1. #31
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Het is wel frisjes, maar als de baby voldoende kleding aanheeft zou het moeten kunnen. Hier slapen wij ook nooit met de verwarming aan en mijn huis kan vrij koud worden. Heb ook een winterbaby gehad en dat ging echt prima. Check het nekje aan de achterkant. Als dit te warm en klam aanvoelt heeft de baby het te warm. En zo ook met kou. Pas wel op met kruiken in het bed vlakbij de baby ivm mogelijke brandwonden of iets.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Doe niet gierig als het gaat over stookkosten en babys kinderen. Ik als volwassene ook hoekhuis heb hem op 23 staan nu en in de nacht 20 graden.
    Als ze groot zijn zullen ze jou ook in de kou laten

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    Doe niet gierig als het gaat over stookkosten en babys kinderen. Ik als volwassene ook hoekhuis heb hem op 23 staan nu en in de nacht 20 graden.
    Als ze groot zijn zullen ze jou ook in de kou laten
    Wauw is wel veel hoor. Ik doe in de nacht ook nooit de kachel aan, niet om te besparen maar ben dat niet gewend, krijg daar hoofdpijn van. Hier ook een hoekhuis en zet m bijna nooit hoger dan 19, dan is het gewoon warm. Soms met douchen 20. In de nacht laat ik m op 17. Heb geen baby's maar 2 kinderen en die lopen onder de dekens alsnog te zweten, zonder kachel..

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    Doe niet gierig als het gaat over stookkosten en babys kinderen. Ik als volwassene ook hoekhuis heb hem op 23 staan nu en in de nacht 20 graden.
    Als ze groot zijn zullen ze jou ook in de kou laten
    Bij mij staat de verwarming nu op 18. Wanneer we slapen zet ik die op 15.

    We hebben een elektrische extra kacheltje die onze slaapkamer opwarmt en constant op 17 graden houd. Dit bespaart op de kosten. Gas is namelijk duurder als elektriciteit. Nergens voor nodig om de gehele huis warm te houden. We gebruiken in de nacht maar 1 kamer.

    Onze elektra en gas kosten totaal gemiddeld is ongeveer 90 euro per maand.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Wij rond de 75,- en dat met een hoekhuis =)

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij rond de 75,- en dat met een hoekhuis =)
    Ik betaal niks. Want jij betaald voor mij. Ik heb namelijk een uitkering.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik betaal niks. Want jij betaald voor mij. Ik heb namelijk een uitkering.
    Good for you.

  8. #38
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb ook een hoekwoning. Goed geïsoleerd ook. Maar hij staat nu overdag echt wel op 22 hoor. Op de slaapkamers staat ie standaard uit. Voor het slapen zet ik m.op 18. Moet er niet aan denken met 22 te gaan slapen op een kamer. Is gewoon vies. Sorry.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wauw is wel veel hoor. Ik doe in de nacht ook nooit de kachel aan, niet om te besparen maar ben dat niet gewend, krijg daar hoofdpijn van. Hier ook een hoekhuis en zet m bijna nooit hoger dan 19, dan is het gewoon warm. Soms met douchen 20. In de nacht laat ik m op 17. Heb geen baby's maar 2 kinderen en die lopen onder de dekens alsnog te zweten, zonder kachel..
    Ja die 23 doe ik even alleen huiskamer gang als het goed warm is zet ik hem lager naar 20 -19 graden. boven staat alles uit verwarm alleen kamers voor bij de kids. Maar toen het babys waren altijd in een lekkere warme kamer. Een baby als die het koud heeft kan die onderkoeld raken met alle gevolgen van dien..

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik betaal niks. Want jij betaald voor mij. Ik heb namelijk een uitkering.
    Wat een hoogmoed

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    Wat een hoogmoed
    Hij heeft een gehandicapten uitkering. Hij is mentaal niet helemaal in orde.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Is 17 graden goed voor een babykamer? Ik heb een elektrische verwarmer geplaatst in onze kamer, want we wonen in een hoekhuis en in de winter zijn de kamers boven koud ookal staat de verwarming aan.

    Ik zet de verwarming op 15 graden(kostenbesparend) en ons kamer zet ik met elektra verwarming op 17 graden. Is 17 graden warmte voldoende voor het slapen gaan voor de baby?
    Je kindje moet ook in de nacht drinken dan is 17 graden best een shock. Maar ja je ontneemt haar al slaap, je kan haar ook wel een prettige temperatuur ontnemen. Je bespaart be3da wat geld zo.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je kindje moet ook in de nacht drinken dan is 17 graden best een shock. Maar ja je ontneemt haar al slaap, je kan haar ook wel een prettige temperatuur ontnemen. Je bespaart be3da wat geld zo.
    kleed je dat kindje helemaal uit met bieden ??? Kind heeft gewoon kleren aan en lichaam van moeder is warm..... wat is het probleem ...

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    kleed je dat kindje helemaal uit met bieden ??? Kind heeft gewoon kleren aan en lichaam van moeder is warm..... wat is het probleem ...
    Jullie hebben dezelfde uitkering, of niet?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Hamdoulillah 3ala koran wa sunnah
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!