1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.287
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Britse sancties tegen Xinjiang doen Europese Unie blozen

    Londen gaat bedrijven straffen die profiteren van gedwongen arbeid door de islamitische bevolkingsgroep van de Oeigoeren.





    Het Verenigd Koninkrijk (VK) gaat zijn importbeleid van producten uit de Chinese provincie Xinjiang herzien als gevolg van de mensenrechtenschendingen daar. Daarmee neemt de druk op de Europese Unie (EU) toe om Peking meer aan te spreken op de massale schendingen van mensenrechten.


    In het Britse Lagerhuis zei de Minister van Buitenlandse Zaken Dominic Raab dinsdag dat zijn regering er alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat het VK geen goederen uit de regio meer ontvangt.

    Raab zei dat de interneringskampen, willekeurige detentie, politieke heropvoeding, dwangarbeid, marteling en gedwongen sterilisatie van moslims op 'industriële schaal" plaatsvinden noemde de behandeling van de Oeigoeren "werkelijk gruwelijke barbarij".

    China ligt internationaal onder vuur om de onderdrukking van de Oeigoeren. Ze moeten dwangarbeid in fabrieken en op plantages verrichten en ongeveer een miljoen Oeigoeren zitten vast in zogenoemde heropvoedingskampen. De autonome regio Xinjiang is de belangrijkste katoenproducent van China.


    Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch heeft 2020 een afgrijselijk jaar voor de mensenrechten in China genoemd, onder meer vanwege de wrede vervolging van de islamitische bevolkingsgroep.





    In Nederland probeert het kabinet met symboolpolitiek Nederlandse kleding- en textielbedrijven in het Chinese Xinjiang aan te moedigen om de regio te verlaten. Een meerderheid van de Kamer steunde begin december een motie van die strekking van GroenLinks.

    Minister Sigrid Kaag (Buitenlandse Handel) vindt voelde daar eigenlijk niet veel voor. Kaag zei eerder dat het "niet de rol van de overheid" is om de bedrijven daar aan te sporen om te vertrekken. In het VK ziet de regering het echter wel als taak van de overheid om geldstromen aan genocideplegers stop te zetten.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Petje af voor de britten. De Europese Unie gooit al hun democratische normen en waarden weg als het om een paar centen gaat. Aangezien ik Franse producten boycot zal ik meer Engelse producten gaan kopen hierna.

  3. #3
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    w8 EFE!

    Dus ik moet schreeuwen om die 3 miljoen yaghoeren of een paar meer..

    Terwijl Palestina al moord en brand schreeuw een paar decennia lang??


    Nu ineens ga je heilige Moslim uithangen???

    Oweee eventjes sponseren en betalen en gaan bidden...eum 7 x terwijl er doden vallen


    Saudi's die een duiven kot als buren hebben waar het Westen zich dik en blauw betaalt

    Voel mer schreeuwen!!!

    LIARS!!!





  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Bla bla bla symboolpolitiek
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Mooie zet en erg dapper mag gezegd worden. Nou maar hopen dat de hele EU uit mekaar valt en dan zul je zien wie de echte smiegt is binnen de EU.... FRANKRIJK. Aartsrivaal nummero uno

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Mensen denken echt dat Groot Brittannië bezig is met de levens redden van Moslims. Hahaha dit is exact hetzelfde land die verantwoordelijk is voor het ontstaan van Terreurstaat Israël. Die medeplichtig is aan duizenden doden onder de Moslims.
    Heavy

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Respect.....

    Turkije levert ze af aan de poort van China

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Petje af voor de britten. De Europese Unie gooit al hun democratische normen en waarden weg als het om een paar centen gaat. Aangezien ik Franse producten boycot zal ik meer Engelse producten gaan kopen hierna.
    idd

    Noem eens wat dagelijkse britse producten?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Bla bla bla symboolpolitiek


    Wellicht symboolpolitiek, maar samen met de Amerikanen doen de Britten meer
    als de EU doen. En zeker meer als Erdogan met zijn grote bek doet...

    Dus waar wordt er tenminste iets gedaan? Het is duidelijk dat er Amerikanen
    en de Engelse weer de enige zijn die echt wat om mensenrechten geven.

    Jij mag dit weer allemaal afwijzen, maar je kunt het niet weerleggen...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Wellicht symboolpolitiek, maar samen met de Amerikanen doen de Britten meer
    als de EU doen. En zeker meer als Erdogan met zijn grote bek doet...

    Dus waar wordt er tenminste iets gedaan? Het is duidelijk dat er Amerikanen
    en de Engelse weer de enige zijn die echt wat om mensenrechten geven.

    Jij mag dit weer allemaal afwijzen, maar je kunt het niet weerleggen...
    GB en VS die geven om mensenrechten hahaha wat een joke. Deze twee criminele landen hebben meer dan een miljoen aan onschuldige doden op hun geweten in Irak. Een aanval waarvoor de betrokkenen nog steeds niet voor het gerecht zijn verschenen.

    Ach ja mensen zoals jij beginnen altijd de klok wanneer het ze zelf uitkomt. Rubbish absolutely rubbish.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    GB en VS die geven om mensenrechten hahaha wat een joke. Deze twee criminele landen hebben meer dan een miljoen aan onschuldige doden op hun geweten in Irak. Een aanval waarvoor de betrokkenen nog steeds niet voor het gerecht zijn verschenen.

    Ach ja mensen zoals jij beginnen altijd de klok wanneer het ze zelf uitkomt. Rubbish absolutely rubbish.

    Zoals ik al aangaf, jij probeert dit nu af te wijzen.
    Je bent een beetje voorspelbaar aan het worden...

    Maar je kunt het niet ontkennen, of zeggen dat er andere zijn die meer doen.
    Want er is NIEMAND die wat meer doet. Alleen weer Engelse en Amerikanen die wat doen.
    En de feiten liegen er niet om.


    En als reactie op jou whatsaboutism/ jij bak :

    En die miljoen doden in Irak zijn vermoord door andere moslims niet door Amerikanen en Engelse
    tijdens die Illegale oorlog. De burgeroorlog tussen de mensen daar, waar moslims andere moslims
    aan het vermoorden waren vielen de meeste slachtoffer. Ik weet dat zijn onpopulaire feiten op dit
    forum. Maar wederom iets wat niemand kan ontkennen, want de feiten en bewijzen tonen dat aan.

    En een charlatan als Erdogan zegt wat te doen voor moslims in China, maar we weten ondertussen
    allemaal dat hij niets doet voor de mensen daar.
    Het is zelfs zo erg, dat als ze naar broederland Turkije zijn gevlucht, dat de Turkse overheid ze zomaar
    uitlevert aan de Chinezen... Dat doet een president die zegt dat hij moslim is met andere moslims...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Zoals ik al aangaf, jij probeert dit nu af te wijzen.

    Maar je kunt het niet ontkennen, of zeggen dat er andere zijn die meer doen.
    Want er is NIEMAND die wat meer doet. Alleen weer Engelse en Amerikanen die wat doen.
    En de feiten liegen er niet om.

    En die miljoen doden in Irak zijn vermoord door andere moslims niet door Amerikanen en Engelse
    tijdens die Illegale oorlog. De burgeroorlog tussen de mensen daar, waar moslims andere moslims
    aan het vermoorden waren vielen de meeste slachtoffer. Ik weet dat zijn onpopulaire feiten op dit
    forum. Maar wederom iets wat niemand kan ontkennen, want de feiten en bewijzen tonen dat aan.

    En een charlatan als Erdogan zegt wat te doen voor moslims in China, maar we weten ondertussen
    allemaal dat hij niets doet voor de mensen daar.
    Het is zelfs zo erg, dat als ze naar broederland Turkije zijn gevlucht, dat de Turkse overheid ze zomaar
    uitlevert aan de Chinezen... Dat doet een president die zegt dat hij moslim is met andere moslims...
    Hahahaha je bent officeel de grootste ontkenner op Aarde. Amerika zelf geeft toe dat ze schuldig zijn aan zoveel onschuldige doden en dat ze Irak zijn binnen gevallen onder valse informatie. Maar advocaat van de duivel die was daar aanwezig en weet heel goed dat de Irakezen zijn vermoord door Moslims en niet Amerikanen en de Britten.

    Men kan nu zien wat voor persoon je bent en hoeveel schijt je eigenlijk hebt aan de leed en moord die mensen in het verleden hebben ervaren. Het feit dat je simpele historische feiten ontkent daar waar de daders het zelf bekennen. Is bewijs dat je te walgelijk voor woorden bent. Je slangen mentaliteit zal niet werken, rot een eind op.
    Heavy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha je bent officeel de grootste ontkenner op Aarde. Amerika zelf geeft toe dat ze schuldig zijn aan zoveel onschuldige doden en dat ze Irak zijn binnen gevallen onder valse informatie. Maar advocaat van de duivel die was daar aanwezig en weet heel goed dat de Irakezen zijn vermoord door Moslims en niet Amerikanen en de Britten.

    Men kan nu zien wat voor persoon je bent en hoeveel schijt je eigenlijk hebt aan de leed en moord die mensen in het verleden hebben ervaren. Het feit dat je simpele historische feiten ontkent daar waar de daders het zelf bekennen. Is bewijs dat je te walgelijk voor woorden bent. Je slangen mentaliteit zal niet werken, rot een eind op.
    "Amerika zelf geeft toe dat ze schuldig zijn aan zoveel onschuldige doden en dat ze Irak zijn binnen gevallen onder valse informatie."
    Plaats maar eens een link van de erkenning die jij hier toedicht aan de Amerikaanse overheid.

    "weet heel goed dat de Irakezen zijn vermoord door Moslims "
    Een burgeroorlog, en in een land waar hoofdzakelijk moslims wonen, is het voor de hand liggend
    en begrijpelijk dat burgers andere burgers vermoorden. En deze burgers zijn dan moslims.
    Maar jij spreekt over een erkenning van de Amerikaanse overheid, die zie ik dan graag voorbijkomen.

    "Men kan nu zien wat voor persoon je bent "
    Ik ben iemand die graag bij de feiten blijft, jij niet.
    Er is geen een land die het opneemt tegen China nu.
    Alleen de Amerikanen en Britten. Jij ontkent dit, maar er
    zoals verwacht kun je dat niet onderbouwen.

    En nu ontken je dat er een burger oolog de hoofdzaak was van de grote aantallen doden in Irak.

    "hoeveel schijt je eigenlijk hebt aan de leed en moord die mensen in het verleden hebben ervaren. "
    Nee juist niet, Ik blijf bij de waarheid. Jij niet. JIj probeert er een verhaaltje van te maken
    wat jouw scheve kijk op de wereld moet bevestigen. Jij pist met je kletsverhalen over alle graven
    van de mensen die dood zijn gegaan daar.

    "Het feit dat je simpele historische feiten ontkent daar waar de daders het zelf bekennen."
    Nogmaals plaats de link naar de verklaring van de Amerikaanse overheid.

    "Is bewijs dat je te walgelijk voor woorden bent."
    Ik snap dat jij de feiten en de waarheid walgelijk probeert te noemen.

    "Je slangen mentaliteit zal niet werken, rot een eind op."
    Daar komt je racisme weer eens boven drijven...
    Jij bent gewoon een discriminerende racistische woestijn-rat.

    Ik vrees dat ik tevergeefs zal gaan wachten op bewijs stukken van jou zijde.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    "Amerika zelf geeft toe dat ze schuldig zijn aan zoveel onschuldige doden en dat ze Irak zijn binnen gevallen onder valse informatie."
    Plaats maar eens een link van de erkenning die jij hier toedicht aan de Amerikaanse overheid.

    "weet heel goed dat de Irakezen zijn vermoord door Moslims "
    Een burgeroorlog, en in een land waar hoofdzakelijk moslims wonen, is het voor de hand liggend
    en begrijpelijk dat burgers andere burgers vermoorden. En deze burgers zijn dan moslims.
    Maar jij spreekt over een erkenning van de Amerikaanse overheid, die zie ik dan graag voorbijkomen.

    "Men kan nu zien wat voor persoon je bent "
    Ik ben iemand die graag bij de feiten blijft, jij niet.
    Er is geen een land die het opneemt tegen China nu.
    Alleen de Amerikanen en Britten. Jij ontkent dit, maar er
    zoals verwacht kun je dat niet onderbouwen.

    En nu ontken je dat er een burger oolog de hoofdzaak was van de grote aantallen doden in Irak.

    "hoeveel schijt je eigenlijk hebt aan de leed en moord die mensen in het verleden hebben ervaren. "
    Nee juist niet, Ik blijf bij de waarheid. Jij niet. JIj probeert er een verhaaltje van te maken
    wat jouw scheve kijk op de wereld moet bevestigen. Jij pist met je kletsverhalen over alle graven
    van de mensen die dood zijn gegaan daar.

    "Het feit dat je simpele historische feiten ontkent daar waar de daders het zelf bekennen."
    Nogmaals plaats de link naar de verklaring van de Amerikaanse overheid.

    "Is bewijs dat je te walgelijk voor woorden bent."
    Ik snap dat jij de feiten en de waarheid walgelijk probeert te noemen.

    "Je slangen mentaliteit zal niet werken, rot een eind op."
    Daar komt je racisme weer eens boven drijven...
    Jij bent gewoon een discriminerende racistische woestijn-rat.

    Ik vrees dat ik tevergeefs zal gaan wachten op bewijs stukken van jou zijde.
    Ik plaats hier bewijs dat Amerika zelf erkent onschuldigen te hebben vermoord. Niet om jou een plezier te doen maar om de hier mensen te laten zien wat voor stuk vuil je bent in je haat naar Moslims en het vervalsen van historische feiten.

    Als het aan mij lag was je per direct verbannen van dit forum. Zoals ik dus al eerder aangaf oprotten van mij vuile haatprediker dat je bent.



    Soldiers killed innocent Iraqis, U.S. admits
    Associated Press
    Sunday, July 27, 2008 10:01pm
    LOCAL NEWSNATION / WORLD

    BAGHDAD — The U.S. military admitted Sunday that American soldiers killed innocent civilians after opening fire on a car last month on the heavily secured Baghdad airport road.

    The statement — which called the man and two women killed “law abiding citizens of Iraq” — reversed earlier military claims that they were suspected militants who shot at a parked American convoy.

    The military blamed the shooting on a series of misunderstandings and said “neither the soldiers nor civilians involved in the incident were at fault.”

    The June 25 shooting deaths sparked controversy after Iraqi officials identified the three people killed as bank employees, not militants. The initial military statement claiming they were suspected militants raised concerns because it suggested that tight security on the road leading to Baghdad international airport had been penetrated.

    An investigation showed the soldiers fired at the civilian car when it failed to follow orders to stop as it approached the convoy, which had pulled to the side of the road because of maintenance problems, the military said Sunday.

    https://www.heraldnet.com/news/soldi...is-u-s-admits/


    Stuk vuil dat je bent, tfoe op jou vieze slang.
    Heavy

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik plaats hier bewijs dat Amerika zelf erkent onschuldigen te hebben vermoord. Niet om jou een plezier te doen maar om de hier mensen te laten zien wat voor stuk vuil je bent in je haat naar Moslims en het vervalsen van historische feiten.

    Als het aan mij lag was je per direct verbannen van dit forum. Zoals ik dus al eerder aangaf oprotten van mij vuile haatprediker dat je bent.



    Soldiers killed innocent Iraqis, U.S. admits
    Associated Press
    Sunday, July 27, 2008 10:01pm
    LOCAL NEWSNATION / WORLD

    BAGHDAD — The U.S. military admitted Sunday that American soldiers killed innocent civilians after opening fire on a car last month on the heavily secured Baghdad airport road.

    The statement — which called the man and two women killed “law abiding citizens of Iraq” — reversed earlier military claims that they were suspected militants who shot at a parked American convoy.

    The military blamed the shooting on a series of misunderstandings and said “neither the soldiers nor civilians involved in the incident were at fault.”

    The June 25 shooting deaths sparked controversy after Iraqi officials identified the three people killed as bank employees, not militants. The initial military statement claiming they were suspected militants raised concerns because it suggested that tight security on the road leading to Baghdad international airport had been penetrated.

    An investigation showed the soldiers fired at the civilian car when it failed to follow orders to stop as it approached the convoy, which had pulled to the side of the road because of maintenance problems, the military said Sunday.

    https://www.heraldnet.com/news/soldi...is-u-s-admits/


    Stuk vuil dat je bent, tfoe op jou vieze slang.
    Spijkers op laag water

    Jij geeft eerder aan dat de amerikanen erkennen dat er 1miljoen burger slachtoffers zijn gevallen door hun toedoen. En dan kom je nu aan met een enkel voorval . Of zijn bij dit vuurgevecht 1 miljoen slacht offers gevallen?

    Je beweert hier zaken die helemaal niet kloppen. Je bent gewoon zaken aan het verzinnen. En leugenachtige uitspraken aan het doen. En dat allemaal terwijl jij je racisme weer eens niet in bedwang kunt houden.

    1 artikel plaats je om je leugens recht te houden. Zoals ik al eerder zei, jij pist op de graven van 1 miljoen mensen. met je leugens.

    Ik kan ook wat artikels plaatsen wat de burger oorlog weer geeft, neem je dat dan voor waar aan? Dat verlang je wel van mij...

    Logica, rechtvaardigheid, de waarheid, fatsoen, niet discrimineren en niet racistisch zijn, zijn allemaal zaken die je vreemd zijn.... wat zonde zeg.