1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    brAnus wrm reageer je met meerdere accounts op dezelfde pagina?
    Izan, ben geen brabus. A khawarij
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    het is zo triest dat ik zit te denken om niet meer terug te komen. Door hem leest toch niemand meer hier wat er gezegd word.
    Jawel de vruchtbare gesprekken kunnen wel terugkeren indien we daar zelf mee beginnen.
    Zo iemand als hem heeft zichzelf systematisch publiekelijk gebroken. Zijn integriteit is hij volledig kwijt en zijn intentie is voor velen hier duidelijk, hamdulilah.

    Negeer hem of troll met hem. Zie em maar als een kind dat meedoet voor spek en bonen. Vooral niet meer serieus nemen immers is zijn doel altijd stoken voor sensatie.

    Ik ben blij dat hij kleuren heeft bekend. Het is nu duidelijk dat die een Zionist is en dat beschouw ik als een uitstekende afsluiting.
    Heavy

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Brabus heeft hier veel leed aangericht

    Niet normaal, zou hem echt een keer willen ontmoeten. Zou veel van hem leren

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Ik ben er klaar mee met kanker gedrag.

    Kanker ziekte jij.

    Pak die hele forum besa7a a zml ta3 bok.


    Jij vader moet je onterven deen mk yahoodi lagor
    was dit het?


    TDM, kan je zijn reactie melden. Je doet toch niks anders

  5. #50
    moroccan pride

    Reacties
    759
    10-02-2003

    en wat met geld van extreemrechtse Israelische geldschieters en Zionisten wereldwijd aan synagogen en protestantse kerken????ook verbieden??trouwens,die Arabische wahabieten uit SA en Emiraten hebben toch al geknield voor Israel dus waar zijn ze bang voir in het "westen"???

  6. #51
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Het komt neer op het criminaliseren van steun uit het buitenland.

    Waar moet de steun anders vandaan komen op het gebied van geloofszaken? Gaan we Mekka naar Nederland verplaatsen? Dat kan natuurlijk niet!

  7. #52
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Damn Masterbro is toch beter in die voetballe dinges...

    Ani way..

    Jullie kunne de boom in!

    Nog alijd geen anwoord op mijn vraag

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Jij weet dus niet dat deze citaat uit een boek komt van ibn abdulwahhab zelf. Rasail alshakhsiya. Waarom verdedig je hem dan? Dit is 1 van de boeken die ze jullie niet willen laten lezen, daarom ken jij deze boek van hem niet.




    Nee, dat zegt hij niet. Jij kan toch Arabisch?

    Hij zegt NIEMAND van mijn mashaykh en van de shuyukh van Najd e.o. WIST WAT LA ILAHA ILA ALLAH WAS VOOR DEZE (ZIJN) TIJD!

    Als zijn geleerden de shahada niet kennen totdat hij kwam en de geleerden van najd e.o. voor hem ook niet. Wat voor een smerige takfiri ben je dan. Dus iedereen was kafir en zelfs de geleerden voor hem, totdat hij kwam.
    Snapie nou?
    Hij was valse profeet