niks.

  13. #13
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Vrouwen met dictator gedrag heb ik niets mee. Vind dat maar niks.
    Want jij bent nu dictator in huis maar voor hoe lang vrouwen krijgen soms hoorns. Vraag maar aan 19Tanger77
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Want jij bent nu dictator in huis maar voor hoe lang vrouwen krijgen soms hoorns. Vraag maar aan 19Tanger77
    Als je ze slecht behandelt wel. Ik behandel mijn vrouw goed.

  15. #15
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Als je ze slecht behandelt wel. Ik behandel mijn vrouw goed.
    Veel gemaakte inschattingsfout.

    Mijn man moet zich echt niet gaan bezighouden met nachtvoedingen en zo. Krijg daar spontaan error van in mijn hoofd. Vrouwen zaken en mannen zaken hou ik strikt gescheiden

    Maar als jullie er vrede mee hebben is alles goed
    A grateful heart is a magnet for miracles