1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marcouch: stop met mijn naam te noemen als opvolger Asscher

    De Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch is niet in de race om de opvolger te worden van de donderdag afgetreden PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher.





    "Stop met mijn naam te noemen. Ik omarm Arnhem met huid en haar. Mijn 'ja' ligt hier in Arnhem", zegt hij. De naam van Marcouch als beoogd nieuwe lijsttrekker zong donderdag rond, net als die van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb en de vicevoorzitter van de Europese Commissie Frans Timmermans.

    Marcouch noemt het "te cynisch voor woorden dat juist Asscher ten prooi is gevallen aan de conflicten over de vreselijke kinderopvangtoeslagaffaire."

    Volgens hem liep Lodewijk Asscher zich het vuur uit de sloffen voor kinderen met hun ouders, hun docenten, scholen en buurtgenoten - "iedereen die kinderen hielp."

    Marcouch leerde juist van Asscher het levensmotto "Kinderen eerst - al twintig jaar zijn motto." "Ik beweeg hemel en aarde om Arnhemse wijken op onze schouders te nemen, weg van criminaliteit en armoede en richting veilig en vrij. Dat leerde ik van hem", aldus de Arnhemse burgemeester.

    Marcouch trad in 2017 aan als burgemeester van Arnhem.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Frans Timmermans is de beste kandidaat, welbespraakt en hij heeft een goede uitstraling. Met Ahmed kunnen ze rekenen op nog minder zetels. Hij krijgt waarschijnlijk wel veel homoseksuele stemmers.

  3. #3
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ik heb respect!

    Laat dit duidelijk zijn!!

    Maar ik verwacht respect terug!!

    Of ik laat je het Verschil niet meer weten van het Noorden van het Zuiden!!

    Of ben je een paar jaar terug vergeten??
    Doen je bewusteloos KO was

    Lieg ik???

  4. #4
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ruim mijn account op om te beginnen..

    ik hoef die sh** niet!!


    Vers van de pers..

    Ik vecht gewoon anders en heb meer resultaat!!
    Niet denken ik laat je in de steek!

    Ik geef je kansen a dombo!


    je werkt voor me en hebt zelfs niet door

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch is niet in de race om de opvolger te worden van de donderdag afgetreden PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher.





    "Stop met mijn naam te noemen. Ik omarm Arnhem met huid en haar. Mijn 'ja' ligt hier in Arnhem", zegt hij. De naam van Marcouch als beoogd nieuwe lijsttrekker zong donderdag rond, net als die van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb en de vicevoorzitter van de Europese Commissie Frans Timmermans.

    Marcouch noemt het "te cynisch voor woorden dat juist Asscher ten prooi is gevallen aan de conflicten over de vreselijke kinderopvangtoeslagaffaire."

    Volgens hem liep Lodewijk Asscher zich het vuur uit de sloffen voor kinderen met hun ouders, hun docenten, scholen en buurtgenoten - "iedereen die kinderen hielp."

    Marcouch leerde juist van Asscher het levensmotto "Kinderen eerst - al twintig jaar zijn motto." "Ik beweeg hemel en aarde om Arnhemse wijken op onze schouders te nemen, weg van criminaliteit en armoede en richting veilig en vrij. Dat leerde ik van hem", aldus de Arnhemse burgemeester.

    Marcouch trad in 2017 aan als burgemeester van Arnhem.
    Hahahahaha Marcouch de huisslaaf die opkomt voor Asscher de Zionistische geldschieter, wie had het gedacht.
    Heavy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Hij zou goed zijn als opvolger van Asscher. Go Marcouch! Kunnen velen Maroc van leren. Burgemeester worden in een land wat niet van jou is. Doe dat maar na.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Hij zou goed zijn als opvolger van Asscher. Go Marcouch! Kunnen velen Maroc van leren. Burgemeester worden in een land wat niet van jou is. Doe dat maar na.
    Oh shit hahaha pas maar op hoor. Mensen als Marcouch geloven wel degelijk dat Nederland van hun is. Dat is namelijk het toppunt van Integratie en assimilatie.

    Sterker nog types als Marcouch en Arib zullen zichzelf eerder Nederlanders noemen dan Marokkaans
    Heavy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oh shit hahaha pas maar op hoor. Mensen als Marcouch geloven wel degelijk dat Nederland van hun is. Dat is namelijk het toppunt van Integratie en assimilatie.

    Sterker nog types als Marcouch en Arib zullen zichzelf eerder Nederlanders noemen dan Marokkaans
    Geloven en daadwerkelijk eigendom is een groot verschil. Wat hij gelooft of voelt doet er niet toe joh. Hij heeft burgemeester bereikt in een land wat niet van hem is noch van welke Amarok dan ook

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Demo zal een traantje wegpinken uit azulistisch trots

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Geloven en daadwerkelijk eigendom is een groot verschil. Wat hij gelooft of voelt doet er niet toe joh. Hij heeft burgemeester bereikt in een land wat niet van hem is noch van welke Amarok dan ook
    Tja meningen zijn daarover verdeeld. Er zijn zelfs autochtonen die willen horen dat mensen zichzelf liever Nederlander noemen en meedoen met de samenleving. Als je dat doet dan is het logisch dat je Nederland beschouwt als iets wat van jou is en waar je dus verschil in mag maken. Dat is waarom ze hun toetreding maken in de politiek.

    Immers heeft een gast niks te zeggen in het huis waar hij op bezoek is.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Marcouch’s motto chakem erop los

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Tja meningen zijn daarover verdeeld. Er zijn zelfs autochtonen die willen horen dat mensen zichzelf liever Nederlander noemen en meedoen met de samenleving. Als je dat doet dan is het logisch dat je Nederland beschouwt als iets wat van jou is en waar je dus verschil in mag maken. Dat is waarom ze hun toetreding maken in de politiek.

    Immers heeft een gast niks te zeggen in het huis waar hij op bezoek is.








    Ik zweer het deze gasten zijn raar.

    Hebben kritiek op zaken/land waar ze te gast zijn


    Val je flauw of zo jerrely pick him up

    Wat is dit met de Wil v/d Vader politiek

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Marcouch’s motto chakem erop los
    Vind het maar een walgelijk mannetje. Hoe die liep te dansen met homo's op een boot, terwijl die een grote glimlach heeft.
    Heavy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Tja meningen zijn daarover verdeeld. Er zijn zelfs autochtonen die willen horen dat mensen zichzelf liever Nederlander noemen en meedoen met de samenleving. Als je dat doet dan is het logisch dat je Nederland beschouwt als iets wat van jou is en waar je dus verschil in mag maken. Dat is waarom ze hun toetreding maken in de politiek.

    Immers heeft een gast niks te zeggen in het huis waar hij op bezoek is.
    Precies je zegt het zelf. En Marcouch is gast ina ndermans huis en toch zo ver kunnen komen. Bovendien ''meedoen met de samenleving'' is wat we allemaal doen toch. Alleen doet iedereen dat op zijn eigen manier. De een die gaat rappen, de ander die lurkt aan balonnen in de auto en gaat zo zijn dood tegemoet en weer een ander die gooit zijn kozzit op Snapchat. Kortom hoog of laag springen heeft Marcouch het nog héél goed gedaan.

  15. #15
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vind het maar een walgelijk mannetje. Hoe die liep te dansen met homo's op een boot, terwijl die een grote glimlach heeft.
    zo in mijn sas met badedas!
    A grateful heart is a magnet for miracles