1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De enige onzin hier ben jij stuk stront. Vooral niet serieus nemen deze slang.

    Het is gewoon een feit dat Marcouch Salafisten in dit land wilt bestrijden en ze demoniseert als een groep dat gehaat mag worden. Hier is geen discussie over mogelijk.



    Marcouch wil verbod salafistische organisaties, maar minister zegt nee

    https://www.omroepgelderland.nl/nieu...ister-zegt-nee
    '
    We hadden het wel over Arib, niet over Marcouch.
    Daarnaast is het willen bestrijden van clubs die ondemocratisch zijn en geweld niet uitsluiten, niet iets waar ik het erg mee oneens kan zijn.
    Wel even los van of dat is wat salafisme is, die discussie hebben we al eerder gehad, maar dat lijkt Marcouch in ieder geval wel te claimen,

    Dat willen bestrijden geldt niet alleen als Wilders zoiets wil, maar ook als mensen die zichzelf moslims noemen dat willen,

    En dat willen bestrijden is echt iets anders dan de hele islam willen verbieden, tenzij je zelf denkt dat de islam in essentie ondemocratisch is en geweld niet uitsluit.

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Oke, niet extremer maar ook populistisch. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen, want ik volg het allang allemaal niet meer. Maar ik denk wel dat dit de voornaamste reden is dat vele hen anders zijn gaan zien. Ze zijn meegegaan in de verharding, en het politieke klimaat dat ontstond. Uiteindelijk hebben we met zn allen niets aan een samenleving waar mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Daar sta ik ook niet voor.
    Wie zijn precies ze?
    Arib is trouwens natuurlijk alleen verantwoordelijk voor haar eigen uitspraken en gedrag.
    Als Marcouch iets negatiefs zegt over bepaalde moslims heeft Arib daar niets mee te maken.
    Maar hoewel ik het niet allemaal op de voet heb gevolgd, kan ik me van Arib toch niet veel erg polariserend herinneren.
    Dat ze Wilders een lift geeft, is dat nou het ergste?

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Waarom zie ik hier moslims in discussie met een onbesneden schoft?

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    '
    We hadden het wel over Arib, niet over Marcouch.
    Daarnaast is het willen bestrijden van clubs die ondemocratisch zijn en geweld niet uitsluiten, niet iets waar ik het erg mee oneens kan zijn.
    Wel even los van of dat is wat salafisme is, die discussie hebben we al eerder gehad, maar dat lijkt Marcouch in ieder geval wel te claimen,

    Dat willen bestrijden geldt niet alleen als Wilders zoiets wil, maar ook als mensen die zichzelf moslims noemen dat willen,

    En dat willen bestrijden is echt iets anders dan de hele islam willen verbieden, tenzij je zelf denkt dat de islam in essentie ondemocratisch is en geweld niet uitsluit.


    Wie zijn precies ze?
    Arib is trouwens natuurlijk alleen verantwoordelijk voor haar eigen uitspraken en gedrag.
    Als Marcouch iets negatiefs zegt over bepaalde moslims heeft Arib daar niets mee te maken.
    Maar hoewel ik het niet allemaal op de voet heb gevolgd, kan ik me van Arib toch niet veel erg polariserend herinneren.
    Dat ze Wilders een lift geeft, is dat nou het ergste?
    Niet jokken Mike. Je kunt het onmogelijk alleen over Arib hebben als je vraagt, Waar heeft 1 van hen. Je hebt het gewoon over de kliek Arib, Marcouch, Aboutaleb. Clubs? Je doet net alsof we het hier hebben over PSV of de Hells Angels?

    We hebben het hier over gelovigen die zichzelf Salafisten noemen en zo worden gedemoniseerd dat ze mogen worden gehaat en bestreden. Als je denkt zoiets te kunnen verdedigen dan ben je echt bij de verkeerde persoon. Ik heb namelijk zero tolerance voor NSB praktijken waarin we geloofsgroepen wegzetten als een gevaar dat mag worden ontmanteld. Zulke praktijken horen namelijk thuis in de tweede wereld oorlog.

    Arib heeft andere kwesties die haar doen schaden. Het feit zoals je zelf zegt dat Wilders een lift geeft. De lobbyist die haar afkomst en zogenaamde geloof openlijk al jarenlang bestrijd. Das bewijs voor mij dat ze geen enkel geweten heeft richting haar gemeenschap. Maar ik ga er niet vanuit dat ze bij onze gemeenschap is en ook geen Moslim. Simpelweg om het feit dat ze gewoon heeft ontkend Moslim te zijn en weigerde daarop in te gaan. Dat ze in plaats daarvan wel standvastig seculier is. Dat vertelt mij en anderen als Moslim zijnde meer dan genoeg.
    Heavy

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Een hele discussie voor niks, wanneer gaan mensen eindelijk doorkrijgen dat de politiek een poppenkast is. Nadat ze een show hebben opgevoerd stappen ze bij elkaar in de auto en lachen de simpele burgers uit. Dit geldt ook voor Khadija Arib. Natuurlijk is ze bevriend met Wilders, waarom kijkt men hiervan op? Ze werken samen!
    dit.

    Plus ik zou nooit strijden om de Nederlandse zaak. Eerst best mogelijkheid kotsen je ze genadeloos uit.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat lelijke gedrocht verdient geen voorzitterschap. Ze is zo partijdig als de pest, bijna niemand kan zich de voorzitters van hiervoor herrineren. Die deden namelijk gewoon hun werk.
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nee, mensen als zij, Aboutaleb, Marcouch hebben de stammencultuur achter zich kunnen laten.
    Objectief handelen conform de gestelde regels, niet de "eigen" mensen bevoordelen, en wegkijken.

    Daarom worden deze mensen gehaat. En natuurlijk omdat deze mensen hebben bewezen, wél succesvol te zijn.
    Dat men in NL carrière kan maken ongeacht ras, afkomst, geslacht.
    Een uncle tom of in haar geval tante khadija .

  6. #81
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    dit.

    Plus ik zou nooit strijden om de Nederlandse zaak. Eerst best mogelijkheid kotsen je ze genadeloos uit.
    waarom niet , je leeft hier je je praat hier je schijt hier je uitkering is hier, waarom niet nederland verdedigen , ?

  7. #82
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    gadija arib ,aboetaleb marokoesh, zijn in het kader van muliti linksie cultuur binnen gehaald . ook om stemmen van de achterban, eigenlijk alle drie leeghoofden .

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nee, mensen als zij, Aboutaleb, Marcouch hebben de stammencultuur achter zich kunnen laten.
    Objectief handelen conform de gestelde regels, niet de "eigen" mensen bevoordelen, en wegkijken.

    Daarom worden deze mensen gehaat. En natuurlijk omdat deze mensen hebben bewezen, wél succesvol te zijn.
    Dat men in NL carrière kan maken ongeacht ras, afkomst, geslacht.
    Objectief handelen om te dansen naar de maat van de blanken . En ze zijn niet aangenomen voor hun tallent maar puur om stemmen te ronselen voor de elitepartijen waar voor hun dienen. We kennen immers de token handelingen van de blanken waar ze paar huisalochtoontjes voortrekken . Omdan hun in de media als succcesvole huisalochtoontjes neer te zetten . Omdan hun te gebruiken tegen de algehele gemeenschap. Succes en tallent heeft hier niks mee te maken marokkaan zijn was genoeg om huisalochtoontje arib om op de lijst te zetten om haar te gebruiken tegen de gemeenschap . Net zoals de rest van van de huisalochtoontjes in de rest van de elite partijen .

  9. #84
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    De echte leeghoofden zijn degene die de politiek serieus nemen.
    neem je het dan niet serieus ?

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De enige onzin hier ben jij stuk stront. Vooral niet serieus nemen deze slang.

    Het is gewoon een feit dat Marcouch Salafisten in dit land wilt bestrijden en ze demoniseert als een groep dat gehaat mag worden. Hier is geen discussie over mogelijk.



    Marcouch wil verbod salafistische organisaties, maar minister zegt nee

    https://www.omroepgelderland.nl/nieu...ister-zegt-nee
    Ergste nog dat hij glashard zat te liegen over rasoel na de onthoofding in frankrijk door te zeggen dat rasoel in daar al kufr zou wonen.

  11. #86
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    relax aboe ra9ra9

  12. #87
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nee, mensen als zij, Aboutaleb, Marcouch hebben de stammencultuur achter zich kunnen laten.
    Objectief handelen conform de gestelde regels, niet de "eigen" mensen bevoordelen, en wegkijken.

    Daarom worden deze mensen gehaat. En natuurlijk omdat deze mensen hebben bewezen, wél succesvol te zijn.
    Dat men in NL carrière kan maken ongeacht ras, afkomst, geslacht.
    Nu jij nog.

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    gadija arib ,aboetaleb marokoesh, zijn in het kader van muliti linksie cultuur binnen gehaald . ook om stemmen van de achterban, eigenlijk alle drie leeghoofden .
    Ahahaha

    Als ik moet kiezen tussen hen dan kies ik Wilders.

  14. #89
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    waarom niet , je leeft hier je je praat hier je schijt hier je uitkering is hier, waarom niet nederland verdedigen , ?
    ik krijg niks van de overheid. Ik betaal mijn belasting en verder moeten ze mij met rust laten.

    Ana aslan 3ayesch ma bayn al Maghreb wa Hollanda

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Een uncle tom of in haar geval tante khadija .
    Ongetwijfeld
    Heavy