1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    Met deze vrouw liften ook islamhaters mee op de achterbank in een dienstauto dus ja wat verwacht je.
    Absoluut geen respect voor haar.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Deze PVDA vooringenomen huisslaaf zou anders piepen indien het Kuzu of Azarkan betreft.
    Pff als het gaat om DENK dan is er geen seconden dat ze haar bek niet kan houden in de kamer.
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Pff als het gaat om DENK dan is er geen seconden dat ze haar bek niet kan houden in de kamer.
    Maar wel slijmen bij PVV die voor haar een Remigratie plan heeft geschreven in hun fascistische partij programma.

    En een traantje laten voor Islam hater Hiddema die marokkanen ''bad to the bone'' noemt.

    Deze heks kan je toch niet serieus nemen....
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Maar wel slijmen bij PVV die voor haar een Remigratie plan heeft geschreven in hun fascistische partij programma.

    En een traantje laten voor Islam hater Hiddema die marokkanen ''bad to the bone'' noemt.

    Deze heks kan je toch niet serieus nemen....
    je vindt dit erg he hahahaha

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    je vindt dit erg he hahahaha
    Ja we weten dat je een slijmbal bent van Arib, Aboutaleb en Marcouch.
    Kruip maar nog dieper in hun (__)__)
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ja we weten dat je een slijmbal bent van Arib, Aboutaleb en Marcouch.
    Kruip maar nog dieper in hun (__)__)
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Het vertrek van Lodewijk Asscher als lijsttrekker van de PvdA is "vreselijk, onnodig en onterecht", zegt Kamervoorzitter Khadija Arib, tevens nummer twee op de lijst van de partij.





    "Ik had het goed gevonden als hij doorging. ". Arib noemt het "heel treurig" dat er van binnen de partij verzet is gevoerd tegen Asscher.

    Een aantal leden was van plan hem weg te sturen in het verkiezingscongres dat voor dit weekeinde gepland stond, maar veel PvdA'ers spraken ook juist hun steun uit voor de partijleider. "Ik vind het gewoon heel naar. Ik weet dat het binnen de partij ook niet door iedereen wordt gewaardeerd. We moeten zuinig zijn op elkaar", zegt Arib na overleg met de PvdA-fractie.

    Dat Asscher zo snel sorry heeft gezegd voor zijn rol in de toeslagenaffaire, betekent ook dat hij zijn fouten erkent, vindt Arib. "Hij heeft duidelijk zijn excuses aangeboden en niet zo'n beetje ook. Hij heeft het boetekleed aangetrokken en is door het stof gegaan." De toeslagenaffaire heeft Asscher juist een "beter politicus" gemaakt, denkt de Kamervoorzitter. "Het heeft hem gemaakt, geraakt en getekend."

    Niet de enige
    Bovendien richtte het vernietigende toeslagenrapport zich lang niet alleen op Asscher. "Zoals uit het rapport blijkt is hij niet de enige, het hele systeem deugt eigenlijk niet. Iedereen heeft eigenlijk gefaald. Rechtspraak, ambtenaren, bewindspersonen enzovoort."

    Wie de kar nu moet gaan trekken voor de PvdA in de aanloop naar de komende verkiezingen, moet nog blijken. Arib staat achter Asscher op de lijst en wordt mogelijk gewoonweg een plekje opgeschoven. Maar de sociaaldemocraat wil daar nog niet op vooruitlopen. "Eerst even verwerken dat een hele fijne collega nu eigenlijk gedwongen is afgetreden."
    “Het is treurig, het is naar, het is vreselijk” aldus Khadija Arib. Ik neem aan dat ze bedoelt wat die 26000 mensen is aangedaan. Het is vanzelfsprekend het is terecht het is verstandig om deze man zonder uitstraling eruit te gooien. Sinds hij bij de Partij Van De Achterbakse politici is gekomen zijn het schoothondjes van rechts geworden. Nu nog afscheid nemen van schoothondjes Aboukalb, Arib, Marcouch en wie weet zal de partij weer zijn kiezers terug krijgen. Hopelijk vallen er meer koppen want Asscher is natuurlijk niet de enige verantwoordelijke. Iedereen die verantwoordelijk is voor dit discriminerend beleid en die staat voor institutioneel racisme moet aftreden. Anders kunnen we meer van dit soort zaken verwachten in de toekomst.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Maar wel slijmen bij PVV die voor haar een Remigratie plan heeft geschreven in hun fascistische partij programma.

    En een traantje laten voor Islam hater Hiddema die marokkanen ''bad to the bone'' noemt.

    Deze heks kan je toch niet serieus nemen....
    Nee absoluut niet ze heeft meerdere malen bewezen dat ze niet bij onze gemeenschap hoort noch een greintje van eer heeft om de NSB nazaten de mond te snoeren. Als zij Moslim is dan is Hirsi Ali een Shaykh.
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ja we weten dat je een slijmbal bent van Arib, Aboutaleb en Marcouch.
    Kruip maar nog dieper in hun (__)__)
    Wat verwacht je anders van een zionist.
    Heavy

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee absoluut niet ze heeft meerdere malen bewezen dat ze niet bij onze gemeenschap hoort noch een greintje van eer heeft om de NSB nazaten de mond te snoeren. Als zij Moslim is dan is Hirsi Ali een Shaykh.
    Wie bepaalt wie er bij die gemeenschap hoort?
    En op basis waarvan?

  11. #26
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    zij hoort niet bij ons mikeH. Jij bepaald niet of zij wel of niet bij ons hoort. Vrouwen die racisten laten meeliften horen bij jullie. Vrouwen die partijdig zijn in de kamer horen bij jullie.
    En hoe weet jij dan waar MikeH bij zou horen?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wie bepaalt wie er bij die gemeenschap hoort?
    En op basis waarvan?
    De kenmerken zijn makkelijk aantoonbaar voor een ieder die lang genoeg kijkt en luistert. De kenmerken die een gemeenschap met elkaar deelt, dat is wat maakt of het kan worden beschouwd als overtuigd bewijs of iemand tot je "groep" behoort.

    Voorbeeld hiervan is het Islamitische identiteit. Natuurlijk zijn er meerdere stromingen binnen de Islam die een ieder hun eigen opvattingen hebben in bepaalde aspecten. De stroming waar ik tot behoor die gelooft niet in je levensovertuiging verborgen houden als iemand erom vraagt en je beroepen op het standvastig seculier zijn.
    Heavy

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie
    En hoe weet jij dan waar MikeH bij zou horen?
    hij is een shrif hoor, bastaardzoontje van al Saud zei hij een keer.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    hij is een shrif hoor, bastaardzoontje van al Saud zei hij een keer.
    Lol?
    Waar zei ik zoiets?

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De kenmerken zijn makkelijk aantoonbaar voor een ieder die lang genoeg kijkt en luistert. De kenmerken die een gemeenschap met elkaar deelt dat is wat maakt of het kan worden beschouwd als overtuigd bewijs of iemand tot je "groep" behoort.

    Voorbeeld hiervan is het Islamitische identiteit. Natuurlijk zijn er meerdere stromingen binnen de Islam die een ieder hun eigen opvattingen hebben in bepaalde aspecten. De stroming waar ik tot behoor die gelooft niet in je levensovertuiging verbogen houden en je beroepen op het standvastig seculier zijn.
    Dan bedoel je dus de groep moslims.
    Dat lijkt me nogal logisch dan als ze inderdaad seculier is.

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    zij hoort niet bij ons mikeH. Jij bepaald niet of zij wel of niet bij ons hoort. Vrouwen die racisten laten meeliften horen bij jullie. Vrouwen die partijdig zijn in de kamer horen bij jullie.
    Ik zeg niet dat ik wat bepaal.
    Ik vraag wie het wel bepaalt en op basis waarvan.

    En wie zijn jullie in die zin van jou?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Lol?
    Waar zei ik zoiets?


    Dan bedoel je dus de groep moslims.
    Dat lijkt me nogal logisch dan als ze inderdaad seculier is.


    Ik zeg niet dat ik wat bepaal.
    Ik vraag wie het wel bepaalt en op basis waarvan.

    En wie zijn jullie in die zin van jou?
    Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
    Heavy