1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    zo in mijn sas met badedas!
    Ja zo kan ik ook manieren bedenken om hogerop te komen. Gewoon een boek schrijven die heet de rebelse afvallige. Binnen een week ben je bestseller en krijg je allemaal prijzen haha.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Precies je zegt het zelf. En Marcouch is gast ina ndermans huis en toch zo ver kunnen komen. Bovendien ''meedoen met de samenleving'' is wat we allemaal doen toch. Alleen doet iedereen dat op zijn eigen manier. De een die gaat rappen, de ander die lurkt aan balonnen in de auto en gaat zo zijn dood tegemoet en weer een ander die gooit zijn kozzit op Snapchat. Kortom hoog of laag springen heeft Marcouch het nog héél goed gedaan.
    Ik heb geen respect voor mensen als Marcouch. Je hebt van die mensen die hebben respect voor een persoon puur omdat die succesvol is of omdat het zogenaamd een knappe meid is. Nou bij mij komt dat er niet in. Je principes is wat je maakt en breekt voor mij.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik heb geen respect voor mensen als Marcouch. Je hebt van die mensen die hebben respect voor een persoon puur omdat die succesvol is of omdat het zogenaamd een knappe meid is. Nou bij mij komt dat er niet in. Je principes is wat je maakt en breekt voor mij.
    Ik snap precies wat je bedoelt. En heel goed en ik zeg je eerlijk dat is wat ik kan waarderen aan een man. Als die niet meegaat met massa en mainstream maar gewoon zijn eigen mening heeft. Maar zoals je zegt je kan eigen mening hebben. Waar iedereen hem afkraakt op zijn minpunten geef ik hem compliment op zijn pluspunten. En daar hoeft 3allal of Achmed het niet mee eens te zijn. Zal mij worst wezen. Marcouch is burgemeester in Nederland. Nachtmerrie van elke hollander

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ik snap precies wat je bedoelt. En heel goed en ik zeg je eerlijk dat is wat ik kan waarderen aan een man. Als die niet meegaat met massa en mainstream maar gewoon zijn eigen mening heeft. Maar zoals je zegt je kan eigen mening hebben. Waar iedereen hem afkraakt op zijn minpunten geef ik hem compliment op zijn pluspunten. En daar hoeft 3allal of Achmed het niet mee eens te zijn. Zal mij worst wezen. Marcouch is burgemeester in Nederland. Nachtmerrie van elke hollander
    Hij zal vast pluspunten hebben. Beschouw Marcouch of Arib niet als hel op Aarde. Heb nog velen malen meer respect voor types als hun dan een crimineel als Redouan Taghi. Maar goed zo kan ik overal wel wat goeds in vinden.

    Bedoel vond Hitler ook een uitstekende schilder en zeer intelligent hoe hij industriële boost heeft gecreëerd doormiddel van innovatieve ideeën.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Marcouch, Arib, Aboutaleb, allemaal huisslaven van PVDA.
    PVDA is een opportunistische partij die met alle winden mee vaart wanneer het hen goed uitkomt. Zie alleen hoe Assher zijn principes heeft verloochend om aan de pijpen van Rutte's VVD te dansen.
    Wat een naar clubje is dat...
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vind het maar een walgelijk mannetje. Hoe die liep te dansen met homo's op een boot, terwijl die een grote glimlach heeft.

    Tuurlijk zn inner gay kwam naar boven

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hij zal vast pluspunten hebben. Beschouw Marcouch of Arib niet als hel op Aarde. Heb nog velen malen meer respect voor types als hun dan een crimineel als Redouan Taghi. Maar goed zo kan ik overal wel wat goeds in vinden.

    Bedoel vond Hitler ook een uitstekende schilder en zeer intelligent hoe hij industriële boost heeft gecreëerd doormiddel van innovatieve ideeën.
    JA precies en zo is het. Kortom een mening hebben over iemand komt veel meer bij kijken en het is niet zwart wit. Je kan niet door 1 ding zeggen die is goed of die is slecht heel simpel. En wat jij zegt zo zie ik het ook. Als je op straat met mensen spreekt dan kom je bijv gevallen tegen die respect hebben voor Taghi maar Marcouch of Azarkan of noem maar op uitkotsen. Ja dan denk ik bij mezelf ieder ze mening maar dan gelden duidelijk andere normen en waarden die niet overeen komen met die van mij.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Tuurlijk zn inner gay kwam naar boven
    Bah die hoeft me hand niet te schudden haha
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    JA precies en zo is het. Kortom een mening hebben over iemand komt veel meer bij kijken en het is niet zwart wit. Je kan niet door 1 ding zeggen die is goed of die is slecht heel simpel. En wat jij zegt zo zie ik het ook. Als je op straat met mensen spreekt dan kom je bijv gevallen tegen die respect hebben voor Taghi maar Marcouch of Azarkan of noem maar op uitkotsen. Ja dan denk ik bij mezelf ieder ze mening maar dan gelden duidelijk andere normen en waarden die niet overeen komen met die van mij.
    Ja nee criminelen verdienen in mijn optiek geen respect voor hun daden. Dan bedoel ik crimineel volgens het menselijk moraal, niet zozeer wat een land als immoreel kwalificeert.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja nee criminelen verdienen in mijn optiek geen respect voor hun daden. Dan bedoel ik crimineel volgens het menselijk moraal, niet zozeer wat een land als immoreel kwalificeert.
    Mee eens. In principe kijk je naar het kwade en goede. kortom ieder ze mening

  11. #26
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Housje, waarom zou een Marokkaanse burgemeester een nachtmerrie zijn voor elke Hollander?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    ?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.541
    17-11-2004

    Aboutaleb oké, maaaaar Marcouch. Dat wordt dan het einde van de partij.

  14. #29

  15. #30
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Je ben te laat!!
    oOT GAAN ZE DOORGEBBEN

    I NEVEr Lie