1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ze hoort bij de ongelovige hypocriete democraten.

    Bepaald door Allaah in Zijn boek.

    Zij voldoet aan de kenmerken van een murtad(ketter)
    Sheikh miجwil

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Dat interview ken ik niet, maar zij en andere Marokkanen in de politiek zeggen wel vaker dingen waarvan ik denk, waarom ben je niet zo scherp als het om andere zaken gaat. Dan ben je ineens mild en empatisch.
    Vervolgens verbolgen erover zijn, als mensen je daarop aanspreken. Maar ja, politiek is sowieso een grote poppenkast.
    Hier ze had een gesprek met Marcouch. Die op dat moment besloot om de meest belachelijke outfit van het jaar te dragen.

    https://youtu.be/3KjyemzMIWw
    Heavy

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Arib bijvoorbeeld beschouw ik absoluut niet als Moslim. Er werd haar de vraag gesteld of zij gelooft in Allah. Ze weigerde daarop te antwoorden en zei in plaats daarvan dat ze seculier is. De soort vrouw dat niet openhartig voor haar geloof in Allah durft uit te komen. Maar haar gedrag spreekt boekdelen.

    Hoe ze met vlinders in haar buik kijkt naar Wilders en stilzwijgend luistert naar ieder haatdragend woord over Marokkanen en Moslims wanneer die in de kamer spreekt.
    Ik weet niet of ze een moslima is en het kan me ook niet schelen. Volgens jou zegt ze wel dat ze seculier is. Dat zou kunnen betekenen dat ze érgens in geloofd, maar tegelijkertijd dat ze vindt dat de overheid zich daar niet mee moet bemoeien. Heb je daar een probleem mee?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wie bepaalt wie er bij die gemeenschap hoort?
    En op basis waarvan?
    Mike, over welke "gemeenschap" gaat het eigenlijk? Heb je énig idee? Ik in ieder geval niet.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    zij hoort niet bij ons mikeH. Jij bepaald niet of zij wel of niet bij ons hoort. Vrouwen die racisten laten meeliften horen bij jullie. Vrouwen die partijdig zijn in de kamer horen bij jullie.
    Over wat voor "gemeenschap" heb je het eigenlijk?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    zij hoort niet bij ons mikeH. Jij bepaald niet of zij wel of niet bij ons hoort. Vrouwen die racisten laten meeliften horen bij jullie. Vrouwen die partijdig zijn in de kamer horen bij jullie.
    Over welke "gemeenschap" heb jij het eigenlijk? Welke "ons"? Bedoel je die 17.000.000 miljoen Nederlanders met hun 2e Kamervoorzitter? Bedoel je dát met "ons"? Waar heb je het eigenlijk over?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De kenmerken zijn makkelijk aantoonbaar voor een ieder die lang genoeg kijkt en luistert. De kenmerken die een gemeenschap met elkaar deelt, dat is wat maakt of het kan worden beschouwd als overtuigd bewijs of iemand tot je "groep" behoort.

    Voorbeeld hiervan is het Islamitische identiteit. Natuurlijk zijn er meerdere stromingen binnen de Islam die een ieder hun eigen opvattingen hebben in bepaalde aspecten. De stroming waar ik tot behoor die gelooft niet in je levensovertuiging verborgen houden als iemand erom vraagt en je beroepen op het standvastig seculier zijn.

    Onze 2e Kamervoorzitter gelooft dan in een stroming die vindt dat dat wél kan? Nou ja, als dat al zo zou zijn, wat maakt haar of jouw visie meer of minder geloofwaardig, betrouwbaar, authentiek?

    Helemaal niets, TDM. Jij speelt een rol op een marginaal internetforum. Zij speelt een rol in het landsbestuur. Los van haar achtergrond of religieuze overtuiging wordt ze alom geprezen voor de manier waarop ze haar taak vervult. Daar kan zelfs DENK niet omheen, hoewel zij het er overduidelijk anders over lijken te denken.

    Mensen zoals jij zouden een voorbeeld moeten nemen aan mevrouw Arib. "Dat is wat je, als immigrant, of kind van immigranten", in dit land kunt bereiken".

    Tjezus man, bedenk eens waar je woont...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    990
    08-12-2010

    wat een debielen hier.....

    jullie snappen er geen bal van. ja er zijn mensen kapot en gezinnen kapot gemaakt en ga zo maar verder. ik vind het juist dapper
    dat hij zijn fouten heeft erkend. het was een goede zelfreflectie en handeling voor hem zelf. zolang de slachtoffers geholpen worden
    en krijgen wat ze verdiend hebben vind ik het goed. waar ik niet tegen kan is zij die verantwoordelijk zijn en moeten gewoon uit de kast
    komen zoals asscher dat heeft gedaan.


    mevrouw arib is een andere koek. zij kan heel goed in haar schoenen staan en is zeer slimme vrouw. heeft het spelletje door en door.
    ze blijft neutraal; kiest niet voor de Marokkanen of moslims en ook niet voor de Nederlanders.
    hollanders zijn gewoon kakkers en ze steken je als ze de kans krijgen, ook in de politiek en dat heeft arib heel goed door.
    je moet het spelletje goed spelen en ze de kans niet geven om je onder welke mom dan ook je te kleineren en beledigen kapot maken.

    farid en zn partij zijn weer slecht in het spelletje spelen. zij worden afgerekend onder het mom van partijdig.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    [QUOTE=webweb;134867391]wat een debielen hier.....

    “ik vind het juist dapper
    dat hij zijn fouten heeft erkend. het was een goede zelfreflectie en handeling voor hem zelf. “

    Ja zo kun het ook noemen , feit is dat hij onder druk vertrokken is. Laatst op de televisie met Sven Kokkelman ontkende hij alle betrokkenheid.


    “ mevrouw arib is een andere koek. zij kan heel goed in haar schoenen staan en is zeer slimme vrouw. heeft het spelletje door en door.
    ze blijft neutraal; kiest niet voor de Marokkanen of moslims en ook niet voor de Nederlanders. “

    Genoeg video’s op youtube waarin je ziet dat ze wel degelijk partijdig is. Sterker nog ze onderbreekt vooral Kuzu of Farid en laat. “ de heer” Wilders ondertussen haat zaaien en schelden. Af en toe staat hij daar te blèren en te vloeken als een straatschoffie. Dan hoor je haar niet. Zij is gewoon boos omdat Denk die video heeft gemaakt over die Turken met hun dubbele agenda en ze voelt zich aangesproken omdat zij ook vaak voor moenafiqa is uitgemaakt. De voorzitter hoort altijd onpartijdig te zijn en zij is dat naar mijn mening niet.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Onze 2e Kamervoorzitter gelooft dan in een stroming die vindt dat dat wél kan? Nou ja, als dat al zo zou zijn, wat maakt haar of jouw visie meer of minder geloofwaardig, betrouwbaar, authentiek?

    Helemaal niets, TDM. Jij speelt een rol op een marginaal internetforum. Zij speelt een rol in het landsbestuur. Los van haar achtergrond of religieuze overtuiging wordt ze alom geprezen voor de manier waarop ze haar taak vervult. Daar kan zelfs DENK niet omheen, hoewel zij het er overduidelijk anders over lijken te denken.

    Mensen zoals jij zouden een voorbeeld moeten nemen aan mevrouw Arib. "Dat is wat je, als immigrant, of kind van immigranten", in dit land kunt bereiken".

    Tjezus man, bedenk eens waar je woont...
    Mooi geschreven.


    Groen voor jou!

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Alles wat je zegt is gelogen haha

    Ik hoorde ook dat jij een weeskind was die sinds wieg is misbruikt.

    Ook heb ik vernomen dat er een rabbijn later na de besnijdenis aan je baby piemeltje heeft gezogen.
    ahahahah je bloedt uit je hoekje

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    [QUOTE=Majid86;134867446]
    Citaat Geplaatst door webweb Bekijk reactie
    wat een debielen hier.....

    “ik vind het juist dapper
    dat hij zijn fouten heeft erkend. het was een goede zelfreflectie en handeling voor hem zelf. “

    Ja zo kun het ook noemen , feit is dat hij onder druk vertrokken is. Laatst op de televisie met Sven Kokkelman ontkende hij alle betrokkenheid.


    “ mevrouw arib is een andere koek. zij kan heel goed in haar schoenen staan en is zeer slimme vrouw. heeft het spelletje door en door.
    ze blijft neutraal; kiest niet voor de Marokkanen of moslims en ook niet voor de Nederlanders. “

    Genoeg video’s op youtube waarin je ziet dat ze wel degelijk partijdig is. Sterker nog ze onderbreekt vooral Kuzu of Farid en laat. “ de heer” Wilders ondertussen haat zaaien en schelden. Af en toe staat hij daar te blèren en te vloeken als een straatschoffie. Dan hoor je haar niet. Zij is gewoon boos omdat Denk die video heeft gemaakt over die Turken met hun dubbele agenda en ze voelt zich aangesproken omdat zij ook vaak voor moenafiqa is uitgemaakt. De voorzitter hoort altijd onpartijdig te zijn en zij is dat naar mijn mening niet.

    Helemaal waar. Genoeg bewijzen die aantonen dat ze incompetent is voor haar rol als kamervoorzitter. Ze is partijdig, vooringenomen en bevooroordeeld, in het bijzonder naar DENK toe.

    En juist diegene die haar afkomst en geloof schofferen, is ze te mild voor. Zie alleen hoe ze omgaat met de PVV, Baudet en Hiddema, die haar afschuwen.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  13. #43
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    vreselijke judas arib vindt het vreselijk dat haar vreselijke yahudi broeder aftreedt
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    vreselijke judas arib vindt het vreselijk dat haar vreselijke yahudi broeder aftreedt

    Wow...

    Maar 11 woorden.

    4 beledigingen en 2 discriminerende opmerkingen.
    Waarvan 1 zelfs nog anti-semitisch is... Wow

    Erdogan zou trots op je zijn.

    Stuur dit in, wellicht kan je een zetel bemachtigen in zijn Turkse parlement.


    Of ga je wachten tot een klik-Turk dit leest en je dan aandraagt daar?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Mike, over welke "gemeenschap" gaat het eigenlijk? Heb je énig idee? Ik in ieder geval niet.
    Nee daarom vraag ik het.

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ze hoort bij de ongelovige hypocriete democraten.

    Bepaald door Allaah in Zijn boek.

    Zij voldoet aan de kenmerken van een murtad(ketter)
    Als ze zegt dat ze ongelovig is dan hoort ze bij de ongelovigen, maar ze zegt seculier te zijn,
    Hoe is dat precies hypocriet?
    En ben jij net zo'n idioot als die killier in Utrecht die lukraak democraten roept en daar iets negatiefs mee bedoelt zonder te weten waar je het over hebt?

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
    Jij zegt dat ze niet bij de gemeenschap hoort.
    Welke gemeenschap?
    Die van moslims?
    Die van Marokkanen?
    Die van Nederlanders?