1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Mentaal niet in orde? Wat voor diagnose geef je mij dan?
    de diagnose van een persoon die niet over de IUTGESTIPELDE lijn van het leven loopt ... dat maakt hun in de wat o zeker enz enz .... je loopt gewoon buiten de lijnen en daar houden SCHAPEN niet van .....

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vroeg me af he .... als deze geïndoctrineerde schapen vinden dat 17 graden te koud is ..... hoe doe je dat dan wanneer je met je kind wilt gaan wandelen of winkelen ???? Buiten is het kouder ????

    De hele winter binnen blijven en wachten tot dat de temperaturen buiten rond de 20 graden is ????

  3. #63

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Die gast geeft mij ook rood en roept dingen over soennah ofzo in die comment van hem echt vreemd. De koran volgen zoals het is zwart op wit is blijkbaar not done voor sommige..
    Het gaat erom is dat je de soennah verwerpt, ook in de koran staat het belang van de soennah. In soerat an-nisaa staat er letterlijk dat het een verplichting is om de boodschapper van Allah swt te volgen. Je wil dit niet zien of geloven, maar moet je natuurlijk verder ook zelf weten.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    de diagnose van een persoon die niet over de IUTGESTIPELDE lijn van het leven loopt ... dat maakt hun in de wat o zeker enz enz .... je loopt gewoon buiten de lijnen en daar houden SCHAPEN niet van .....
    Snap ik. Met een samenlevingscontract kind erkend en GEZAG toegekend gekregen:


  5. #65
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Die gast geeft mij ook rood en roept dingen over soennah ofzo in die comment van hem echt vreemd. De koran volgen zoals het is zwart op wit is blijkbaar not done voor sommige..
    Je kunt hem ook melden als je wilt.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Het gaat erom is dat je de soennah verwerpt, ook in de koran staat het belang van de soennah. In soerat an-nisaa staat er letterlijk dat het een verplichting is om de boodschapper van Allah swt te volgen. Je wil dit niet zien of geloven, maar moet je natuurlijk verder ook zelf weten.
    Jij begrijpt niet wat Allah bedoelt wanneer die aangeeft van dat je zijn gezant moet volgen. Hier ik zal je helpen zodat je het beter begrijpt:

    4:80 "Wie de gezant gehoorzaamt, die gehoorzaamt God (..)"*

    Aangezien de profeet geen God is , hoe kan het dan dat wij God gehoorzamen als we de profeet gehoorzamen? Heel simpel , God stuurt de wahyi/openbaring naar de profeet , waarna de profeet het aan de mensen verteld en in de koran schrijft.

    Het kan nooit zo zijn dat de profeet dingen heeft gezegd over het geloof wat niet in de koran voorkomt zoals die hadith boeken aangezien de woorden van de profeet door Allah naar hem toe wordt verstuurd door wahyi. En wahyi/openbaring is alleen in de koran nergens anders.

    53:3-4-5 noch spreekt hij uit een bevlieging. *Dit is niet anders dan een ingegeven openbaring. Hem onderwees een grootmachtige

    21:45 Zeg: "Ik waarschuw jullie alleen maar met de openbaring, maar de doven horen de oproep niet, wanneer zij gewaarschuwd worden."

    Tevens geeft Allah aan dat die profeet zal vermoorden als de profeet iets gaat vertellen over de religie volgens zijn eigen mening , zonder de wahyi van Allah:

    69:44-47 En als hij over Ons enige uitspraken zelf bedacht had hadden Wij hem bij de rechterarm gegrepen. Dan hadden Wij hem de levensader doorgesneden. Niet een van jullie had dat van hem kunnen afweren. Het is een vermaning voor de godvrezenden."

    De profeet volgde alleen wat Allah aan hem openbaarde(de Koran):

    10:15 En wanneer Onze tekenen aan hen als duidelijke bewijzen worden voorgelezen, zeggen zij die niet op de ontmoeting met Ons hopen: "Kom met een andere Koran dan deze of verander hem." Zeg: "Het komt mij niet toe hem uit mijzelf te veranderen; ik volg alleen maar wat aan mij wordt geopenbaard. Ik vrees, als ik mijn Heer ongehoorzaam ben, voor een bestraffing op een geweldige dag."

    46:9 Zeg: <ik vertegenwoordig niet iets ongehoords onder de gezanten. Ik weet ook niet wat er met mij en jullie zal gebeuren. Ik volg slechts wat aan mij geopenbaard wordt en ik ben alleen maar een duidelijke waarschuwer.>

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    de gehele Koran zijn verzen die uit de mond van Mohammed kwamen. Echter, het zijn wel de openbaringen van Allah en dus de woord van Allah die Mohammed doorgeeft aan de mensen. Hadith boeken zijn geen openbaringen van Allah. En kan het dus ook niet de woorden zijn geweest van Mohammed.

    [Surah Hūd ayah 57]

    Als jullie je afwenden, dan heb ik jullie DOORGEGEVEN waar ik tot jullie MEE GEZONDEN ben. En mijn Heer zal jullie doen opvolgen door een ander volk en jullie kunnen Hem geen schade toebrengen. Voorwaar, mijn Heer is Waker over alle dingen."

    ‎فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقَدْ أَبْلَغْتُكُمْ مَا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَيْكُمْ ۚ وَيَسْتَخْلِفُ رَبِّي قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلَا تَضُرُّونَهُ شَيْئًا ۚ إِنَّ رَبِّي عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ حَفِيظٌ

    Mensen zoals jij snappen niet dat het draait om de boodschap van de BOODSCHAPPER allèèn, aangezien de profeet al dood is. Allah geeft de Koran verzen door en Mohammed spreekt het uit. Dat is alles. Hadith boeken zijn nooit de woord geweest van Allah, het waren geen openbaringen maar gwn verzinsels van mensen.*