1. #61
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    typisch een joodse wahabi salafi "sheikh". er is helemaal niks mis met feestdagen vieren die niet shirk plegen zoals het aanbidden van andere goden. Allah heeft verschillende volkeren geschapen die hun eigen cultuur, tradities en feestdagen hebben.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    weetje wat 3ansra is ?


    3ansra vier je na het binnen halen van de oogst . rasek fih tben .
    Eerder rask li fih el7lib. Ken 7xilek lhadra,7it nta ma ket sta3refxi be sunnah

  3. #63
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Eerder rask li fih el7lib. Ken 7xilek lhadra,7it nta ma ket sta3refxi be sunnah
    hder darija m3awta malek tsheppa f leklaam.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    hder darija m3awta malek tsheppa f leklaam.
    3andek tal3a fe droj oe safi a xrif. Hamdoulillah 3ala koran oe sunnah.

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    typisch een joodse wahabi salafi "sheikh". er is helemaal niks mis met feestdagen vieren die niet shirk plegen zoals het aanbidden van andere goden. Allah heeft verschillende volkeren geschapen die hun eigen cultuur, tradities en feestdagen hebben.
    Staat letterlijk in de koran dat Allah swt meerder volkeren geschapen heeft en die moeten tot mekaar komen en leren van elkaar. Maar deze zionisten koppen hierzo bestaat de wereld in het Arabisch. Leeghoofden

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    sma3 ale7mar , die viering na de oogst vindt je terug overal in de wereld, zelfs bij de indiannen die risala hadden nog niet ontvangen.

    hou op met achterlijkheid a le7mar,zion rak tele3tih m3ak we hebben je happiness gezien met het accoord,
    hahahahaha

    Je bent echt een mongool.

    Ik zei express niets in het begin want ik wilde dat je jezelft ingraaft pleuris neus.

    Kol sana ya7taflo bel mawsim al fila7i. Ik ben vaak aanwezig geweest in Bouzni9a met mawsim al 3inab (druiven). Dat wordt uitgebreid gevierd met tborida en zo ahahahah

    Deze ezel komt met een zion viering, a3oudou billah



    Echt van genoten hoe je links en rechts bent verkracht op deze topic. Ga ik vaker doen

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    hder darija m3awta malek tsheppa f leklaam.
    was duidelijk.

    Hij spreekt het beter dan jouw hahaha

    Spita

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Staat letterlijk in de koran dat Allah swt meerder volkeren geschapen heeft en die moeten tot mekaar komen en leren van elkaar. Maar deze zionisten koppen hierzo bestaat de wereld in het Arabisch. Leeghoofden
    Haha zie die hier, lekker feest vieren van kuffar en dan andere voor joden uitschelden. Ewa fham.

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Haha zie die hier, lekker feest vieren van kuffar en dan andere voor joden uitschelden. Ewa fham.
    hij geniet van zijn fles in Marokko

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    hij geniet van zijn fles in Marokko
    Wallah ma tfham had lbaxar

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Wallah ma tfham had lbaxar
    7mir met die Big D voorop.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Vervloekt

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Vervloekt
    laten we een cirkel vormen wa nbas9ou 3ala dak dayouth

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    laten we een cirkel vormen wa nbas9ou 3ala dak dayouth
    Is een goede optie

  15. #75
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    hahahahaha

    Je bent echt een mongool.

    Ik zei express niets in het begin want ik wilde dat je jezelft ingraaft pleuris neus.

    Kol sana ya7taflo bel mawsim al fila7i. Ik ben vaak aanwezig geweest in Bouzni9a met mawsim al 3inab (druiven). Dat wordt uitgebreid gevierd met tborida en zo ahahahah

    Deze ezel komt met een zion viering, a3oudou billah



    Echt van genoten hoe je links en rechts bent verkracht op deze topic. Ga ik vaker doen
    sma3 ya iblis, wat je hierboven ijlde is nieuw mawsim d legra hebben ze mawsim aarbei,

    maar 3ansra is anders is een oud sinds mens heid ,in ksa hebben ze geen 3ansra , het is puur boeren ding en gaat om zra3 premaire midel om te overleven ,sinds wanneer doen joden aan landbouw vooral in marokko, joden zijn zaken mensen en makers van el me7raat hoe ze de grond om ploegen ,

    het is geen reglieuse feest ibbi