Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
Niet jokken Mike. Je kunt het onmogelijk alleen over Arib hebben als je vraagt, Waar heeft 1 van hen. Je hebt het gewoon over de kliek Arib, Marcouch, Aboutaleb. Clubs? Je doet net alsof we het hier hebben over PSV of de Hells Angels?

We hebben het hier over gelovigen die zichzelf Salafisten noemen en zo worden gedemoniseerd dat ze mogen worden gehaat en bestreden. Als je denkt zoiets te kunnen verdedigen dan ben je echt bij de verkeerde persoon. Ik heb namelijk zero tolerance voor NSB praktijken waarin we geloofsgroepen wegzetten als een gevaar dat mag worden ontmanteld. Zulke praktijken horen namelijk thuis in de tweede wereld oorlog.

Arib heeft andere kwesties die haar doen schaden. Het feit zoals je zelf zegt dat Wilders een lift geeft. De lobbyist die haar afkomst en zogenaamde geloof openlijk al jarenlang bestrijd. Das bewijs voor mij dat ze geen enkel geweten heeft richting haar gemeenschap. Maar ik ga er niet vanuit dat ze bij onze gemeenschap is en ook geen Moslim. Simpelweg om het feit dat ze gewoon heeft ontkend Moslim te zijn en weigerde daarop in te gaan. Dat ze in plaats daarvan wel standvastig seculier is. Dat vertelt mij en anderen als Moslim zijnde meer dan genoeg.
Waar jok ik?
Dit draadje gaat toch over Arib?
Dat jij Arib Marcouch etc in dezelfde kliek gooit is aan jou, daar doe ik niet aan mee,
Net zoals ik jou verantwoordelijk houd voor jouw uitspraken en daden en niet die van een ander.

Ik zie ze ook niet oproepen tot haat en Arib al helemaal niet.
Kritiek hebben is iets anders dan demoniseren.
Daarnaast is het willen bestrijden van ondemocratische en ideologieën die op andere manieren haaks staan op de normen en waarden hier, verre van demoniseren.
Is volgens jou elke vorm van afkeer jegens bepaalde elementen uit welk geloof dan ook en het willen bestrijden van die elementen, NSB gedrag?
Ik zal altijd strijden tegen discriminatie op welke basis dan ook.
Een haatideologie als neo nazisme, of een geloof.
Dat maakt mij niet uit.

Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
Waarom zie ik hier moslims in discussie met een onbesneden schoft?
Ik?